Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Leeuwarden - Kwaliteit weed gaat zwaar omlaag.

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Leeuwarden - Kwaliteit weed gaat zwaar omlaag.

    Korting op 420shop
    Hallo,

    Ik heb maar 1 hele simpele vraag of opmerking, en dat is dat meesten mensen die wel kunnen nadenken weten dat Pharma pillen de enige
    echte drugs in onze wereld is, en dat maakt ons ziek.

    Dus mensen die wel kunnen nadenken gebruiken weed voor stress en andere dingen, maaaaaaaar je mag geen weed kweken zoals het hoort.
    Dan blijft dus de coffeeshops de enige optie, maar als je daar vraagt wat is jullie beste, sterkste maar ook verste weed?

    Je krijg overal uitgedroogde troep tenzij je geluk hebt met 1 Batch die wel goed verse is maar 9 van de 10 keer krijg je uitgedroogde troep, en als je er
    wat van zegt kijkt men je toch aan als of je niet deugt...

    Weet dat als je bij de super markt uitgedroogde zak aardappelen of groent koopt dat je gewoon nieuw krijgt he?
    en een krop sla kost geen 20 euro, weed wel...

    Step up your game coffeeshops, jullie weed is troep.
    Last edited by Anarchy Ducky; 8 February 2021, 19:59.

    #2
    Je mag overal zien en ruiken toch? Aan jou de keus om daarvoor al dan niet te betalen.

    Maar welkom hier, en vooral zelf beginnen met een kweekje.

    Groetjes uit het diepe zuiden.

    Comment


      #3
      -- verplaatst naar het coffeeshopforum afdeling Friesland --

      Je kan hier (eerlijke) reviews geven over shops, dus leef je uit.


      (alleen dat zeuren over Pharma is wat kinderachtig)

      Ter verduidelijking; Die discussies over “de boze pharma” hoef ik niet in elk topic te lezen, het is ongegrond en onwaar.
      Als je geen idee hebt hoe het werkt valt er niet over te discussieren en wordt het een wellus-nietus spelletje.
      Last edited by QnQ; 6 January 2020, 13:07.
      ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

      Comment


      • QnQ
        QnQ commented
        Editing a comment
        Knaapje ?
        Geboren in 1984 ?
        Toen was ik me aan het voorbereiden om uitgezonden te worden naar Libanon.
        Knaapje

        Ja laten we het hier maar bij houden ja.
        Kweek je eigen wiet dan heb je dat gezeur niet.

      • Anarchy Ducky
        Anarchy Ducky commented
        Editing a comment
        Weet jij wie de benaming DOGG Tags heeft bedacht? was dat niet de elite die jullie slaafjes op offert in andere landen aan Bullshit oorlogen. (resources)

        Hmm je zult wel bedoelen dat 1984 ik en jij uitgezonden zijn iets moet beteken dat jij wijzer bent? meer ontwikkeld? Is je dan toch veel wijsheid voorbij gevolgen over hoe dit corrupte systeem werkt. leuk joh.

        Nog ergens goede weed?

      • Nederhigh
        Nederhigh commented
        Editing a comment
        Beetje laat niet?

      #4
      De kwaliteit bij vele is slecht.....
      Dat zijn de ervaringen van mensen die ik spreek
      in Gelderland...

      Er wordt niet meer aan de klant gedacht ''zelfs''
      heb ik uit betrouwbare bronnen vernomen dat
      haarlak voor de reuk nogal populair is voor de
      die het leveren............

      Comment


      • Weske
        Weske commented
        Editing a comment
        Amen!!! Dit dus
        Of onderdompelen in suikerwater

      #5
      Pharma is natuurlijk niet wat het moet zijn. winst gaat voor de kwaliteit van de geneeskunde.
      En dat uit zich over de hele wereld in bijzondere praktijken.

      Maar dat is een bekend verhaal hier hoor .

      Shop wiet is nou eenmaal vaak niet super.
      Dat helemaal uitgedroogd heb ik eigenlijk bijna nooit.
      Vaak juist te nat of slecht gekuurd.
      Heb mijn wiet liever droog. Dat rookt makkelijker .
      Maja, shop wiet word vaak gekweekt voor kwantiteit i.p.v. kwaliteit. Dus dan krijg je dat.

      Moet zeggen dat er waar ik woon 2 jaar geleden een shop bij is gekomen.
      Helaas kan je daar dankzei de gemeente niet binnen genieten van een rokerje.

      Maar de klantvriendelijkheid is beter dan in alle shops die ik tot nu toe ben tegen gekomen.
      En de wiet is voor coffeeshops boven gemiddeld.
      Als vaste klant word mij (en vrienden) vaak gevraagd hoe ik een wietje vond.
      Die feedback neemt de shop dan mee als ze weer met de leverancier gaan praten.
      Of zelfs de prijs achteraf nog aanpassen.
      Word echt naar de klant geluisterd, en dat is wel fijn.







      Welkom op het forum trouwens .
      Last edited by Nederhigh; 6 January 2020, 13:10.
      Howto foto's in je berichten plaatsen | Belangrijk: Topic Titels
      Veel gestelde vragen over het forum | Hoe Quoten / Citeren

      Comment


      • Anarchy Ducky
        Anarchy Ducky commented
        Editing a comment
        Idd all for the $$$...

        Nou kijk bij mij mag het droog zijn, maar niet uitgedroogd dat als je de weed open breekt of grind, dat er een stof lucht af komt, inpv een sterke Haze geur..
        Nooit te nat.. en als ik echt geluk heb is het plakkerig in de grinder EN ruikt het snoeihard..

        Het is er wel, maar amper en dan is het de enige weed die goed is van de rest dat ze verkopen dus 9 op 10 is dikke vette troep..
        Aka de werking doet zijn ding niet meer, maar.... je betaald de zelfde prijs voor wat de week er voor snoeihard was.

        Like... waarom mogen die lui hier mee weg komen puur omdat NL zo dom doen rondom de wetten lijkt mij, want als het officieel was
        dan werd er wel naar kwaliteit gekeken en met bonnetjes gewerkt voor het geval als het uitgedroogde poeder is...

        De potentie is er uit.. werking is weg, net als je geld Mooi dat je voor een shop werkt en mensen trope verkoopt, als jij maar betaalt krijgt
        en zo werkt het overal, spijtig deze legale maar immorele, onlogische wereld die draait om "marketing" wat natuurlijk een vervang woord is voor
        liegen, bedriegen, en poot uit trekken, materieel breekbaar troep verkopen zodat je meer kan verkopen, en bedorven weed kan best over de toonbank why the fuck not

        Mooi man..

        Bedankt voor de reacties.. alweer paar 100 euro verder aan troep gehad ! o/

      #6
      Nou vandaag weer in de shop, dit keer het echt zat, en denk ik zal eens op een normale manier zeggen wat ik wil en 100% gaan ze onterecht boos worden.

      Ik leg uit was persoonlijke dingen die ik doormaak waardoor de reden ontstaan is dat ik veel weed rook.
      Steeds troep krijgen voor 50 euro is dikke bullshit, dus vandaag zou ik vragen buitenom RUIKEN
      wil ik graag vragen of ik elke keer een topje mag breken zodat ik 100% weet of het goed is.

      Want zo te zien kunnen hun hun kwaliteit niet bijhouden, dat is de enige oplossing zo niet
      dan verneuk ik af en toe 50 euro aan troep, droog op de keer je word er eerder druk dan rustig van..

      Nou meteen boos en uit de pan vliegen met de opmerking "ja maar ik geef je toch altijd de zelfde' met bullshit statement zoals deze
      en zelfs als je zegt maar eerlijk dat is toch geen argument, het is soms sticky igy, ruikt extreem hard en daarna loopt de
      kwaliteit af tot zelfs volledig uitgedroogde troep, gooi het dan weg en vernieuw het, of laat mij topjes breken
      en als het shit is dan geef ik het je gewoon terug en haal ik ergens anders...

      Nee dat kan niet maar super boos en aangevallen voelen kon hij wel die sukkel hahaha wat erg
      zal vanavond met zijn baas spreken ben deze shops schijt ziek met hun BENDE..

      Maar snel met bonnetjes werken die lui want ze verdienen hard geld aan niets!

      Comment


      • Italbri
        Italbri commented
        Editing a comment
        Herkenbaar, bij ons zitten ook een aantal wisselvallige shops ene keer topkwaliteit en de andere keer is dezelfde soort bagger. Ze zullen de vraag wel niet aankunnen, net wat jij zegt. Enigste wat ik je kan aanraden is om eerst een 10tje te halen, als die bevalt kan je terugkomen dan heb je vaak nog dezelfde. Wel triest dat het zo moet zijn inderdaad.
    Bezig...
    X