Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

coffeeshop Illusion Zuidlaren

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    coffeeshop Illusion Zuidlaren

    Korting op 420shop
    De shop heeft goeie wiet. de zakjes zijn redelijk gezellig sfeertje. ze verkopen 9, 12, 18 en 24 ik beveel de illusion haze aan

    #2
    Re: coffeeshop Illusion Zuidlaren

    beste is deze met weedpass of zonder
    grtz mister minimal alvast bedankt voor de topic

    Comment


      #3
      Re: coffeeshop Illusion Zuidlaren

      Er is geen wietpas. Er is trouwens een drive-in waar je met de auto door heen je wietjes/hasjes kan halen.
      Een update ze vekopen 5 verschillende soorten wiet en 3 soorten hasj. Ze verkopen ook gruis voor 15 euro voor een vol gestampt zakje maar niet echt lekker

      Comment


        #4
        Re: coffeeshop Illusion Zuidlaren

        De koffie shop illusion in zuidlaren,is super nu.
        Ik kwam er toevallig langs,4 soorten bio wiet.
        Precies mijn ding.Kreeg eenkop koffie en maakten een gezellig praatje.De wiet amnesia
        Illusion is zo sterk dat ik de joint wel 3x wegleg.
        Zo waanzinnig high benik van een koffieshop wiet allang niet meer geweest.Dat is zeker wel 25 jaar terug.
        Zeer gezellig en voor mij helemaal,er lopen 2 staffords rond,die roken
        gelijk dat ik hun vriend was,en het geurtje van mn eigen hond hielp daarbjj.Zo uitbundig begroet,maakt dat je direkt nietmeer weg wil.
        Doglovers heaven.
        Ik geef een dikke 9 voor de weed.
        Een dikke 8 voor sfeer.
        En een 9 voor de staffords en hun baasje.
        Het heet zo, maar is het niet. ILLUSION.******
        TUINBROEK[emoji3] [emoji271] [emoji98] [emoji106] [emoji169]

        Comment


          #5
          Re: coffeeshop Illusion Zuidlaren

          Ik kwam hier sinds 1997 enkele keren per week. Kon na mijn late dienst vaak nog even scoren als ik kort na sluitingstijd kwam. Vanavond, ondanks oogcontact met Mark, die mij al jaren kent, kon ik klaarblijkelijk dood vallen.
          Prima, als je zo met een vaste klant wilt omgaan, dan haal ik het wel bij een ander. Toedeloet!

          Comment


            #6
            Re: coffeeshop Illusion Zuidlaren

            Regels zijn regels. Misschien wilde hij ook eens op tijd thuis zijn. Voortaan voor je dienst gaan halen

            Comment


              #7
              Re: coffeeshop Illusion Zuidlaren

              Als ze voor hem al jaren een uitzondering maken en hem nu na oogcontact laten staan dan zak maar in de stront. Ik zou meteen de gevel er onder zeiken tijdens dat oogcontact
              Baas in eigen brein.

              Comment


                #8
                Re: coffeeshop Illusion Zuidlaren

                True, maar toch... je weet de reden niet... je kan op zijn minst even vragen hoe en wat.

                Misschien stond de politie te controleren in de straat/buurt, omdat de overburen liepen te klagen dat er wiet verkocht wordt na sluitingstijd.

                Je weet het niet...

                Comment


                  #9
                  Fijne shop , tevens heeft het ook een drive-inn wat erg makkelijk is !

                  Ook zijn de medewerkers zeer vriendelijk en lopen er ook nog 2 zeer leuke honden(Y)

                  De soortjes die ik er gehaald had waren geloof ik :

                  Esmeralda en Illusion haze , beide zeer smakelijk

                  Comment

                  Bezig...
                  X