Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Vliegende hollander [Groningen]

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #16
    Re: Vliegende hollander [Groningen]

    Vliegende Hollander = top shop, sommigge wietjes zijn wat lichter dan de andere mischien, maar nooit echt rommel zoals
    daartegenover bij de Medley, daar verkochten ze meerdere keren vervuilde wiet, af en toe hebben ze ook wel eens de beste wiet, en die hasj is ook wel ok, alleen ik neem liever geen risico.
    nu eerst een jointje om bij te komen van de stonedheid

    Comment


      #17
      Re: Vliegende hollander [Groningen]

      Redelijke shop, maar je moet wel kritisch blijven want de kwaliteit en hoeveelheid wil inderdaad snel wissel, Laats hadden ze goede early girl deze was echt zooooo lekker en effectief en gaf een zeer voldaan gevoel, ik had me gelijk een buffertje ingeslagen en deze was ook weer snel uitverkocht,

      de gram prijsen zijn absurt bijv. ppp/9,10 sw/ww 7,80
      Het vreemde is dat de goede early girl die ik laatst kocht 3 nete joints opleverde per 5 euro, terwijl de vaste soorten die nogal eens te wensen overlaat je vaak maar 2 per 5 euro opleveren, snap jij het,? (appie)

      Wie staat daar achter het roer?, It isn't the real flying dutchman

      Dees, Metamorfose & Driemaster zijn wat mij part de top 3 van Gronigen, In de Oosterport zit ook nog een klein leuk shopie met goede kwaliteit en diversiteit, alleen een beetje aan de prijzige kant....

      Greetz &
      Last edited by Jizzle the smokeAlot; 14 June 2010, 08:24.

      Comment


        #18
        Re: Vliegende hollander [Groningen]

        upper & happy zijn hetzelfde; snelle jonges

        Comment


          #19
          Re: Vliegende hollander [Groningen]

          de a7 hoogezand is een goeie shop moet je een stuky rijden maar waar voor je geld zelf van die klaare joints word je stoony van

          Comment


            #20
            Re: Vliegende hollander [Groningen]

            van klaare? das een wonder meestal stoppen ze daar knipafval in met beetje wiet
            of aleen beetje wiet of gwn troep

            Comment


              #21
              Re: Vliegende hollander [Groningen]

              a7 is idd goede shop altijd goede hasj en van die klare word je wel stonend die kosten daar ook maar 2,-
              ik ga tegen woordig alleen nog maar naar ragga muffin of de medley altijd wel goeie kwaliteit en mooie zakjes
              maar vind glory echt slechte coffeeshop vaak slechte kwaliteit
              dees vind ik ook nog wel goeie shop met veel verschillende soorten en goeie kwaliteit

              Comment


                #22
                Re: Vliegende hollander [Groningen]

                vind dit ook niet echt chille shop, wel makkelijk om ff snel wat te halen.
                maar je blijft hier niet zitten om er 1/ meerdere te roken.
                kan ook maar op 2 plekken, hokje voor 1/2 personen achterin of voorin in de etalage waar iedereen die voorbijkomt mooi kan kijken hoe je een jointje aan het roken bent.
                als chill wil zitten kun je beter naar Dr, anders of the clown gaan.

                Comment


                  #23
                  Re: Vliegende hollander [Groningen]

                  Deze shop hanteert de slogan "links lullen en rechts zakken vullen". Wiet is bijna altijd nat, teveel voeding, niet goed gespoeld en te duur. Ook hier veel bleke cokebekjes in en buiten de shop.

                  Comment


                    #24
                    Re: Vliegende hollander [Groningen]

                    Heeft iemand een idee van de recente staat van DVH? Is de prijs/kwaliteit tegenwoordig ok, of nog niet?

                    Comment


                      #25
                      Re: Vliegende hollander [Groningen]

                      De hollander is recent verbouwd, erg gezellige sfeer, aardige mensen achter de kassa en goede kwaliteit wiet. Daarintegen ben ik zeker geen fan van de medley. Vaak slechte wiet en die man achter de kassa is altijd chagrijnig.

                      Comment


                        #26
                        De Vliegende Hollander
                        Gedempte Zuiderdiep 63
                        Groningen

                        Open 10:00 t/m 00:00


                        Excuseer mijn Engels; mijn Nederlands is niet goed genoeg.
                        I have frequented this coffeeshop many, many time since 1987. It was always a consistent score. Several years ago they renovated and now have a great appearance and roomy sales counter (as spacious and long as any hotel check-in desk area). No attitude, no pretenses... arguably the largest and consistently best selection in town. Quality and varied menu at all times. Easy access from the train station (short 8 minute walk). I occasionally peruse a couple other shops in town... but rarely buy anything. Just seeing where they rate in comparison to De Vliegende Hollander. For my taste, others do not come close.

                        In 2018, there is no reason to operate as a dumpy, dark, thematic holes-in-the-wall. I usually avoid easy to find, close to the train station coffeeshops in a line of tourist restaurants, etc. A good example are those close to Centraal Station in A'dam tourist traps like Bulldog, Grasshopper and so. Regardless of what some people report -- De Vliegende Hollander is not a tourist trap. They are a genuine and knowledgeable bunch with consistently fresh product.

                        Here are some points of interest at the Vliegende Hollander:

                        * Excellent, fresh supplies.
                        * Competitive prices.
                        * Knowledgeable, experienced staff.
                        * No cheating on the weight!
                        * Smoking area, incl. outdoor tables

                        ...and most of all THEY CLEAN AND WEIGH YOUR ORDER RIGHT IN FRONT OF YOU. No pre-packaged, dried-out products here (as is common in so many shops these days).

                        Hadn't been here in about 5 months. I visited this past weekend and felt I should report back to those cruising the 'net for info. If you're in or near Groningen, it's worth a short train ride.

                        While you're at it - there's an excellent Vietnamese restaurant called Pho Saigon approximately 5 minute walk from the coffeeshop. Don't let the plain appearance, tiny room fool you...these folks are putting out 100% genuine Vietnamese food. The smells and unique dishes are superb. Close your eyes, take a whiff, and you'll think you're on a street full of food vendors in Saigon! Prices are ridiculously low. Oh man, pure Vietnamese food and De Vliegende Hollander in one place. I can die happy now.

                        Comment


                        • Rreppellsteeltjam
                          Rreppellsteeltjam commented
                          Editing a comment
                          In Groningen ga ik altijd naar de Oasis of de driemaster
                      Bezig...
                      X