Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Cool Running

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #16
    Re: Cool Running

    ben hier vorig weekend geweest heerlijke wiet gekocht : "white widow" voor 10 euries en " blue cheese"; voor 14 euries, wat opzich best duur is maar laat je niet afschrikken want het was zeker de moeite waard de kwaliteit is gewoon erg goed en het zijn mooie toppen wat je krijgt vooral die blue cheese is echt asociaal lekker. de shop ziet er verder wel geinig uit rasta thema boven, en onder in de kelder graffity style. Het interieur is allemaal wel een beetje versleten en oud maar wat echt stoort is het toillet zonder wc papier Voor de rest valt vooral de vriendelijkheid en deskundigheid van het personeel op ( bedankt voor het aanraden van die blue cheese door die kerel aan de deur) wat echt uniek is in maastricht. Voor mij en me vriendin was dit de leukste coffeeshop in maastricht!

    Comment


      #17
      Re: Cool Running

      De blue cheese is inderdaad ook 1 van mijn favo's daar, vorig weekend was er ook Cheese Mix voor 14eur/g, deze zou je ook is moeten proberen !

      Comment


        #18
        Re: Cool Running

        pfoe die blue cheese

        Heb em dinsdag gehaald, egt goeie wiet qua smaak en effect..zkr 14 euro voor over

        verder wel leuke shop..interieur in de kelder is wel vet vind k persoonlijk
        I know a place..where the grass is really greener

        Comment


          #19
          Re: Cool Running

          Ze hebben er momenteel ook HEERLIJKE kush staan !

          Comment

          Bezig...
          X