Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

The Clown

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    The Clown

    Korting op 420shop
    Dit is een wat minder bekende shop in groningen
    zit dicht bij de vismarkt in een zijstraatje, maar dit was 1 van de weinige shops in groningencentrum waar je wel gewoon chill kan zitten.

    kwam er wel vaak als ik vroeg vrij was uit school, uurtje of 11 ofzo en dan ff langs de clown voor een bak koffie en een jointje
    ook wel chill personeel waar je rustig even een praatje mee kan maken.
    en ook wel chille wiet : Jack herrer
    Amnesia
    PowerPlant
    Clown wiet

    shop is wel wat aan de dure kant, maar vind dit zeker een aanrader in groningen

    #2
    Re: The Clown

    yup mee eens, was tijd terug in groningen en het beviel me hier goed!


    Last edited by misto; 11 December 2011, 19:46.
    In a democracy you are allowed to say whatever you think but if it's smart thats the second.

    Comment


      #3
      Re: The Clown

      Oorspronkelijk geplaatst door GanjaGun View Post
      (...) dit was 1 van de weinige shops in groningencentrum waar je wel gewoon chill kan zitten
      ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

      Comment


        #4
        Re: The Clown

        ja dat vroeg ik me inderdaad ook af
        Poepzak 2015 - Amnesia, AK47, Red Purps, Auto Bubble & Sweet Mango Autoflower

        Comment


          #5
          Re: The Clown

          IS :p Ik chill daar vaak genoeg :p

          Comment


            #6
            Re: The Clown

            Clown heeft vaak goede wiet en je kan er zitten. Deze mensen hebben verstand van wiet. Gramprijs is momenteel helaas erg hoog met dank aan kutjustitie

            Comment


              #7
              Re: The Clown

              Hoi ik heb een paar keer te weinig gehad, ik woog het na en heb gebeld, want bij de bakker wil je toch ook een heel brood.Nou keer kon het heel relax regelen, we komen er al lang en je kan ff zitten, en tof personeel.
              Een aanraden in mien stad
              Tuinbroek

              Comment


                #8
                Re: The Clown

                Wel frappant dat 9/10x dat er wat mis is met het gewicht uit een shop, het te laag is... :p

                Comment


                  #9
                  Ziet er leuk uit, overigens weinig keuze maar product is prima

                  Comment


                    #10
                    Kijken of die groenteboer er nog zit... wie weet zien we reppelsteeltje wel zitten😯

                    Comment


                    • Bo$wachter
                      Bo$wachter commented
                      Editing a comment
                      Jaaaahh moet zeggen viel me niet tegen. De vrouw was ook onder de indruk.. als je het vergelijkt met Amsterdam tegenwoordig doet Groningen het goed. Altijd mooi om te zien dat de Pooiers ook totaaal niet opvallen 😂 man man

                    • Rreppellsteeltjam
                      Rreppellsteeltjam commented
                      Editing a comment
                      En de groenteboer?

                    • Bo$wachter
                      Bo$wachter commented
                      Editing a comment
                      Die heb ik niet gevonden😂 volgde GMaps maar dag ging blijkbaar niet goed.

                      Ben wel bij 2 andere geweest, eentje met een bordje buiten van Amsterdam genetics.. daar kwam ik binnen en zag dat ze maar 3 soorten hadden die me alle 3 niet aanspraken. Dus daar zijn we weer vertrokken. En voor het restaurant fatoush daar was ook nog een shop koffiehuis meen ik. Dacht daar leuke soortjes te hebben gevonden maar die wiet die ze daar hadden zag er erg vreemd uit.. wiet met zilver werd er verkocht. Ook die beste man een prettige avond gewenst en ben vertrokken.🤷🏼‍♂️
                  Bezig...
                  X