Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Koffieshop A7 - Hoogezand

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Koffieshop A7 - Hoogezand

    Korting op 420shop
    Als je hier wiet koop, krijg je er gratis zaden bij.

    Ik kreeg bij 12 euro wiet, 16 gratis zaden! Wat een service.


    De wiet was wel erg prijzig, ik haalde er uiteindelijk nog geen 2 jointjes uit, maar dat heb je met kwaliteitswietjes.

    Voor niks gaat de zon op.


    Ze hadden ook een ruime keuze, wel twee soorten. Heb helaas alleen de White Widow kunnen proberen.



    Deze coffeeshop wordt niet gerunt door uitbuiters, zoals helaas veel coffeeshops tegenwoordig.

    Deze wordt gerunt door mensen met de liefde voor het product en de klant, en doen hier kennelijk graag een extraatje voor.


    Ook al ligt Groningen, met een ruim aanbod aan shops, 10 minuten rijden verderop.

    Deze shop zou ik niet links laten liggen!


    Een echte aanrader!
    Last edited by Faach Viechuur; 30 April 2016, 11:27.

    #2
    De sfeer vond ik hier ook altijd wel fijn en ondanks de kleine keuze wel erg lekkere afghan skunk weten te scoren!

    Comment


      #3
      Kan wel merken dat jullie 2 deze shop niet goed kennen of dat jullie vriendjes zijn!!

      2 soorten sinds jaren en niet altijd goed
      White window 2,6 gram voor 20E
      Haze 1,2 gram voor 12E (geen 20E zakjes)

      Leek het vroeger meer een clubhuis,ons kent ons, nu zit er bijna niemand meer.
      Ze willen niet betalen voor kwaliteit en de wiet die ze verkopen komt vaak van hun eigen gesloten Marokkaanse vrienden/familie kring.

      Niks geen keuze, alleen koffie/thee (als de theedoos is bijgevuld) en fris uit de automaat als die is bijgevuld en
      's zomers echt bloedheet daar, want geen zonneschermen.

      ECHT een slechte tent!!!!!!!!!!

      Comment


        #4
        Als je A7 goed vind , dan moet je toch es verdiepen in wiet

        Comment

        Bezig...
        X