Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Vliegende hollander [Groningen]

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Vliegende hollander [Groningen]

    Korting op 420shop
    Dag allemaal,

    Hier een review van De vliegende hollander,
    Gedempte Zuiderdiep 63, Groningen
    Postcode 9711 HC
    Telephone 0031 (0)50 3144807

    Goede shop, kom er vaak, altijd correcte hoeveelheid, wegen vaak terplekke af, Goede kwalitiet,

    Hebben verschillende soorten in totaal 8 stuks, die wisselen in de tijd, vaak wel sneeuw witje( Snow white/white widow) PPP verder een wisselende assortiment, Aardige eigenaar, doet graag zaken met de kleine thuis kweker, dus geen massa productie,

    2 soorten hasj volgens mij, maar dat week ik niet zeker,

    Snow white kost zn 8 euro per gram, rest is wisseld qua wat voor soort het is


    #2
    Re: Vliegende hollander [Groningen]

    Ik ben het niet zo eens met deze shop.

    De keren dat ik daar gehaald heb, Heb ik niet echt goed gevulde zakjes gekregen en het was ook niet zo sterk, De Hasj vind ik daar ook tegen vallen.

    Comment


      #3
      Wat is wel een aan te raden shop in groningen? aangezien ik vandaag nog ff ga en groningen nauwelijks ken :O

      Comment


        #4
        Re: Vliegende hollander [Groningen]

        tegen over de holander ,zit de medely gerunt door marokanen ,altijd top kwaliteit
        aardige mensen is mijn vaste schop voor mijn wietje en geloof mij, ik rook dik 20 jaar all .
        soms heeft de holander ook wel goede wiet eerlijk is eerlijk ,maar vaak ook niet of te weinig voor je geld .
        zal wel aan me kleurtje liggen denk ik ??hahaha

        dus de medley aan de over kant daar mot je wezen .groetjes ikkuh

        Smoke like a indo

        Comment


          #5
          Re: Vliegende hollander [Groningen]

          het kan inderdaad aan de persoon liggen die het haalt.
          ik heb het zelf ook als mijn zus haalt krijg zij veel meer dan ik krijg omdat zei een meisje is. dat is niet egt eerlijk

          Comment


            #6
            Re: Vliegende hollander [Groningen]

            maar ik heb exact dezelfde ervaring. de vliegende vind ik qua kwaliteit en qua hoeveelheid verre van top. de medley daarentegen stelt mij bijna nooit teleur!!

            Comment


              #7
              Re: Vliegende hollander [Groningen]

              Vliegende hollander is tegenwoordig,

              - Wel wat minder inhoud.
              + Lekker smaakje, Goede high.

              Comment


                #8
                Re: Vliegende hollander [Groningen]

                de glory is stukken beter, en anders naar de happy.

                Comment


                  #9
                  Re: Vliegende hollander [Groningen]

                  Ik vind de sfeer in de Vliegende Hollander wel beter dan in de Medley. Chillende muziek en gezellige mensen. Dit valt in de Medley wat tegen. Ik haal meestal mijn wietje aan de overkant en rook hem bij de Vliegende op.

                  Comment


                    #10
                    Re: Vliegende hollander [Groningen]

                    hey man
                    het vliegt niet meer zo die hollander hahahaha.
                    Nee man als je een lekker wietje wilt hebben en leuke mensen ontmoeten dan is de Glory(steenstilstraat) erg top en de Metamorfose in de oude boteringestraat.
                    erg chill en all of men kinds.


                    peace out just chillin

                    Comment


                      #11
                      Re: Vliegende hollander [Groningen]

                      Reggae Muffin Noorderstationstraat, die zijn top!!

                      Comment


                        #12
                        Re: Vliegende hollander [Groningen]

                        weet iemand hoe ik aan super lemon haze kan komen kan je die krijgen nbij de cliegende holander

                        Comment


                          #13
                          Re: Vliegende hollander [Groningen]

                          Ik ben de 30 gepasseerd en woon mijn hele leven in Groningen. Ik ken de shops

                          De vliegende Hollander is echt slecht; de wiet word vaak nat verkocht en als je naweegt dan denk je waar de rest gebleven is. Ik had zelfs een keer bijna ruzie met zo'n nepalto verkoper omdat ze daar top44 voor €8,50 per gram verkochten( het lef!!) en ook nog slecht geknipt. Het lijkt erop dat het een geval is van "links lullen en rechts zakken vullen".

                          Betere shops zijn de Driemaster/cafe Dees en ragga Muffin en Oasis, daar krijg je nog wel waar voor je geld. Driemaster en Dees krijg je gewoon 2gram voor €12!! en nog droog en stoned ook!!!. Voorts valt me op dat de laatste maanden er wat meer aanbod van Haze soorten is. Goede Haze vinden blijft echter moeilijk en als het er is dan vraagt men gelijk de hoofdprijs. Oasis heeft de meeste soorten in verkoop omdat ze ook kleinere hoeveelheden inkopen en je zal er geen natte wiet treffen.

                          De Glory is ook slecht: de inkopers daar hebben GEEN verstand van wiet. Natte wiet in de verkoop, onderontwikkelde Haze voor de hoofdprijs verkopen en vaak staat de wiet nog stijf van de voeding. Vroeger was de kwaliteit beter (toch taak inkoper om kwaliteit te waarborgen) maar de Glory laat ik tegenwoordig links liggen.

                          Blijft over coffeeshop De Clown. Deze is ook wel goed maar verkoopt alleen magere grammetjes. kwaliteit is doorgaans wel goed.

                          Comment


                            #14
                            Re: Vliegende hollander [Groningen]

                            Ooh jah, Metamorphose is ook goed, deze verkoopt ook biowiet maar de zakjes zijn doorgaans ook aan de magere kant. Dan hebben we ook nog Reijkjavik, deze verkoopt je rustig 2,5 gram voor €20!!! Ik weeg altijd na en heb nog nooit meegemaakt dat men zich houdt aan de aangegeven gramprijs. Deze shop kan je ook beter niet bezoeken als je goede waar zoekt voor je zuurverdiende centen!!

                            Comment


                              #15
                              Re: Vliegende hollander [Groningen]

                              Als je goede wiet wil, dan moet je naar de Upper 10 schuin tegenover de Glory. Ze verkopen daar altijd mooie vijfjes en tientjes (Afghaan). Je word er goed en snel high van en je kan het lang bewaren. Ik heb lang bij The Happy gekocht maar ik ben overgestapt op de Upper.

                              Comment

                              Bezig...
                              X