Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

coffeeshops in praag

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    coffeeshops in praag

    Korting op 420shop
    Praag

    Chapeau Rouge
    rollen bollen aanstoempen en smoren

    #2
    Re: coffeeshops in praag

    Idd mooie stad. Veel Tjechen blowen, dus hoeft niet moeilijk te zijn iets te vinden. Hun standaard ligt lager, dus als je ze op onze wiet trakteert, heb je de avond van je leven kan ik je vertellen.
    Een tip Leer wat woorden, want dan zijn ze ineens een heel stuk vriendelijker.
    Ik zeg gaan!

    Comment


      #3
      Re: coffeeshops in praag

      afgelopen 2 jaar naar Tsjechie op vakantie geweest met wat maten.. wat een prachtig land! we zaten te eten in een leuk restaurantje, beetje ouwehoeren met de eigenaresse.. wij gezegd dat we uit nederland komen.. 10 minuten later komt er een vriend van haar binnen die roept dat als we willen blowen we even moeten meelopen.. was toch wel even nerveus omdat hij dit gewoon op straat deed... ik was niet op de hoogte van het beleid daar hij gaf aan dat Tsjechie vrij liberaal was en dat je je eigenlijk niet al te druk hoeft te maken..mooie zak (buiten)wiet van hem gekregen

      edit: dit was niet in Praag, maar ergens in het noorden van tsjechie
      Last edited by ROEG; 18 April 2014, 21:09.

      Comment


        #4
        Re: coffeeshops in praag

        Ik vind Praag de mooiste stad van Europa, maar de wiet is van "buiten' kwaliteit en knippen kunnen ze ook al niet.

        Wel zeer aardige lui daar en goed bier die je niet mag betalen als je wat "Nederlands" spul op de bar mikt.
        http://www.youtube.com/watch?v=zCvSc2b8CWc

        Comment

        Bezig...
        X