Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

beste wiet te verkrijgen in amsterdamse coffeeshops.

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #31
    Zwaar achteruit gegaan de kwaliteit in Amsterdam, zijn al prijzen van 30 euro voor een grammetje... Kun je beter naar een stad als Eindhoven gaan, minder gekke prijzen.

    Comment


      #32
      Oorspronkelijk geplaatst door Amnesia NL View Post


      In het centrum kan je gewoon hele goede kwaliteit krijgen hoor. Bijvoorbeeld coffeeshop de Tweede Kamer, daar komen alleen maar Amsterdammers (en wat verdwaalde toeristen aangezien de coffeeshop in een klein steegje zit.
      En heel fijn dat je zo over een stad praat die duidelijk niet (goed) kent.
      Het is hetzelfde als ik ga roepen dat Groningen een saaie stad is terwijl ik er nog nooit ben geweest. Mensen napraten heet dat.

      Maar voor de geintereseerde mensen:

      Haal je wietje lekker op bij de volgende shops in Amsterdam

      Tweede kamer, Boerenjongens: misschien op het forum beter bekend als de shops achter Amsterdam Genetics.
      Dampkring: Is goed, vrij bekend
      Prix d'ami: is goed maar wel echt heel toeristisch bijna altijd retedruk. 200 meter van het Centraal Station af.
      Eerste hulp: Hier heb ik jarenlang na werk met collega's wat uurtjes heb vertoefd.
      Greenhouse: Mag niet ontbreken maar heeft niet mijn voorkeur aangezien het altijd retedruk is.
      Barneys: Goede shop
      Inderdaad mocht ik nog ooit eens gaan zijn dat inderdaad wel de betere shops, enkel Greenhouse is wat overschat met hun prijzen, maar mocht je wat willen uitgeven moet je er eens langsgaan, voor de rest zou ik gewoon wat rondwandelen en gewoon wat shops binnengaan en kijken, je ziet vaak al aan het volk of het een degelijke shop is

      Comment


        #33
        Last edited by ganjagast; 23 June 2019, 14:35.
        Ad usum proprium!

        Comment


          #34
          Ik ga binnenkort weer even inslaan in amsterdam, in mijn optiek blijft boerenjongens gewoon de beste qua kwaliteit.

          In mijn ervaring zijn er in amsterdam ook veel ''toeristenshops'' waar ze matige kwaliteit voor hoofdprijzen verkopen.

          Comment


            #35
            Ik heb er ooit een jaartje gestudeerd en ging vaak langs 'het ballonnetje' in de roetersstraat achter de universiteit. Steeds heel tevreden geweest van die shop!

            Comment


              #36
              Wij gaan dinsdag naar Amsterdam de toerist uithangen.

              Na een bezoek aan het Rijks, waar elke Hollander eens in het leven moet zijn geweest
              Net zoals je eens in je leven met miljoenen rondjes moet lopen als je middelen het toelaten

              Een coffeeshop bezoek kan niet uit blijven. Maar welke en waar?

              Voorwaarde is dat ik de shop kan bereiken via de metro en ik heb het idee dat er op het forum weinig echte Amsterdammers zijn

              Veel gestelde vragen over het forum
              JOINTJEDRAAIEN.NL - Smoking Community
              420Shop.NL
              "Wat je kunt maken, kun je ook kraken."

              Comment


              • Hork
                Hork commented
                Editing a comment
                Weinig Amsterdammers en volgens mij sowieso heel weinig randstedelijke Hollanders. Vandaar dat het hier zo goed toeven is!

                (Geintje = zelfs een Amsterdams woord, ik moet toch even mijn gebruikersnaam eer aan doen?)

              • Silas
                Silas commented
                Editing a comment
                Dank voor jouw tip, Old Dawg. Zal daar zeker heen gaan.

                Je bent en blijft een Hork

              • Monkey Man
                Monkey Man commented
                Editing a comment
                boerenjongens oftewel amsterdam genetics is 1 van de betere hier in ams
            Bezig...
            X