Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

beste wiet te verkrijgen in amsterdamse coffeeshops.

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #16

    Comment


      #17
      Re: beste wiet te verkrijgen in amsterdamse coffeeshops.

      En, nog gelukt?
      Ad usum proprium!

      Comment


        #18
        Re: beste wiet te verkrijgen in amsterdamse coffeeshops.

        Nee helaas niet werk kwam tussen door

        Comment


          #19
          Re: beste wiet te verkrijgen in amsterdamse coffeeshops.

          Moet ook gebeuren he
          Ad usum proprium!

          Comment


            #20
            ik ken niet zoveel shops in amsterdam ben wel eens in de boerejongens geweest.
            maar ff serieus dat was wel heel sterk, ik rook normaal biokush van de sensi.

            en als ik dit topic door lees zou ik afgaan op wat ganja gast zegt vooral over het stukje;

            Oorspronkelijk geplaatst door ganjagast View Post
            DE toppers van Amsterdam!
            Katsu heeft vaak wel goede 'schone' wiet in huis (oude garde)
            schone wiet dat is meestal lastig te vinden maar dat is minder belangrijk als het voor een keer goed stoned worden is eenmalig.

            maar kwa dat zou ik naar boere jongens gaan!

            Succes en geniet ervan als je de goede heb weten te vinden

            Comment


              #21
              Laatste bij Eerste Hulp geweest , ligt wat verder van het centrum maar de medewerkers zijn erg vriendelijk en willen je met alles helpen tevens hadden ze ook moonrocks! Yummieeee!

              Verder vind ik Kadinsky , Bagheera en Coffeeshop de Kade ook erg goede coffeeshops!

              Comment


                #22
                Hallo iedereen.

                de coffeeshop boerenjongens,iemand ervaring met deze shop??
                kan je erin zonder wietpas? (Als belg) lekkere soorten wiet?ook medical?
                personeel aardig word je er goed geholpen??

                Comment


                • Hoeloes
                  Hoeloes commented
                  Editing a comment
                  Geen wietpas nodig in Noord-Holland voor zover ik weet.
                  Mocht de shop niet bevallen is er nog genoeg andere keus, zoals te lezen is in bovenstaand topic.
                  Succes en veel plezier in Amsterdam

                #23
                Oorspronkelijk geplaatst door Jensy View Post
                Hallo iedereen.

                de coffeeshop boerenjongens,iemand ervaring met deze shop??
                kan je erin zonder wietpas? (Als belg) lekkere soorten wiet?ook medical?
                personeel aardig word je er goed geholpen??
                Hallo en goedemorgen. Als belg kan je er zonder problemen je wiet halen hoor. Medicinale wiet (hoog CBD) hebben ze niet, maar wel heel wat keuze recreatie wiet, als ik het dan zo mag noemen. Vriendelijk zijn ze er wel als het niet al te druk is geweest Succes and have stoney day..
                Ad usum proprium!

                Comment


                  #24
                  Hallo stoners.
                  ik weet eigenlijk niet waar ik dit bericht miet plaatsen.
                  vorige week eens langs geweest bij boerejongens
                  de wiet is zeer mooi droog,maar ik heb vandaag nog eens goed de buds bekeken en om sommige zie ik enkele witte puntjes erop.zou dit schimmel ofzo zijn of maak ik mij zorgen om niets??
                  ik hoor het wel van jullie
                  grtz
                  jensy

                  Comment


                  • Hoeloes
                    Hoeloes commented
                    Editing a comment
                    Onder de microscoop ermee en kijken wat het is.
                    Als het een schimmel betreft, direct terug gaan en je beklag doen.
                    Tenminste als je zeker weet dat dit niet door eigen toedoen komt.
                    Succes ermee.

                    Wees nou eens een vent,
                    en koop nu eens een mooie tent.
                    Rook nou die zooi toch niet,
                    Vertrouw alleen je eigen gekweekte wiet.
                    Last edited by Hoeloes; 20 December 2017, 22:17. Reden: Gedicht :)

                  • Hoeloes
                    Hoeloes commented
                    Editing a comment
                    Misschien wel een beetje light bleach?

                  #25
                  Ik maakte mij blijkbaar zorgen om niets,dus geen enkel probleem
                  toch bedankt voor de reactie



                  heeft iemand ervaring met het roken van de green crack strain van boerejongens?zojaa dan hoor ik het wel van jullie.
                  grtz jensy

                  Comment


                    #26

                    In het centrum kan je gewoon hele goede kwaliteit krijgen hoor. Bijvoorbeeld coffeeshop de Tweede Kamer, daar komen alleen maar Amsterdammers (en wat verdwaalde toeristen aangezien de coffeeshop in een klein steegje zit.
                    En heel fijn dat je zo over een stad praat die duidelijk niet (goed) kent.
                    Het is hetzelfde als ik ga roepen dat Groningen een saaie stad is terwijl ik er nog nooit ben geweest. Mensen napraten heet dat.

                    Maar voor de geintereseerde mensen:

                    Haal je wietje lekker op bij de volgende shops in Amsterdam

                    Tweede kamer, Boerenjongens: misschien op het forum beter bekend als de shops achter Amsterdam Genetics.
                    Dampkring: Is goed, vrij bekend
                    Prix d'ami: is goed maar wel echt heel toeristisch bijna altijd retedruk. 200 meter van het Centraal Station af.
                    Eerste hulp: Hier heb ik jarenlang na werk met collega's wat uurtjes heb vertoefd.
                    Greenhouse: Mag niet ontbreken maar heeft niet mijn voorkeur aangezien het altijd retedruk is.
                    Barneys: Goede shop

                    Comment


                    • Eerstekamerlid
                      Eerstekamerlid commented
                      Editing a comment
                      Mwah, woon er naast en werk er nogal eens.
                      Beetje weldenkend mens rijd met een dikke boog om dat openbare riool heen.

                      Commerciele meuk die je opnoemt trouwens. Wel goede wiet maar niks beter dan elders maar wel met een penning 16 prijskaartje om over parkeren maar te zwijgen..

                    #27
                    Ik snap wat je bedoelt, als je Amsterdam niks vind moet je er ook niet naar toe gaan. Heel simpel .

                    Zelf vind ik bijvoorbeeld kleine boerendorpjes niks(niks te beleven). De betonbak Rotterdam heb ik ook niks mee (Amsterdammer he), maar het gaat hier over goede coffeeshops in Amsterdam en niet over het betaald parkeren of dat je Amsterdam niet geweldig vind.

                    Ps. Ik heb in Breda gewoond en daar heb ik veel meer moeite gehad met goede kwaliteit vinden dan in Amsterdam. Ook was alle wiet al voorverpakt iets waar ik al helemaal geen fan van ben.
                    Maar ja het grotendeels van de mensen op dit forum zijn hier om zelf hun rokertje te kweken en dat is natuurlijk altijd het lekkerst!

                    Comment


                    • Hoeloes
                      Hoeloes commented
                      Editing a comment
                      Goede kwaliteit wiet koop je niet, maar kweek je zelf.
                      Misschien een idee?
                      Aangezien je zelf al bezig bent zal je binnenkort de shop niet meer nodig hebben.
                      Last edited by Hoeloes; 19 January 2018, 14:04. Reden: Toevoeging

                    #28
                    Precies wat ik aangaf "
                    Maar ja het grotendeels van de mensen op dit forum zijn hier om zelf hun rokertje te kweken en dat is natuurlijk altijd het lekkerst!"
                    Ik vind het alleen jammer dat we op een forum over Cannabis en alles wat daarbij hoort, steden gaan afkraken. Wat kan mij het schelen waar je vandaan komt of waar je woont en welke stad je mooier vind.
                    Als ik daarover wil klagen ga ik wel naar de kroeg met m'n gabbers.

                    Er staat duidelijk bovenaan deel je ervaringen van de beste coffeeshops uit bepaalde steden. Dus deel ik mijn ervaring aangezien ik uit Amsterdam kom (woon er niet meer)

                    Comment


                      #29
                      Oorspronkelijk geplaatst door Amnesia NL View Post

                      Tweede kamer, Boerenjongens: misschien op het forum beter bekend als de shops achter Amsterdam Genetics.
                      Dampkring: Is goed, vrij bekend
                      Prix d'ami: is goed maar wel echt heel toeristisch bijna altijd retedruk. 200 meter van het Centraal Station af.
                      Eerste hulp: Hier heb ik jarenlang na werk met collega's wat uurtjes heb vertoefd.
                      Greenhouse: Mag niet ontbreken maar heeft niet mijn voorkeur aangezien het altijd retedruk is.
                      Barneys: Goede shop
                      Ik ga in April nog eens een weekendje Amsterdam (als belg),iemand nog toevoegingen voor dit lijstje?
                      - Fast Bud
                      - Royal Dwarf Auto
                      - Big Devil XL Auto & NY Diesel Auto

                      Comment


                        #30
                        Meerdere mensen hebben dit al aangegeven maar Katsu in de 1e v/d Helststraat is en blijft top!

                        Comment

                        Bezig...
                        X