Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Spanje, costa del sol...

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Spanje, costa del sol...

    Korting op 420shop
    Zijn hier mensen die ervaring hebben met het aankopen van wiet in Spanje? Ik heb het geluk dat de schoonouders regelmatig op en af gaan en wij dan af en toe op bezoek kunnen. 't is enkel nogal lastig als je iets sneller door je voorraad zit dan verwacht. (Nogal wat pijnstilling nodig gehad en de reguliere medicatie werkt niet).
    Momenteel zitten we in de buurt van Calpe, maar heb enkel nog maar kunnen lezen over cannabis social clubs, waar je lid zou moeten zijn alvorens iets te kunnen aankopen?

    Iemand enige tips?

    In elk geval al een dikke gracias
    Een mens is een mens, geld is de duivel, Liefde is...... Petatjes

    #2
    Pfff, wat toevallig weer dat ik dit weet. Vriendin van me zusje haar vader heeft veel shops in Spanje. Maar hij is ze op dit moment aan het verkopen. Naja, het hangt er helemaal vanaf. Veel shops hebben hun eigen FaceBook pagina. Gewoon even berichtje sturen in het Engels hoe je ''lid'' kan worden. Sommige shops is het al goed als je 21 bent bij andere kan je alleen in aanmerking komen via via. Niet veel [geen?] clubs laten toeristen toe. Dus als ik jou was paar benaderen of even de naam Googelen. Op het internet staat denk genoeg over proces van aanmelden e.d.


    Die vader heeft 2 shops in Alicante en hij laat nieuwe werknemers wiet roken en dan moeten zij aangeven of het goede kwaliteit is of niet. En als ze het fout hebben komen ze de proef periode niet door haha.

    Ik had die gast gewhatsappt voor je. Je kan alleen lid worden als een lokale Spanjaard die al lid is jou introduceert.
    Last edited by Helemaal Top; 8 May 2018, 18:15.

    Comment


      #3
      En is het al gelukt? Ben je er achter gekomen?

      Comment


        #4
        Jo waar zijn die goeie tijden in costa del sol. Heb er 20 jaar geleeft in Estepona. Heb ze daar al coffeshops? Ik ging altijd naar La LINEA ......normaalgezien vind je altijd iemand die iets verkoopt.......Spanjaarden zijn hevige rokers

        Comment


          #5
          't is dus uiteindelijk allemaal goed gekomen, mits de hulp van een paar locals
          Stoners vinden elkaar uiteindelijk dan toch (blijkbaar)
          Wel een beeeeeeetje een late reactie, maar zit niet zo veel op het wereldwijde web
          Een mens is een mens, geld is de duivel, Liefde is...... Petatjes

          Comment

          Bezig...
          X