ben een nieuw lid, maar ben op zoek naar een coffeeshop in gent, iemand die mij kan helpen?
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
coffeshop in gent
Collapse
X
-
Ik vond juist het gebrek aan mensen zo vreemd in de grensdorpjes.
Nergens zag ik iemand op straat, gordijnen stijf dicht.
Misschien wisten ze dat ik kwam.
Ja, friet natuurlijk, en de fritessaus, en benzine...en geen 160 eurootjes per maand voor de ziektekostenverzekering..
Er zijn ook voordelen.
Comment
-
Ik zal je heel eerlijk zeggen, ik kan de mens de laatste tijd steeds minder goed om mij heen verdragen..
2 Buurmannen die Roundup spuiten, 1 notabene in zijn bio moestuin. Sta je dan met je onkruidkrabber..
2 Buurmannen die al hun rotzooi van de verbouwing in hun houtkachel verbranden, 's avonds kan er nog geen raam open zo meurt het.
1 Buurman die, met 10 graden buiten, zijn auto 's morgens een kwartier warm laat draaien, met de koplampen aan bij jou naar binnen schijnend tijdens je ontbijt.
Diezelfde buurman die, ondanks plek voor 3 auto's op de oprit, zijn auto zo parkeert dat je nauwelijks van je eigen oprit af kan rijden.
De klok van de buren die al 15 jaar lang elk kwartier slaat, maar wel bij mij komen klagen als de zwembadpomp in de zomer 2 maandjes draait.
In de straat vanaf 19:00 uur alle rolluiken dicht, niemand meer op straat alsof je in het door jou beschreven grensdorpje woont.
Niemand die de stront opruimt van zijn hond, sta je dan met je goed fatsoen een minidrolletje te zoeken tussen de bergen herdershondenshit.
Ik weet het, je kunt met de bu(u)r(t)en gaan praten, heb ik al geprobeerd, maakt geen verschil. Misschien ligt het wel aan mij, word ik te oud om een zorgeloos leventje te leiden en zie ik overal beren op de weg. Wellicht woon ik in het verkeerde dorp, maar waarom lees ik dan over nog grotere problemen in de grote steden en wil ik daar voor geen goud mijn kinderen groot brengen ?
Het valt mij gewoon op dat de mens in een aardig tempo verhuftert, gisteren werd ik zeker 4 keer bedankt omdat ik iemand zijn portemonnee terug gaf die ongemerkt op de grond was gevallen. Voor mij een vanzelfsprekendheid, voor hem schijnbaar al een unicum ? Zaterdag werd ik aangereden van achteren, niet hard, slechts een beetje lakschade en de automobilist wenkte mij dat hij verder op ging stoppen om e.e.a af te handelen. Wat was ik verbaasd (of naïef ?) om hem vervolgens weg te zien scheuren.
In België word je dan tenminste nog uitgescholden met u
Maar goed, heeft natuurlijk niks te maken met de Belgische "coffeeshop" maar dacht in ventileer het even, dan ben ik het kwijt :p
Een dag zonder wiet kent Flip niet.
- Likes 3
Comment

Comment