Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Coffeeshop De Kronkel in Nijmegen

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #16
    Re: Coffeeshop De Kronkel in Nijmegen

    Ja, een paar.
    Zal je ff een pm sturen,kijk maar wat je ermee doet
    recht is recht. krom is krom.

    Comment


      #17
      Re: Coffeeshop De Kronkel in Nijmegen

      Oorspronkelijk geplaatst door Daggeroth View Post
      kronkel jet set en die andere is allemaal dezelfde eigenaar. En die eigenaar woonde bij mij om de hoek toen ik nog in een dorp woonde.

      Nee hoor dacht het niet Jet en Dread heeft een andere eigenaar dan de Kronkel, de baas van de Dread/Jet zit in een rolstoel dacht ik en de baas van de Kronkel zie ik wel een fietsen door de stad.

      De Kronkel heeft nu trouwens ook erg lekkere orange bud voor een mooie 6.20 euro.

      En als ik het fout heb, dan heeft de eingenaar het ma goed met 3 shops.

      ciaoo,
      Last edited by struik; 22 January 2010, 13:31.

      Comment


        #18
        Re: Coffeeshop De Kronkel in Nijmegen

        Ik ken de eigenaar van de Kronkel (waar een deel van zijn familie btw ook in de shop staat). Het is inderdaad de Jet Set en de Dreadlock die dezelfde eigenaar hebben. Dat is trouwens ook te zien aan de voorgedraaide joints die ze daar hebben;
        Verpakte (in katon met plastic) joints;
        Hasj €3
        Wiet €3
        Jack Herrer €3,50
        Super Silver Haze € <prijs vergeten).

        Jack Herrer & SSH beide prima voorgedraaide joints.

        De Kronkel is en blijft een goede kwaliteitsshop. €6,20 per gram is zeker niet duur voor de kronkel. Misschien dat ik hem even ga proberen binnenkort
        [B][URL="https://420shop.nl"][COLOR=#008000][B]420Shop.NL: uw head- & seedshop!

        Comment


          #19
          Re: Coffeeshop De Kronkel in Nijmegen

          Ik ben vanavond met wat vrienden wat in wezen kopen.
          En kwam er nu ook achter dat er 3 bij mekaar zitten.

          De kronkel nooit meer voor ons,niet om de wiet,maar om de bediening.
          Als je naast 2 shops met 5 grams aanbiedingen vanaf 21 euro tot 41 euro zit,kan je verwachten dat je de vraag krijgt of zij ook aanbiedingen hebben. Daarop was het het antwoord nee,om vervolgens net niet de wiet en het kleingeld naar je harses gesmeten krijgen. Als het zo moet dan maar niet. Kleine beetjes maken ook een hoop en die brengen we daar dan ook niet meer.


          Ennug ik laat in deze topic k2 en k47 zien,die komen niet van de kronkel
          maar van de jet set en dreadlock,mijn excuses hiervoor.Was een beetje overdonderd van de vele shops in dat steegje.
          recht is recht. krom is krom.

          Comment


            #20
            Re: Coffeeshop De Kronkel in Nijmegen

            De bediening is soms inderdaad wat minder, zijn soms wat gestrest en willen alles zo snel mogelijk gedaan hebben.

            Kwaliteit wiet heb je daar wel zeker.
            Er zitten inderdaad 3 shops in dat straatje
            [B][URL="https://420shop.nl"][COLOR=#008000][B]420Shop.NL: uw head- & seedshop!

            Comment


              #21
              Re: Coffeeshop De Kronkel in Nijmegen

              snds ik 'n keer werd gespot in dat straatje kom ik er niet meer, als ik al in nijmegen ben is het effe bij Dakota langs om wat handjes te schudden (en natuurlijk het een en ander op te steken), verders niet.

              Maar goed : bij kronkel kan je met mooi weer wel lekker buiten chillen, dat is nog wel een reden om van de zomer eens op onderzoek uit te gaan
              Society is like stew-if you don't keep it stirred up, you end up with a lot of scum on the top

              Comment


                #22
                Re: Coffeeshop De Kronkel in Nijmegen

                Oorspronkelijk geplaatst door Weedy View Post
                De bediening is soms inderdaad wat minder, zijn soms wat gestrest en willen alles zo snel mogelijk gedaan hebben.

                Kwaliteit wiet heb je daar wel zeker.
                Er zitten inderdaad 3 shops in dat straatje
                En om de hoek ook nog twee (lucky luck en 't kunsje) haha 5 shops en nog geen 50 meter van elkaar. concurrentie ????

                lucky luck goeie norther light, t' kunsje ga je heen voor je hasj.

                Comment


                  #23
                  [B][URL="https://420shop.nl"][COLOR=#008000][B]420Shop.NL: uw head- & seedshop!

                  Comment


                    #24
                    Re: Coffeeshop De Kronkel in Nijmegen


                    ja heb ik idd een keer geprobeerd en is ook erg goed te roken. erg klein shopje en de mensen die daar werken vind ik wel vriendelijk ze staan je iniedergeval niet weg te kijken als je even rustig de prijzenlijst doorzoekt naar een geschikt wietje, wat bij de kronkel wel anders kan zijn idd.

                    zelf hou ik niet zo van die wiet waar je rete stoned van wordt rook liever iets met een lekkere high en een goeie smaak, iemand nog tips voor omg nijmegen hoor het graag.

                    groeten struik,

                    Comment


                      #25
                      Re: Coffeeshop De Kronkel in Nijmegen

                      En om de hoek ook nog twee (lucky luck en 't kunsje) haha 5 shops en nog geen 50 meter van elkaar
                      loop de volgende keer nog een stukje door,ben benieuwd.
                      recht is recht. krom is krom.

                      Comment


                        #26
                        Re: Coffeeshop De Kronkel in Nijmegen

                        Oorspronkelijk geplaatst door SnsieNL View Post
                        loop de volgende keer nog een stukje door,ben benieuwd.

                        nou als je een stukje doorloopt maar dan de anderekant op kom je 't wonder tegen naast happy holland en dan nog een stukje zie je de ketama en als je dan nog een stuk door loopt kom je de panorama tegen ook leuk een shoppen tocht.

                        Comment


                          #27
                          Re: Coffeeshop De Kronkel in Nijmegen

                          Dankje, we gaan volgende week weer met zijn drieen.
                          En we gaan er nu zeker met plattegrond een shop avondje van maken.
                          We zijn erg benieuwd...
                          recht is recht. krom is krom.

                          Comment


                            #28
                            Re: Coffeeshop De Kronkel in Nijmegen

                            ketama en panorama? zitten die (nu) daar in de bloemerstraat?
                            vroeger veel bij panorama geweest toen ze nog in bottendael zat. Lekker buiten het centrum dus met de auto was et goed te doen.
                            Zelfs met de parkeermeters, werd het parkeren alleen maar makkelijker van... en niets duurder.
                            Zal toch es een wandeling door de stad moeten maken weer es

                            maar ontopic, Heb de kronkel altijd al een toch goede maar dure shop gevonden, al vind ik het op het moment wel meevallen vergeleken de rest qua prijs.
                            Vond de milkshakes altijd zo lekker, was nooit goed voor mij om daar te hangen, koste me niet alleen geld aan wiet maar ook gauw 15 euro aan drankjes en hapjes, maarja dan ben je
                            met gezelschap en dan hoort dat er voor mij wel bij een leuke avond. Vond het alleen kut dat ze me aanzagen voor een duitser omdat ik pistachemilkshakes lekker vind
                            it's his line so only God knows
                            Grtz Kush

                            Comment


                              #29
                              Re: Coffeeshop De Kronkel in Nijmegen

                              Ik zat net even op de site van NS te kijken voor mijn terugreis op 24 oktober als ik uit Zaandam kom, en tot mijn verbazing zat Nijmegen ertussen en nu wil ik daar dus een tussenstop maken voordat ik verder terug naar huis ga het probleem is echter dat ik daar dan rond 9 uur 's ochtends aankom. Kan iemand mij vertellen hoe laat die geweldige shop open is? Dan heb ik nog wat lekkers te roken als ik weer verder richting huis ga

                              Comment


                                #30
                                Re: Coffeeshop De Kronkel in Nijmegen

                                Ze hebben ook een eigen website met de tijden
                                recht is recht. krom is krom.

                                Comment

                                Bezig...
                                X