Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Ik ben geen Nederlander en werd geserveerd in volgende coffeeshop.....

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Ik ben geen Nederlander en werd geserveerd in volgende coffeeshop.....

    Korting op 420shop
    Omdat de vraag welke gemeente, welke shop wordt ik wel geserveerd als niet ingezetenen in Nederland vaak zal terugkomen? Lijkt het me een leuk idee om deze info te centraliseren... Wie als buitenlander toch geserveerd werd in een bepaalde shop kan dat hier even posten. Ook Nederlanders die bij een shop bezoek merken dat ergens buitenlanders toch geserveerd werden kunnen dat hier melden.

    Ik stel voor dat het heel simpel blijft:

    fictief voorbeeld:

    DORP/GEMEENTE/STAD:
    WEEDVILLE

    NAAM SHOP: WEEDSHOP
    Klantentevredenheid: (1 tot 5 sterren) ***** eventuele commentaar zoals, zeer vriendelijk, gestampte oetlul, enz...


    Ik zal dan de moeite doen om dit in het respectievelijke coffeeshop artikels te zetten bij de juiste locaties (Ik kan daar geen nieuwe discussie starten om de eerste info te centraliseren dus doe ik het even hier, als de mods het liever in een andere stuk van het forum plaatsen, be my guest)


    EUHM, WAT zouden de smurfen met die adressen doen???? T'is toegestaan om nog aan buitenlanders te verkopen zo kan je als Belg volgens de NOS in Eindhoven en Maastricht terug legaal kopen. Dit topic is niet meer als een centralisering van de info die toch zoiezo op het forum terrecht zal komen maar dan in 100 verschillende topics.... Politie en gerecht kunnen niks met deze info aangezien de shops die ter sprake zullen komen onder hun respectievelijke stads/gemeentebeleid vallen.

    Als jullie op de hoogte waren Saske en salmonello dan had ge ni zo'n idioot commentaar gegeven.

    Mod's waarom is dit topic gesloten? Niet op de hoogte van de correcte info misschien?

    Last edited by Fruitboer; 2 January 2013, 16:34.
    Spliff 's Strawberry contest verslag => Fruitboer Spliff Seeds Contest

    #2
    Re: Ik ben geen Nederlander en werd geserveerd in volgende coffeeshop.....

    Het lijk me een leuke topic.

    Comment


      #3
      Re: Ik ben geen Nederlander en werd geserveerd in volgende coffeeshop.....

      jah he
      Poepzak 2015 - Amnesia, AK47, Red Purps, Auto Bubble & Sweet Mango Autoflower

      Comment


        #4
        Re: Ik ben geen Nederlander en werd geserveerd in volgende coffeeshop.....

        gaan de smurfen ook heel tevreden mee zijn met dit topic hoeven ze enkel nog daar aan de deur te gaan wachten tot er een buitenlander buiten komt!

        Comment


          #5
          Re: Ik ben geen Nederlander en werd geserveerd in volgende coffeeshop.....

          laat maar komen die adressen....deze is echt hilarisch fruitboer!!!!

          Comment


            #6
            Coffeeshop Notos, in Leerdam. Ben ik in het verleden een aantal keer geweest, vriendelijke mensen en er kan uitleg verkregen worden
            Een mens is een mens, geld is de duivel, Liefde is...... Petatjes

            Comment

            Bezig...
            X