Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Cofee shops in Zutphen.

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Cofee shops in Zutphen.

    Korting op 420shop
    1: plein 48, Kom hier nooit. omdat er een rare sfeer hangt, en je krijgt weinig voor je geld.

    2: (bazzar) The Zoo, Leuke coffeeshop kom hier bijna altijd. Special(hasj) van de zoo is echt een aanrader samen met de Puntjes(hasj) of Mokka hasj.

    De wiet soorten zijn hier ook lekker. Zelf vind ik De Black widdow hier heerlijk. De black widdow vind ik een orange achtige geur hebben wat ik zeer aantrekkelijk vind.

    3: (The) Liberty, staat bekend om de lekker Hiya hasj. Een van de beste hasjies in Gelderland.
    Erg plakkerig

    p.s.

    Mocht je je storen aan de turken en marokanen in de shop dan kun je beter naar de zoo of het plein gaan.
    (ik ben geen racist)
    Last edited by Amili; 17 April 2010, 16:21.

    #2
    Re: Cofee shops in Zutphen.

    Ik ben allemaal geweest
    Plein 48 vond ik niet echt gezellig en je kan het moeilijk vinden, daar wil ik niet meer naar toe
    The zoo is goed en heeft goede wiet
    Liberty heeft goed spul en ik heb gehoord dat deze gesloten is.

    Comment


      #3
      Re: Cofee shops in Zutphen.

      @ Heshmaster, Ja klopt Lib is nu gesloten t/m 23 sept d8 ik.

      Ze hadden 70 kg ik opslag liggen en dat is uiteraard in beslag genomen.... toen kwam ook nog os het
      rare verhaal dat die 70kg terug gestolen zal zijn... strange....

      Maarja 23 sept weer los

      Lochemse nacht altijd feest of niet ?

      Comment


        #4
        Re: Cofee shops in Zutphen.

        Hya en WW van Liberty zijn super!
        Plein is minder naar mijn mening
        Zoo is een keten waarin ze zo nu en dan Black Widow en Bubbles verkopen, erg sterk.

        Comment


          #5
          Re: Cofee shops in Zutphen.

          Even een update, laatste post is al van ruim 2 jaar geleden:

          1. Het Pleintje 48 is laatst helemaal vernieuwd, en ziet er veel uitnodigender uit. Vind ik persoonlijk een nice shop om relaxed te zitten, kan je gewoon chill zitten met een paar vrienden. Krijgt er inderdaad wel, zeker in vergelijking met andere shops in zutphen, minder wiet/hasj voor je geld.

          2. (Bazaar) The Zoo heb ik eerlijk gezegd nooit gezeten, wel vaak gehaald. Volgens mij kan je er ook wel chill zitten, ze hebben een xbox staan, voetbaltafel etc. Black Widow is er inderdaad erg fijn, verder is dit de shop to go voor hasj in zutphen, beste hasj vd 3.

          3. Liberty is vlakbij het station, daarom erg handig om ff snel te halen (wordt ook vaak hiervoor gebruikt volgens mij, 10min lopen vh station). Vind ik persoonlijk minst klantvriendelijk, wat ik erg storend vind, maar krijgt er verreweg het meest voor je geld! Ik haal er vaak 12je Northern Lights, echte aanrader: erg veel voor je geld, plus een lekker spacey wietje. Zijn vaak (om het maar gewoon te zeggen) inderdaad veel marokkanen.

          Comment


            #6
            Re: Cofee shops in Zutphen.

            Gisteren sinds lange tijd bij Plein 48 beland, en alweer spijt. De hoeveelheid die je krijgt is echt ronduit een schande voor het vak "coffeeshophouder" kwaliteit is gezien de prijs ook ver onder de maat. Bubbles 10 euro. Maat van me kocht de haze, kweker is net begonnnen leek het wel, wel een goeie stoned maar ook ver onder de maat. Snap ook niet dat er mensen zijn die daar nog kopen. Vorig jaar zelfde ervaring in The Zoo waar ze op de mg je weed afwegen. Erg jammer. Liberty was dicht, de enige shop in Zutphen die de moeite waard is en waar je geen gastjes van 15 ziet rondhangen. Correct personeel, prima kwaliteit. Volgende keer gewoon weer shop in een echte stad pakken, Theetuin Nijmegen is een aanrader! Als je daar bent geweest zet je geen stap meer over de drempel van Plein 48 en The zoo. Net als ik vanaf nu, vind het gewoon een grof schandaal.

            Comment

            Bezig...
            X