Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Smoke v/h Buggy - Nijmegen

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Smoke v/h Buggy - Nijmegen

    Korting op 420shop

    #2
    Re: Smoke v/h Buggy - Nijmegen

    Ik ben er nog nooit geweest, ik wist niet eens waar deze shop gelegen is totdat ik hem opzocht bij Google. Vreemd, ben toch wel eens bij Cafe de Fiets geweest en dat ligt er volgens Google praktisch naast haha. Ik geloof niet dat ik ooit vanuit het cafe die hoek om ben gegaan, daar zal het waarschijnlijk aan liggen.

    Er zijn overigens meerdere leden hier die wel eens in Nijmegen komen / afkomstig zijn uit (regio) Nijmegen. Wellicht dat een van hen je kan helpen. We shall see.
    [B][URL="https://420shop.nl"][COLOR=#008000][B]420Shop.NL: uw head- & seedshop!

    Comment


      #3
      Re: Smoke v/h Buggy - Nijmegen

      Ha Weedy
      Bedankt voor je reactie.
      Het is indd een best afgelegen shop( ook de oudste van Nijmegen)

      Comment


        #4
        Re: Smoke v/h Buggy - Nijmegen

        ik kom er wel eens. indd een hele aardige man die daar ook meestal is.
        de kwaliteit is gewoon prima, ik had bijvoorbeeld white widow gehaald die een uitstekende high gaf
        vooral omdat het niet zo'n populaire shop is vind ik het toch wel iets unieks hebben. vooral minder toeristish.
        ook krijg je altijd wel een leuk zakje. kwaliteit en kwantiteit.
        hij is wel van maandag tot donderdag maar van 9 tot 13:00 open. en vrijdag en zaterdag maar tot 10.

        Comment


          #5
          Re: Smoke v/h Buggy - Nijmegen

          Hee, hun lemon Haze heb ik weleens gerookt, die is me zeker bevallen qua kwaliteit/hoeveelheid , hasj dat rook ik zelf nooit dus dat weet ik niet
          alleen hij ligt inderdaad een beetje afgelegen, ik ga meestal even vlug naar de vlaamse gas, maar verder vind ik het een goede cs, zal er morgen eens even heengaan!
          en ze zitten er inderdaad al lang sinds 1984 zegt hun site http://smoke-coffeeshop-buggy.nl/

          Comment


            #6
            Re: Smoke v/h Buggy - Nijmegen

            @dsv thanks voor je reactie
            ik zal eens de white widow proberen van deze shop.
            Die openingstijden zijn indd wel balen.
            De mensen die er altijd rondhangen bij Buggy kwamen
            bij mij over als echte levensgenieters
            Altijd wat grappigs te beleven.

            Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

            @johnnyhaze bedankt voor je reactie
            Voor mij persoonlijk is de vlaamse gas helemaal niks.
            Ik voel de sfeer daar gewoon niet (meer)
            Kan best aan mij liggen hoor.

            Ik kies dan liever voor lucky Luke als het over dat gedeelte van de stad gaat.
            Verder is kronkel wel chill om te chillen daarbinnen, dat zeker
            maar ik ben meer van het afhalen.

            Comment


              #7
              Re: Smoke v/h Buggy - Nijmegen

              Jaa de LuckyLuke is ook zeker relaxed, als je altijd afhaalt snap ik wel dat je niet naar de Vlaamsegas gaat
              Ik zit altijd graag in de Kronkel, omdat je daar lekker kunt poolen met vrienden en ja wat hebben ze allemaal nog meer
              maar ook niet ieder weekend hoor, soms om eens af te wisselen, de Dakota vind ik ook wel een relaxte shop om te zitten trouwens, ben daar zelfs weleens gaan ontbijten, tosti

              Comment

              Bezig...
              X