Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

coffeeshops in spanje ! ? !

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #31
    Re: coffeeshops in spanje ! ? !

    zou een leuke citytrip zijn

    Comment


      #32
      Re: coffeeshops in spanje ! ? !

      Ik som het even op voor de duidelijkheid:

      - Het recreatief kweken is legaal. Er is geen specifiek nummer kwa aantal planten, het hangt af van de rechtbank moest je gepakt worden. Er wordt wel algemeen gezegd dat 2 het goede nummer is

      - Het gebruik van cannabis is legaal. De voorwaarden zijn natuurlijk wel dat dit niet in openbare plaatsen gebeurt en zeker niet als er minderjarigen aanwezig zijn.

      - De handel in cannabis en hash is volkomen ilegaal.

      - Ook al is de handel in cannabis en hash ilegaal, eens die verwerkt is in etenswaren is dat principe niet meer geldig. Er mag dus wel een verkoop plaatsvinden van spacekake, brownies, infusies en etc.

      - Cannabisclubs zijn wel legaal. Men kan alleen binnen via een invitatie van een member en je moet minstens 21 jaar zijn.

      - Grow shops zijn legaal. Dus zaden, filters, lampen en al deze tralala zijn volkomen legaal.
      Resident in Tenerife, Spanje.
      3e Kweek gestart: http://www.jointjedraaien.nl/wietfor...enerife-Spanje

      Comment


        #33
        Re: coffeeshops in spanje ! ? !

        Wat doen we hier nog dan? Queen als je mij werk als kok kan fixen en onderkomen ik sta er morgen...

        Comment


          #34
          Re: coffeeshops in spanje ! ? !

          Volgens mij is nederland hier toch soepeler en beter in hoor

          Hier gewoon het goede weer :p
          Resident in Tenerife, Spanje.
          3e Kweek gestart: http://www.jointjedraaien.nl/wietfor...enerife-Spanje

          Comment


            #35
            Re: coffeeshops in spanje ! ? !

            Zitten er ook van die clubs op de tenerife dan?
            Shmoking weed, shmoking wizz, doin' coke, drinkin' beers, drinkin' beers beers beers

            Comment


              #36
              Re: coffeeshops in spanje ! ? !

              Oorspronkelijk geplaatst door Ikdus View Post
              Zitten er ook van die clubs op de tenerife dan?
              Zover ik weet niet. Er werdt vroeger van gesproken maar toen was het plots stil...
              Resident in Tenerife, Spanje.
              3e Kweek gestart: http://www.jointjedraaien.nl/wietfor...enerife-Spanje

              Comment


                #37
                Re: coffeeshops in spanje ! ? !

                In het Noorden van Spanje zullen der begin mei of al een paar coffeshop hebben hun deuren al geopend. Verkoop Is legaal, kweken als ikmij niet vergis wat 5 planjtjes: dus kweken, kopen en verkopen is legaal.....als ik mij niet vergis in sweden zullen der ook coffeshops zijn en je mag voor 10 gram max kopen per persoon en 10 plantjes is legaal.......en dan hebben wij nog Denemarken, daar kan je ook legaal hash en wiet kopen in een afgesloten markt. Maar wel alleen in het Noorden van Spanje momenteel

                Comment


                  #38
                  Re: coffeeshops in spanje ! ? !

                  Oorspronkelijk geplaatst door Faraon View Post
                  In het Noorden van Spanje zullen der begin mei of al een paar coffeshop hebben hun deuren al geopend. Verkoop Is legaal, kweken als ikmij niet vergis wat 5 planjtjes: dus kweken, kopen en verkopen is legaal.....als ik mij niet vergis in sweden zullen der ook coffeshops zijn en je mag voor 10 gram max kopen per persoon en 10 plantjes is legaal.......en dan hebben wij nog Denemarken, daar kan je ook legaal hash en wiet kopen in een afgesloten markt. Maar wel alleen in het Noorden van Spanje momenteel
                  Last edited by Serial; 2 May 2012, 18:05.

                  Comment

                  Bezig...
                  X