Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Oasis

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Oasis

    Korting op 420shop
    Zag nog geen apart topic over deze shop hier staan, dus bij deze.
    Ik ben er zelf nog niet heel vaak geweest, maar bevalt me tot nu toe prima. Hij zit gevestigd in de Oosterpoortbuurt.
    Kleine gezellig uitziende shop met vrij gevarieerd aanbod van wietjes en hasjes (wisselt ook regelmatig volgens mij, wel beetje nadelig als je net een goede hebt gevonden), met gebruikerservaringen erbij op het menu.
    Niet de goedkoopste, maar de kwaliteit is prima en maakt het weer goed, en af en toe een aanbieding.

    #2
    Re: Oasis

    Kwaliteit moet goed zijn van horen zeggen. Al ben ik inmiddels er van overtuigd dat meer dan de helft van de blowers in groningen eigenlijk niet eens weten wat kwaliteit is.
    http://www.jointjedraaien.nl/wietfor...le-met-foto-s!

    Comment


      #3
      Re: Oasis

      Oasis zit bij mij om de hoek, altijd druk daar, met buitenzitjes, relaxte sfeer. Ook regelmatig Duitsers dus dan moet de kwaliteit wel goed zijn lijkt mij. Er zijn nl. coffeeshops dichter bij de grens dan in Groningen zelf.

      Comment


        #4
        Re: Oasis

        Ook regelmatig duitsers dus dan moet de kwaliteit wel goed zijn??????? Man man man je moest eens weten wat die duitsers allemaal roken.
        http://www.jointjedraaien.nl/wietfor...le-met-foto-s!

        Comment


          #5
          Re: Oasis

          Hahaha inderdaad

          Comment


            #6
            Re: Oasis

            oasis vind ik ook goeie shop. vaak wel goede hase soortjes. door de stickers op het zakje komt het professionelere over dan een gemiddelde shop.
            vrijdags hebben ze leuke aanbiedingen : 3x5 voor 12,5 1x 12,5 en 1x 5=15euro /bij 25 euro gratis 5 /bij 50 gratis 12,5.

            Comment


              #7
              Oasis in Groningen is zeker de moeite waard!!

              Comment

              Bezig...
              X