Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Grootste menukaart die ik ooit zag.

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #16
    Re: Grootste menukaart die ik ooit zag.

    ik voel me bij soortje 1 (4 corners kush) al meteen beflikkert, neem ik van die oz dan kost het me 240, terwijl 1/2 me 105 kost, plus dat deze 10$ wiet 240 per oz kost terwijl andere 10$ wiet me maar 200$ per oz kosten...
    alles is bigger, zelfs de oplichting

    Comment


      #17
      Re: Grootste menukaart die ik ooit zag.

      wat ze proberen wijs te make is nog steeds goedkoper dan in hollands coffeeshops ! ze hebben wel de beste soorten die op dit moment op planet earth te vinden zijn ! zoals ghost train haze & girl scout cookies & bruce banner #3 !! almaal TOP !!!! en die heb je in €€€€€'sss omgerekend voor 9 a 11€/gram en in amsterdam vragen ze 16 a 18€/gram dusja voor mindere soortjes... de rekening is mij snel gemaakt.
      en dat de coffeeshops in holland er maar eens een voorbeeld aan nemen,want de menu kaarten hier zijn soms om bij te huilen en de soortjes blijven dezelfde,zelfs de oude soorten zoals powerplant & white widow blijven er maar op staan enzoverder...wnr geraken deze topsoortjes hier op de menu ??!
      het is tijd voor vernieuwing want holland geraakt achterop,terug tijd om nummer 1 te worden zou k zegn !!!

      Comment


        #18
        Re: Grootste menukaart die ik ooit zag.

        jij zou een goede wezen voor de shop, 1 gram voor 10 euro 2 gram voor 25

        Comment


          #19
          Re: Grootste menukaart die ik ooit zag.

          We hebben het ze eens gevraagd hoe dat zit antwoord zal ik hier ten display zetten.
          Wat betreft de kaarten hier die hebben me tot zelfvoorziening gedwongen.
          Ten eerste de vuile wiet die er verkocht word ten tweede die gigantische variatie van alleen maar haze soorten....kuch.
          PP en WW mogen vanwege onsmakelijk en alleen broodkweekgoed idd in de ban.
          Is mijn mening dan he.

          Comment


            #20
            Re: Grootste menukaart die ik ooit zag.

            Zo is dat in amerika, meer en groter maar wel niet altijd.
            Ik heb 6 maanden in santa barbara, california gewoond en ik had er de medische kaart.

            Ik weet nog goed de eerste shop waar ik binnen ging daar hadden ze 4 soortjes wiet en het dubbele aantal soortjes hasj.
            De 2de shop waar ik binnenging was in LA en dat was nog eens anders ik heb er geen idee meer van hoeveel soortjes ze hadden maar het waren er veel, het leukste aan deze shop was dat elk soortje een eigen plaats had in de shop. En als je er naartoe ging lag er bovenop de toonbank een 'example bud' die lag dan ook nog eens onder een grote loep met een of andere led lamp op gemonteerd. Je mocht niet alleen de top van dichtbij bekijken via de loep maar je mocht zelfs de top vastnemen en er is in knijpen om te voelen hoe 'dense' ze waren. Super ervaring!

            De 3de shop is degene waar ik altijd naar toe ben blijven gaan nadat ik deze had ontdekt. En ze hadden letterlijk een schoolbord binnen hangen met daarop een stuk of 20 misschien 25 soortjes opgeschreven in krijt. Ik heb er de beste wietjes van mijn leven gekocht: Maui Wowie, Grandaddy Purple, Headband, SFV OG, Snowcap, ...

            Ik weet waar ik later ga wonen

            Comment


              #21
              Re: Grootste menukaart die ik ooit zag.

              Edit > closed account
              Last edited by noordlicht; 3 September 2014, 21:43.

              Comment

              Bezig...
              X