Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Coffeeshop in Barcelona

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Coffeeshop in Barcelona

    Korting op 420shop
    Hallo,

    binnenkort ga ik naar Barcelona, spanje met het vliegtuig,
    Ik durf het niet aan hasj/wiet mee nemen in het vliegtuig dus ik denk dat ik daar maar wat moet vinden...

    Ik las dat er in Barcelona gewoon shops zijn, maar hoe is de kwaliteit van de wiet/hasj daar?

    Wie heeft er ervaring mee?

    thanks

    #2
    Re: Coffeeshop in Barcelona

    Naar horen zou de hasj beter zijn dan de weed.
    Volgens mij staat er ergens een topic waar zion eens naar spanje is geweest.

    Grtz
    420Shop, Online Headshop, Seedshop, Cannabis Souvenirs & Lifestyle
    Korting voor leden van Jointjedraaien.nl

    Comment


    • Wietjoint
      Wietjoint commented
      Editing a comment
      Er zijn zeker weten coffeeshops in Barcelona .
      Last edited by Wietjoint; 15 June 2020, 21:15.

    #3
    Re: Coffeeshop in Barcelona

    shops in barcelona? nene kan niet
    ik heb daar wel een headshop tegegekomen en die had precies wiet in een kast:d
    maar trek gewoon 's avonds de Ramblas op, daar heb je duizenden pakistanen die staan te roepen CERVEZAS COLA FANTA HASHISHHH XTCCC
    of overdag op het strand vind je ook genoeg

    Comment


      #4
      Re: Coffeeshop in Barcelona

      Ja, we vinden zowiezo wel een knakker die wat op zak heeft. maar hoe is de kwaliteit?

      In nederland koop ik al niet bij dealertjes omdat ik ze niet vertrouw, maar in spanje weet je al helemaal niet wat je in huis haalt..

      iemand goede tips om goede kwaliteit te krijgen?

      Comment


        #5
        Re: Coffeeshop in Barcelona

        ik denk dat elke dealer daar zowat dezelfde hasj van marokko verkoopt..

        Comment


          #6
          Re: Coffeeshop in Barcelona

          en Marokkaanse hasj is opzich wel goed.. een van de beste zelfs
          maar hoe weet ik of het echt uit marokko komt en hoe de kwaliteit is. kan je dat ruiken, zien of alleen proeven/beleven?

          Comment


            #7
            Re: Coffeeshop in Barcelona

            enige manier om het zeker te weten is gewoon proberen.
            Al is de kwaliteit minder, met die zon daar, als je dan een jonitje rookt ben je sowieso wel knetter.

            Comment


              #8
              Re: Coffeeshop in Barcelona

              wel spanje ligt net boven marokko, dus is het logisch dat de hasj uit marokko wordt gesmokkeld
              wiet moet je in ieder geval niet kopen in spanje, das niet te roken maar een deftige hasj vind je daar nog wel

              Comment


                #9
                Re: Coffeeshop in Barcelona

                goeie informatie maar hoe zit het nou met het buitenland en wiet/hasj want ik hoorde laatst dat mexico ook een regeling heeft dat je 30 gram in bezit mag hebben voor eigen gebruik hoe zit dat
                Schutto In tha house

                Comment


                  #10
                  Re: Coffeeshop in Barcelona

                  Ik heb even mijn adres boek er op na gekeken en ik zie in Spanje geen enkele coffeeshop, wel massa's growshops.

                  Grtz

                  Comment


                    #11
                    Re: Coffeeshop in Barcelona

                    Mijn ervaring is dat Hasj in Spanje goedkoop is, waarschijnlijk omdat het niet zo'n lange afstand af hoeft te leggen vanuit Noord Afrika (marokko e.d.). Ook de kwaliteit was zeer goed. Vorig jaar 50 euro voor ongeveer 11 gram betaald, daar konden we dus wel een weekje van roken Wiet ben ik er zelf nog nooit ergens tegen gekomen...

                    Comment


                      #12

                      Comment


                        #13
                        Re: Coffeeshop in Barcelona

                        ik ga redelijk veel naar spanje, wij zitten vlak bij salou en daar verkopen ze hasj ook gwn op de dijken als 'Chocolate' de prijs weet ik niet van buiten en heb ook niet gekocht want ik had geen geld bij (was net terug aan het gaan van het strand) Maar growshops heb ik nog niet tegen gekomen en als er iemand adressen heeft... het zou wel handig zijn voor mij
                        mvg gilles

                        Comment


                          #14
                          Re: Coffeeshop in Barcelona

                          coffeeshops zal je in spanje niet tegenkomen , maar het spaanse beleid tegenover gebruikers is wel versoepeld in die zin dat het bezit van een gebruikershoeveelheid"chocolate" resulteert in een boete van een paar honderd euro zonder verdere gevolgen, zelfs niet bij herhaling.
                          Dankzij deze versoepeling vind je meer en meer (studenten)cafeetjes waar redelijk open wordt geblowd en verkocht , je maakt het meeste kans er te vinden als je eens rondwandelt in de studentenwijken van de steden , vaak komt de "chocolategeur" je door de straat al tegemoet.

                          Hou er wel rekening mee dat een doorsnee Spanjaard , en dan vooral in de zuidelijke streken , erg wantrouwig is tegenover witte buitenlanders(giri's) , en dat je dus misschien een beetje zal moeten aandringen vooraleer ze toegeven dat ze iets te koop hebben.

                          Wij gaan iedere zomer naar het Baskenland en Cantabria en hebben nog nooit lang naar onze Spaanse stash moeten zoeken.

                          Comment


                            #15
                            Re: Coffeeshop in Barcelona

                            Koop een pitje en sla ze nummer op is het goed haal je meer.
                            Maar eigenlijk blow ik nooit in het buitenland. behalve als ik met de auto ga dan neem ik gewoon mee.

                            Comment

                            Bezig...
                            X