Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Coffeeshop de Palm Apeldoorn

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Coffeeshop de Palm Apeldoorn

    Korting op 420shop
    Coffeeshop de Palm Apeldoorn

    Naar mijn mening een zeer gezellige shop zolang je niet met het personeel praat. De (vermoedelijke) eigenaar is een arrogante zak en duld geen enkele vorm van commentaar op de ZEER slechte wiet. Prijzen zijn redelijk voor Apeldoornse begrippen maar je vind er regelmatig wiet vol met zaad, erg veel takken en vaak niet droog of veel te droog. Toprot en andere zooi kan je er ook prima aantreffen. Ik ben er een aantal jaren geweest voor de gezelligheid (de enige mogelijkheid hier waar je lekker ouderwets kan biljarten en roken tegelijk) maar haalde de wiet dan elders. Dit was aanvankelijk geen probleem (we nuttigen ook koffie, limonade en gooiden heel wat euro's in het biljart) maar ineens moesten we daar ook verplicht wiet kopen. Toen ik daarop zei dat ik dat geen probleem zou vinden als hij ook een goede wiet aan zou gaan bieden werden we er uit gezet.
    Lopend Verslag

    #2

    Comment


    • Voor het eerst
      Voor het eerst commented
      Editing a comment
      Ipie ik weet inderdaad vrij zeker dat de meeste omzet uit de wiet komt in die tent, maar laten we even niet vergeten dat het een coffeeshop is. Ik hou me aan de huisregels (staat meebrengen van eigen wiet NIET in benoemd), gebruik mijn consumpties en veroorzaak geen overlast. Voor mij is iedere ondernemer die geen kritiek op zijn producten duld een waardeloze ondernemer.

    • Ipie
      Ipie commented
      Editing a comment

    • Voor het eerst
      Voor het eerst commented
      Editing a comment
      Ipie, ik ben de laatste persoon die zijn eigen drankje of hapje mee neemt naar een horeca gelegenheid, echt waar. Maar als je ergens al jaren komt en stilzwijgende afspraken hebt moeten ze niet ineens omdat je uitleg geeft waarom je een specifiek product niet wil hebben ineens gaan zeiken. Er zijn hier 5 shops, 1 waar je kan biljarten. En er is 1 biljartcafe maar daar mag je niet roken. Dus ja, ik denk wel dat we elkaar begrijpen. Althans, ik neem aan dat jij niet tegen je klant zegt dat hij een bittergarnituurtje moet bestellen als hij een glas cola besteld.

    #3
    Dusse, samengevat: Leuke shop, zolang je er geen wiet koopt
    ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

    Comment


    • Voor het eerst
      Voor het eerst commented
      Editing a comment
      dat is de ultieme samenvatting
Bezig...
X