Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Coffeeshop T'bunkertje ( het bunkertje ) Apeldoorn

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Coffeeshop T'bunkertje ( het bunkertje ) Apeldoorn

    Korting op 420shop
    T Bunkertje in apeldoorn als ik in apeldoorn ben vind ik het een heel moderne stad en best deftig er wonen maten van me dus ik kom er soms wel

    nou eerst had ik wat wiet gekregen van iemand anders dat van een dealer was en dat was crap weed waar je 15 minuten van stoned ben niks voor mij

    Maar die andere die haalde altijd bij t bunkertje dus gingen we maar mee

    buitenaanzicht lijkt het niet op een bunker maar op een soort stations fast food of cafetje restaurantje
    als je binnen komt ga je door een lange kleine deur en zie je zo een ruimte daarbinnen met een creatief meubel inrichting wat ruimte maakt

    eerste keer halen zag ik een neger die verkoopte ik noem m peter maar ik weet zn echte naam niet hij is wel vet cool

    al haal je voor 1 euro wiet ze wegen het gewoon voor je af
    hoe hoger het bedrag hoe slordiger er word afgewogen ( bedoel ik in de plus =D )

    en je heb een leuk apparaatje met veel leuke dingetjes die met blowen te maken hebben zoals blunt vloei grinders sigaretten enz

    de wietjes stuffies wat ik heb gehaald daarzo :

    Afghaan : Erg zacht goed kneedbaar hele lekkere milde hasj word er lekker stoned van vind het wel de favoriete afghaan daarzo

    mix van 4 wietsoorten : lekker goedkoop = veel blowen word en goed stoned van maar soms af en toe die knoflookhijsjes ( knoflook smaak echt goor )

    Gratis thai jointje : Lekker hoor lekker mild

    Blue mystic : creatieve keuze mijn idee wou iets nieuws dit is ook killerweed word er oerknetter van smaak is scherp zeker een killler ! je krijgt iemand echt wel knetter met dit !

    Jack herrar : ook een killertje sommige mensen kotsen ervan en sommige die worden zooooooooo knetter van dit ik was niet aan te spreken de hele avond je spaced er goed van

    white widow : Net zoals de andere widowtjes

    vind het een hele gezellige coffeeshop met goeie wiet !

    Wat zijn jullie ervaringen ?

    kom op laat horen !

    #2
    Re: Coffeeshop T'bunkertje ( het bunkertje ) Apeldoorn

    Ik had al eens wat over ze gelezen, lijkt me leuk om eens heen te gaan. thnx voor de tip.

    Comment


      #3
      Re: Coffeeshop T'bunkertje ( het bunkertje ) Apeldoorn

      Ik kom regelmatig in t' bunkertje, altijd leuke aanbiedingen en lekkere shivaa, Jack Herrer en white widow. Zeker een aanrader helemaal als je de wiet vergelijkt met wat andere shops verkopen, voel me altijd weer genaaid als ik wat haal bij de bazar of de up, en de wp heeft soms wel goeie snow maar ook welles dat de wiet naar wasbezine ruikt dan ga ik over mijn nek.
      bij de uprising krijg je meer takken dan wiet dan mag het wel goedkoop zijn maar de helft is troep, en ze wegen je wiet nooit goed af het is altijd te wijnig.
      Ik ben dus heel blij dat we in Apeldoorn tenminste 1 goeie shop waar ik altijd terecht kan voor een goed wietje, en waar de personeel altijd vrolijk is.

      Comment


        #4
        Re: Coffeeshop T'bunkertje ( het bunkertje ) Apeldoorn

        Hier ook een tevreden Bunker bezoeker, echte, en minder echte.... (www.bunkerjagers.nl).
        Dus ben je in de buurt van Apeldoorn, en hebbie een waggie? Doe dan even deze sjoppie aan, erg makkelijk parkeren als je het plekje weet... Let wel op wanneer je gaat staan dat er geen drol in blauw pakje komt aan waggelen.. Die leggen witte bonnen onder je ruitenwisser.

        Comment


          #5
          Re: Coffeeshop T'bunkertje ( het bunkertje ) Apeldoorn

          Hoe is deze shop tegenwoordig? een beetje goed te doen?

          Wat is het aanbod zowel?

          Comment


            #6
            Re: Coffeeshop T'bunkertje ( het bunkertje ) Apeldoorn



            apeldoorndirect.nl - 5 mei 2014


            Foto: Pim Velthuizen (via destentor.nl)

            In de Stentor
            ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

            Comment


              #7
              Re: Coffeeshop T'bunkertje ( het bunkertje ) Apeldoorn

              Geen foto's van stonede brandweermannen?

              Lopen verslag: McPurple S1 Fem van Forum Genetics op DWC met GHE FloraNova onder 400W Cree COBs

              Comment


                #8
                Re: Coffeeshop T'bunkertje ( het bunkertje ) Apeldoorn

                't Is wel mooie witte rook eh..
                ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

                Comment


                  #9
                  't Bunkertje bestaat nog steeds.....gisteren de wezen checken! Leuk pandje geworden weer en prima wietje gehaald!

                  grtz KAYA
                  HOME WEED HOME

                  Comment


                    #10
                    Als je in Apeldoorn bent, op zoek naar een shop, ga dan naar deze! Je kan er nu als een soort mcdrive voor parkeren, de wiet is echt altijd van kwaliteit en de mensen zijn er altijd vriendelijk. Echt een aanrader!

                    Wietsoorten:
                    -Nevils Mix (rond de 4,50 p/g)
                    -White Widow (rond de 8 p/g
                    -Jack Herrer (rond de 9 p/g)
                    - Pineapple Kush (rond de 10 p/g)

                    2 Haze soorten 1 van 10 p/g de ander voor 11 p/g

                    en 3 Hasj soorten:
                    -Super Polm (4,50 p/g)
                    -King Kush (8 p/g)
                    -Hia (9,5 pg)

                    Oh en ze hebben nu een aanbieding die zeker de moeite waard is:

                    3 gram lemon haze voor 20 euro!

                    Persoonlijk vind ik de pineapple kush ergggg lekker

                    Comment


                      #11
                      Vroeger een fantastische shop. Ik ben daar zeker 25 jaar minimaal eens per week geweest. Helaas zijn ze de laatste tijd met hele verkeerde dingen bezig (in de zin van de kwaliteit is achteruit gehold van de wiet en de voorgedraaiden bevatten vrijwel geen wiet meer. Ze hebben standaard een aanbieding... 3gram Lemon Haze voor €20,00. Dat lijkt voordelig echter heb ik de laatste 4x gewogen en er bleek steeds een totaalgewicht van 3,3 gram te zijn incl. zakje. De wiet gewogen zonder zakje komt op 2,34 gram. Dus ik word voor ruim een halve gram genaaid. De kwaliteit van deze Lemon Haze is ook extreem wisselend van week tot week. Afgelopen maandag heb ik de 2,34 gram na 1 ijsje van een joint rechtstreeks de kliko in gegooid. Kop je er overigens wiet buiten de aanbieding zijn ze extreem nauwkeurig met afwegen. Het verschil op mijn eigen weegschaal is nog nooit meer geweest dan 0,02 gram. Aanstaande maandag ga ik er weer heen en dan ga ik toch even vragen hoe dat zit want een verschil van 0,66 gram vind ik wel heel aanzienlijk. Nu kan ik me voorstellen dat ze eerst lichtere zakjes hebben gebruikt en gewoon steeds 3,3 gram afwegen zodat er netto 3 over blijft maar geen rekening houden met het gewicht van de nieuwe zakjes. Mochten ze wederom zeggen "Als het je niet aanstaat ga je lekker ergens anders heen" dan zal ik dat inderdaad maar doen.
                      Last edited by Voor het eerst; 8 January 2020, 12:31.
                      Lopend Verslag

                      Comment


                      • Flip Hasjkip
                        Flip Hasjkip commented
                        Editing a comment
                        Jammer, ging vroeger altijd op woensdag, 25 Gulden halen, 25 Gulden voor niks van een andere soort. Ja ja, Gulden, zo lang is het al geleden dat Opa Flip in Apeldoorn woonde

                      • Ipie
                        Ipie commented
                        Editing a comment
                        Leuke kerel ben jij Flippie!!
                        Ik tel nog steeds in guldens!
                        Dus ik ben je over,over,over grootvader??

                      • Flip Hasjkip
                        Flip Hasjkip commented
                        Editing a comment
                        Wie weet Ipie, uiteindelijk zijn we allemaal familie van elkaar

                      #12
                      Haha ja, woensdag hakdag
                      Heel gauw weer invoeren. Of wat dacht je van tien gulden huiswiet van de up
                      Lopend Verslag

                      Comment


                      • Flip Hasjkip
                        Flip Hasjkip commented
                        Editing a comment
                        De Up was de shop waar we altijd zaten maar volgens mij kreeg je daar toen niks bij, of ik kan het niet meer herinneren.. Was bij mij achterom, heb op de Mariastraat gewoond.

                      • Voor het eerst
                        Voor het eerst commented
                        Editing a comment
                        Nee je kreeg er nooit wat maar wat was het daar altijd gezellig en goedkoop. Daarnaast was de up een van de weinige shops die ons naar binnen lieten met onze 13 en 14 jaar, ps toen we 16 waren mochten we er ook binnen zitten
                    Bezig...
                    X