Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Shops in Arnhem

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #16
    Re: Shops in Arnhem

    ik ga altijd naar de speaky, voor orange bud echt heerlijk spul daar.
    Maar weet iemand misschien goeie lekkere haze? want ik ga meestal nier verder dan de speaky en wat meningen is toch altijd handig
    dank

    Comment


      #17
      Re: Shops in Arnhem

      De beste wiet is als je het mij vraagt de turboskunk van Speak Easy. 8.50 per gram, heerlijk zacht qua smaak maar verdomde sterk. De Santa Maria van de Lucky Luke is is een goede 2e. En pinnen bij de shop ideaal!

      Comment


        #18
        Re: Shops in Arnhem

        Oorspronkelijk geplaatst door Weedy View Post
        Ik ben gister met Koninginnedag in Arnhem geweest, en heb natuurlijk wat shops bezocht.


        Toen ik voor mezelf een grote beker Heineken ging halen, zag ik dat de jongeman achter de toonbank ook een lekker jointje aan het roken was. Ik vroeg hem naar de Walm, en deze bleek gesloten te zijn? Damn! Ik vroeg hem naar een goed alternatief, en dat was Omigo's. (Bedoelde je die Mr.Epozz in je eerste post?).
        wss heel oud topic, maar ik kan me dat herinneren man, kleine kans maar misschien heb ik je naar omigo gestuurd..

        Comment


          #19
          Re: Shops in Arnhem

          Je bedoelt dat jij dat was? Diegene zat in ieder geval in een kleine opening van het gebouw.. Maar kan me zo snel niet meer herrineren waar dat precies was. Ben niet zo bekend in Arnhem. Ik werd inderdaad naar de Omigo gestuurd.

          Zou wel toevallig zijn, haha.
          [B][URL="https://420shop.nl"][COLOR=#008000][B]420Shop.NL: uw head- & seedshop!

          Comment


            #20
            Re: Shops in Arnhem

            Walm is echt chille shop! Haze is daar lekkerst, en de Super polm vind ik ook een lekker Hasje daar! en nog niet al te duur ook, je krijgt er vaak wel lekkere zakken!
            Eigenaar is heel aardig, je kan er een leuk babbeltje mee voeren! Een ras-echte ERNUMMER!
            Ze staan er wel bekend om dat ze vaak meegeven aan jongeren onder de 18, dat vind ik persoonlijk niet slim, 't is een goeie shop, lekkere wiet, en de bezoekers zijn ook heel aardig, ZONDE ALS DIE DICHT ZOU GAAN!
            De Pinguin vind ik achteruit gegaan, vind het persoonlijk best wel een kut shop, heel duur, laatst alle wietsoorten €1,- er bovenop!
            maar Walm blijft voor mij altijd nummer 1 en de gezelligste!

            Comment


              #21
              Re: Shops in Arnhem

              High all,

              ik ging al tijden naar happy gewoon omdat het makkelijk snel parkeren is in arnhem maar ik vind dat de kwaliteit laatste tijd erg laag ligt ten opzichte kosten en als je haze wilt is het nat dus krijg je weinig omdat het zwaar is jaa zo lust ik er nog wel een paar... en elke keer veel takken in de zakjes das voor mij een afknapper want als ik het breng verwachten ze ook dat het netjes geknipt is... anyway weer ff door gelopen naar speak easy is 2 straten buiten de korenmarkt vlak bij de blikken bioscoop, anyway daar voor 10tje turbo skunk gehaald erg lekker droog wietje en weer ouderwets lekker stoned de Tempel Polm is daar nu trouwens boterzacht van smaak echt een dikke 10 vandaag zelfs nog geweest vanmiddag als je overdags gaat als die marocaan er niet staat krijg je altijd een lekker zakkie vol , de superskunk was nu trouwens het droogst ik houd van droge wiet want als ik vocht wil drink ik wel een glas water ja toch anyway de koffie en thee zijn gratis en lekker aan de bar roken zoals vroegah

              mvg,

              Fuma

              Comment


                #22
                Re: Shops in Arnhem

                gewoon ff upstairs pakken (: isolater haha maar sowieso goede shit daar arnhem!

                Comment


                  #23
                  Re: Shops in Arnhem

                  speak easy is een goeie shop in arnhem

                  Comment


                    #24
                    Re: Shops in Arnhem

                    Laatst naar Uncle Sam gegaan heb Sensi gehaald maar de wiet was ontzettend vochtig toen ik een jay wilde draaien.
                    Ik liep rustig terug en vroeg aan de heer achter de toonbank om een ander wietje omdat, deze gewoon nog te vochtig was de heer snapte me hij gaf me Mexican Haze zonder te wegen en er zat flink wat extra bij in, hij bood z'n excuus aan voor het verkopen van "natte" wiet.

                    goede service duidelijk een pluspunt !

                    Upstairs en de Speak Easy zijn ook een van me favoriete shops.

                    peace'
                    Keza
                    Long time ago, Back on track.

                    Comment


                      #25
                      Re: Shops in Arnhem

                      Speak Easy en Uncle Sam eg kei goede wiet en hasj daar.
                      Mexican Haze van de uncle zow hard is die.
                      Nothern Light van Speaky ook wel.

                      Kruimel van Speaky is wel makkelijk als je ff minder geld hebt.

                      En verder ben ik in Arnhem alleen nog maar bij de Happy Days geweest.
                      Superskunk en K2 ook alle 2 wel goed te doen

                      Comment


                        #26
                        Re: Shops in Arnhem

                        iemand die weet of ze nog rode libanon in arnhem hebben?

                        Comment


                          #27
                          Re: Shops in Arnhem

                          Rode Libanon kom ik zelf nergens meer tegen. Volgens mij gaat dat allemaal naar't midde oosten momenteel.

                          Comment


                            #28
                            Re: Shops in Arnhem

                            bij de Jointventure Rammstein muziek.
                            Nog nooit gehoord in een shop.Wel goede haze daar.

                            Comment


                              #29
                              Re: Shops in Arnhem

                              Bij welke goede coffeeshop in Arnhem kun je voor de deur parkeren.? En met voor de deur bedoel ik een max loop afstand van 100 tot 150 meter.
                              recht is recht. krom is krom.

                              Comment


                                #30
                                Re: Shops in Arnhem

                                lekkere silverhaze gekocht die in de shop 6.20 ging opbrengen als opkoop lekker zelf gekocht van kweker dank u wel wietpas

                                Comment

                                Bezig...
                                X