Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

De Glory

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #16
    Last edited by member10463; 21 July 2011, 05:21.

    Comment


      #17
      Re: De Glory

      Wooow!
      Wel veel goeie beoordeelingen over deze coffeeshop!

      Comment


        #18
        Re: De Glory

        moet zeggen dat ik hier nog nooit geweest ben, ik ging altijd tegenover naar upper 10, wat rustiger
        en je krijgt wel altijd fatsoenlijke hoeveelheden daarzo.
        mattie had bij glory 12 haze opgehaald, nou was een topje waar je net eentje van kon fixen en dat was niet omdat de wiet zo speciaal was want dat viel reuze mee

        Comment


          #19
          Re: De Glory

          Alle haat hier valt me tegen to be honest, ik vind The Glory toch wel het chillst. Misschien niet bijzonder an sich, maar hun Glory huismerk is erg goed. Zeker het proberen waard!

          Comment


            #20
            Re: De Glory

            Helaas de glory is gesloten sinds 1 oktober, wegens het feit dat de eigenaar er geen zin meer in had...

            Comment


              #21
              Re: De Glory

              En wat gaat er nu dan gebeuren met de Glory? Ik liep er vandaag langs en volgensmij werd er verbouwd. Komt er een heropening?

              Comment


                #22
                Re: De Glory

                voor altijd gesloten, eigenaar was in het bezit van een vuurwapen thuis, om zich te beschermen tegen overvallen etc, werd niet zo gewaardeerd door de politie. glory is verleden tijd

                Comment


                  #23
                  Re: De Glory

                  't Zal mij benieuwen waar die kroeskopjes nu de boel gaan verklooien.
                  Het wordt tijd dan die Groningers weer ouderwetse Groningers worden........
                  In het verleden konden ze legers afhouden, nu geen vliegen meer.

                  Triest, maar wel heel links
                  http://www.youtube.com/watch?v=zCvSc2b8CWc

                  Comment

                  Bezig...
                  X