Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Amersfoort en Harderwijk

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Amersfoort en Harderwijk

    Korting op 420shop
    Hierbij een kleine review van shops waar ik meestal kom.

    Harderwijk - Liberty :


    Sfeer : Hangt een aardig goede sfeer met meestal de standaard mensen die er altijd te vinden zijn. Ook is er een pooltafel en kan je in een klein gedeelte zitten.

    Kwaliteit : Redelijk tot goed .. de ene keer beter als de ander. Je weet alleen nooit wat er in je zakje zit omdat ze dit al "voorgewogen" hebben.
    ( je weet dus nooit hoeveel je krijgt)

    Waarom hier halen ? : Te lui/stoned om naar een andere shop te rijden of gewoon om even snel een wietje te halen als je in de buurt woont. ( zoals ik) Voor de kwaliteit zou ik toch naar een andere shop gaan.

    Parkeren :
    Er is niet zoveel parkeer plek voor je auto in de buurt. Alleen bij de kerk en hier zijn er maar een paar ( waarvan 3 voor invalide).

    Prijs : Ciril ( correct me if im wrong) de goedkoopste en tevens wel aardig te roken kost hier 7 euro.

    Impressie : Fotos hier komen later.



    Amersfoort - 't Klavertje :

    Sfeer : Er hangt een erg goede en relaxde sfeer. Er is een bar waar je drinken kan halen en een plek weer je er 1tje weg kan smoken en waar je eventueel een potje kan kaarten met je maten. ( 70 zitplaatsen )
    Ook is er tafelvoetbal en kan je er poolen.

    Kwaliteit : Goed tot Zeer goed... Altijd van goede kwaliteit naar mijn mening en er word altijd gewogen waar je bijstaat, dus je word niet in de maling genomen met voor gewogen zakjes.

    Waarom hier halen ? : Als je zin hebt in een goed wietje en je bent in de buurt en opzoek naar een goede shop dan moet je hier zijn. Ook om een stukje van de gezelligheid mee te pikken.

    Parkeren :
    Er is genoeg plek om te parkeren omdat het een soort grind weg/parkeerplek is bij een kroeg.

    Prijs : Goedkoopste 7 en zo duur. ( standaard prijzen)

    Impressie :





    Op of aanmerkingen zijn altijd welkom maar dit is mijn mening over de 2 shops waar ik het meest kom.

    Greetz ..
    Datdude
    Last edited by Datdude; 15 October 2009, 19:19.

    #2
    Re: Amersfoort en Harderwijk

    Mooi verslag, daar hebben we wat aan
    Veel gestelde vragen over het forum

    JOINTJEDRAAIEN.NL - Smoking Community
    420Shop.NL - Headshop / Seedshop : Korting voor leden van Jointjedraaien.nl

    Comment


      #3
      Re: Amersfoort en Harderwijk

      Datdude ik wil niet lullig overkomen , maar je info klopt op 1 puntje niet.
      Bij Liberty in Harderwijk is parkeerplek zat !
      Je hebt een gigantische boulevard om te parkeren , is 1 minuutje lopen.

      Comment


        #4
        Re: Amersfoort en Harderwijk

        slechste shop allertijden, onvriendelijk personeel vooral die huisschilder bij de deur en prijzen zijn veel te hoog krijg je overal meer dan het dubbele voor en kwaliteit zeer slecht ,opdoeken die tent en de wiet koerier bellen in harderwijk

        Comment


          #5
          Re: Amersfoort en Harderwijk

          slechtste shop aller tijden veel te hoge prijzen krijg je ergens anders het dubbele voor en kwalitiet slecht zoals het personeel voor al die huisschilder bij de deur echt n gemeente shop geworden bel gewoon de wiet koerier in harderwijk heb je het dubble van je waar en voor minder geld en top kwaliteit uit amersfoort of amsterdam ,opdoeken die oplichters daar

          Comment


            #6
            Re: Amersfoort en Harderwijk

            Vanavond misschien eventjes naar Harderwijk? Iemand een snelle impressie hoe het er nu aan toe gaat en hoe het daar is ??

            Comment


              #7
              Re: Amersfoort en Harderwijk

              Bij Liberty in Harderwijk vragen ze inderdaad de hoofdprijs. Niet zo gek ook, als je bedenkt dat zowel Harderwijk als de omliggende gemeenten (Ermelo, Putten, Zeewolde) allemaal voornamelijk afhankelijk zijn van deze ene shop. Je betaald zo 12/13 euro voor een grammetje fatsoenlijke haze. Qua kwaliteit is het allemaal wel wat constanter dan vroeger. Toen moest je echt mazzel hebben.

              Comment

              Bezig...
              X