Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Coffeeschops Drachten

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Coffeeschops Drachten

    Korting op 420shop
    Goeiedag,
    In Drachten zijn er twee coffeeschops te vinden, de ene is:
    hakuna matata
    Tine talmanstraat 1a

    EN

    Gili Senang
    Zuidkade 71

    Ben er nog nooit geweest, sorry.
    De prijzen zijn standaard.
    Last edited by Leon; 1 June 2009, 21:25.

    #2
    Re: Coffeeschops Drachten

    ik vind Gili he fijnst, mooier ingericht en een gezelligere zweer

    Comment


      #3
      Peel me i'm fat free!

      Comment


        #4
        Re: Coffeeschops Drachten

        Ik zag dat het al weer meer dan een jaar geleden is dat de shops in Drachten zijn beoordeeld.
        Dus dacht ik laat ik effe een update doen.

        Hakuna matata
        Tine talmanstraat 1a

        Persoonlijk vindt ik hakuna de leukste shop om te zitten. Het is niet al te groot en het is er altijd gezelig( Zijn meestal wel altijd de zelfde mensen ).
        Zoals Newbienob al zijn heeft hakuna soms last van natte wiet. Dat was vroeg wel vaak het geval, maar zelf heb ik namelijk het afgelopen jaar geen natte wiet meer gekregen.
        Wat wel een top puntje van hakuna is de hasj, heb veel hasj gerookt en die van hakuna blijft altijd goed. En als je vragen hebt over wiet en het gebruiken van dan kun je prima bij hakuna terecht.

        Gili Senang
        Zuidkade 71

        Gili is een mooiere shop dan hakuna, het ziet er allemaal net wat chiller uit.
        Ook is de sfeer bij Gili erg chill, vooral voor nieuwe mensen want iedereen is wel in voor een praatje.
        Ook heeft Gili iets meer keuze in wiet en hasj. En ook hier kun je altijd terecht met je vragen over wiet en het gebruik van.

        Comment


          #5
          Re: Coffeeschops Drachten

          ik zie dat het alweer anderhhalf jaar geleden is dat er een shop update was over deze 2 shops.
          ik ben al een aantal jaren vaste klant bij hakuna matata. en dat zal ik ook nog wel even blijven. de kwaliteit van de wiet is gewoon altijd goed. oke je hebt niet erg veel keus. maas ze komen vaak wel met goeie soortjes zoals angel dust, jack herrer, K2. tussen de vaste soortjes door zoals ww en pp en sneeuw witje.
          ook omdat het een kleine shop is. maak je sneller contact met andere klanten dan in gilli. dit vind ik persoonlijk wel een groot voordeel. er is altijd een goede sweer aanwezig. alleen zit het daardoor wel snel vol.

          gillie is een redelijk grote shop. waardoor er snel groepjes vormen van mensen die elkaar al kennen. dat vind ik persoonlijk wel jammer.
          ook een voordeel van gillie ten opzichte van hakuna. is dat ze de wiet voor je afwegen. en vrij veel keus hebt uit verschillende wietsoortjes. nadeel hierr van is wel dat je erg lang in de rij staat om je wietjes te halen.
          verder is er een pool tafel aanwezig en een hele goeie voedbaltafel.
          de surves van gillie weet ik niets van. omdat ik er nooit naar toe ga.

          voor mensen die niet vaak in drachten komen is de gillie wel de beste keus om even een jointje te roken. met vrienden

          kom je wel vaker in drachten. dan kan je na mijn meening beter na hakuna gaan. daar leer je nog eens nieuwe mensen kennen. als je daar zomaar eens zit een jointje te roken =)
          Last edited by j hannes; 31 January 2013, 11:36.

          Comment


            #6
            Re: Coffeeschops Drachten

            Hallo,

            Ik zit vaak gili omdat je hier meer ruimte hebt.
            De lui achter de kassa zijn relaxed en vrolijk.
            Vaak wel in voor een gesprek.
            De wiet is goed.
            Wat verwacht je nog meer?
            Nee, er is geen gratis koffie!
            Kijk mijn vorige microkweek: 2 x PP, 3 x 18w TL, 70x50x120cm.
            Kijk mijn nieuwe ronde: Zoetstof's Sweet Skunk Auto's Vensterbankplanten

            Comment

            Bezig...
            X