Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

fatsoenlijke shops nijmegen

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #16
    Re: fatsoenlijke shops nijmegen

    ik vind het ook sterk wisselen, soms zitten er inderdaad aso's.. maar ik vind de haze van de kronkel het lekkerst (wel duur in vergelijking dat wel) ,
    en de sfeer tja, heb ook al weleens gezeik gehad in de kronkel met lastige mensen, maar vaker dat er gewoon relaxte mensen zitten, zelfs een keer op een woensdagavond met armand in de kronkel een joint gerookt!
    maar verder de dakota is idd chill en lekker dichtbij het station , jetset&dreadlock ook, als je niet van poespas houd kun je beter ff afhalen de wiet is goedkoper , en vaak hoef ik mijn legitimatie niet te laten zien bij de dreadlock en jetset

    Comment


      #17
      Re: fatsoenlijke shops nijmegen

      heb 30 jaar in nijmegen gewoont, toen was de kronkel nog een een kleine toko, wiet haalde je op zolder (waar je altijd weer je harses stoote tegen het lage plafon als je bovenaan was gekomen...toen hadden ze nog stikkertjes, die gingen op een stickerkaart...kaart vol was 5 piek gratis wiet.
      toen kon je er al lekker zitten, en later na de uitbouw kon je er ook nog wel relaxed zitten bij het vuur en een potje poelen...maar toch anders voor mijn gevoel.
      het eten en de verse shake's zijn daar wel aan te raden ook

      dakota ging ik nooit zitten eigelijk...maar kwam er wel regelmatig halen, want als je gewoon een puik wietje wou hebben dan was dakota voor mijn smaak wel 1 van de beste.
      en het dobbelen was natuurlijk altijd leuk

      Comment

      Bezig...
      X