Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

shops doetinchem

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    shops doetinchem

    Korting op 420shop
    komt iemand hier wel is?

    Diamond ( doetinchem centrum )
    Rotterdammertje ( vlakbij esso)
    bazar the zoo ( bij skatebaan / marktplein )

    Gr

    #2
    Re: shops doetinchem

    Ja man erg vaak woon in Tolkamer . Das bij zevenaar daar. Diamond heeft goeie p.p. van € 7 p.gram. Bazar is erg chill om te zitten. Playstation, internetten, biljard, zwaar chill zitten op de luxe stoelen. Amnisia haze is daar erg goed wel 12 per gram. Bazar heeft wel eg goeie wiet over het algemeen maar daar betaal je ook wel naar helaas .

    Comment


      #3
      Re: shops doetinchem

      S5 van bazar nog steeds zo bazar goed? (H) ik rookte die eens en ik viel er bijna van me stoel van

      Comment


        #4
        Re: shops doetinchem

        Kom elke dag bij de bazar, en een gram amnesia gaat er prima in! de honing is ook een aanrader, lekker zoet en je ver-gaat

        Comment


          #5
          Re: shops doetinchem

          Bazar is echt een mooie shop idd, maar ik zit liever bij diamond. Ik kom hier altijd voordat ik naar mijn werk moet.
          Het mag van mij alleen wat langer open blijven..vooral in het weekend. Meestal na het roken van 1/2 gram amnesia in de avonduren bedenk ik meestal pas te laat dat ik nog wat meer door mn longkanaal wil.
          Het is tenslotte al om 12 uur gesloten..

          Comment


            #6
            Re: shops doetinchem

            ja das waar amnesia man, ik zit ook wel eens s'avonds op mn kamer en dan verveel ik me wel eens met wat kameraden of gewoon met een kameraad, en dan twijfelen we meestal van 9 tot half 12, en dan is het al te laat om naar diamond te rijden voor een peepeetje, wel fijn ff een peepeetje.

            ik ga morgen even de honing van de bazar halen, lange tijd geleden.

            Comment


              #7
              Re: shops doetinchem

              bazaar te zoo ??????????????????
              die ken ik niet is dat naast het simonsplein of zo
              gr chef

              doe mij maar de rotterdammertje

              Comment


                #8
                Re: shops doetinchem

                Playstasion en jonko roken beste ooit!!!!

                Comment


                  #9
                  Re: shops doetinchem

                  Rotterdammetje geniale naam alleen al.
                  Goeie Amnesia daar
                  Bij de bazar
                  Die honing en hiya zijn nice.
                  Amnesia ook wel,maar die van Rotterdammetje is beter.

                  Comment


                    #10
                    Re: shops doetinchem

                    Mensen al deze shop op t rotterdammetje na bestaan niet meer!! T rotterdammetje heeft overigens wel een erg goede en stabiele kwaliteit. Let wel, hij is pas om 18:00 open. Ik heb net iets te vaak voor een dichtr deur gestaan.

                    Comment


                      #11
                      Re: shops doetinchem

                      Nice, thanks voor de update.
                      Er zijn helemaal geen andere shops meer ?
                      ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

                      Comment


                        #12
                        Re: shops doetinchem

                        rotterdammetje bar en bar slechte kwaliteit zwaar bewerkt.

                        diamand is opnieuw open gegaan ik heb van horen zeggen dat daar de kwaliteit ook slecht is

                        Comment


                          #13
                          Re: shops doetinchem

                          Oorspronkelijk geplaatst door mediwiet View Post
                          rotterdammetje bar en bar slechte kwaliteit zwaar bewerkt.

                          diamand is opnieuw open gegaan ik heb van horen zeggen dat daar de kwaliteit ook slecht is
                          De Diamond heeft helemaal geen slechte wiet. Ik weet niet van wie je dat gehoord hebt, want ik ken alleen maar goede verhalen over de shop en zijn wiet sinds het opnieuw geopend is.
                          Geen spijt gehad van elk soortje dat ik daar gerookt heb. De S5 is de beste wiet die ze daar hebben, en het is een haze die iedereen zou moeten proberen. 13 euro per gram, dat wel.
                          Er wordt ook bubble (8,50/gr), white widow(?/gr), shiva (7,75/gr) en volgens mij nog budha haze (?/gr). Ik mis volgens mij nog een paar soortjes wiet. De hasj weet ik zo niet uit mijn hoofd.

                          Het personeel is daar erg vriendelijk, de sfeer is goed en alles ziet er netjes uit. Als je in Doetinchem bent is het zeker een aanrader om even een bezoekje te brengen. Laat het Rotterdammetje dan maar achterwegen, daar komt nu geen hond meer.

                          Comment


                            #14
                            Re: shops doetinchem

                            lol raban ik heb de wiet van de shop zelf gezien nou wat jij top kwaliteit noemt maar iedereen moet het nartuurlijk zelf weten

                            ik snap dat sommige mensen niet anders kunnen dan naar een shop gaan maar als je zelf je eigen wietje heb gekweekt dan weetje pas wat voor zooi ze daar verkopen

                            Comment


                              #15
                              Re: shops doetinchem

                              idd eens zelf kweek gerookt te hebben, emn je moet er nadien weer gaan halen zit ik er soms zelf niet stoned van.

                              eigen kweek is de beste weed!!!!
                              Dutch-Bleu-Autoflower-Contestkweek
                              Thugz Binnentuin met 400w zonnetje

                              Comment

                              Bezig...
                              X