Vraagje i.v.m. Belg/coffeeshop

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • Medihigh
    Senior Stoner
    Member
    • Feb 2018
    • 36

    #1

    Vraagje i.v.m. Belg/coffeeshop

    Korting op 420shop
    Hey all

    Had een vraagje... Hoe zit het nu eigenlijk met het toelaten van Belgen in coffeeshops? Zijn er dicht tegen de grens reeds mogelijkheden?
    't is dat ikzelf de wiet gebruik (vooral) voor medische doeleinden, maar het feit dat ik deze telkens moet kopen via het illegale milieu begint me nogal m'n voeten uit te hangen... Waarom kan er hier nu niet gewoon normaal gedaan worden?!
    Ik rij deze namiddag sowieso richting Maasmechelen uit Antwerpen, vandaar de vraag zodat er mss iets te combineren valt

    Weet eerlijk gezegd niet of ik hier zo'n vraag mg stellen, maar op de chat kan ik nog niet op

    thenk joe verie motsj
    Een mens is een mens, geld is de duivel, Liefde is...... Petatjes
  • Ipie
    Ultra Grower
    MemberLucky Member
    • Feb 2016
    • 2241

    #2
    In de grote steden doen ze niet zo moeilijk.
    Waarom niet niet zelf kweken, scheelt een hoop geld toch?

    Comment

    • QnQ
      Godlike Grower
      Lucky Member
      • Sep 2010
      • 26093

      #3
      Ik kom bijna nooit in Limburg dus antwoord heb ik eigenlijk niet.
      Met 28 posts zou je nu wel op de chat moeten kunnen, toch ?

      ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

      Comment

      • Medihigh
        Senior Stoner
        Member
        • Feb 2018
        • 36

        #4
        Oorspronkelijk geplaatst door Ipie
        In de grote steden doen ze niet zo moeilijk.
        Waarom niet niet zelf kweken, scheelt een hoop geld toch?
        Ik zal straks eens gewoon een shop binnenstappen en we zullen wel zien dan

        Zelf kweken heb ikzelf niet het nodige engagement (te snel vergeten en/of afgeleid geraken) of budget...
        Ik heb vorig jaar wel 4 zaadjes hun ding laten doen, waardoor ik toch wel 3 AK plantjes had. Hiermee kom ik spijtig genoeg geen heel jaar mee toe...
        Een mens is een mens, geld is de duivel, Liefde is...... Petatjes

        Comment

        • Medihigh
          Senior Stoner
          Member
          • Feb 2018
          • 36

          #5
          Oorspronkelijk geplaatst door QnQ
          Ik kom bijna nooit in Limburg dus antwoord heb ik eigenlijk niet.
          Met 28 posts zou je nu wel op de chat moeten kunnen, toch ?
          Ik vermoed dat ik nog een paar daagjes geduld zal moeten hebben
          Een mens is een mens, geld is de duivel, Liefde is...... Petatjes

          Comment

          • Kuikie1979
            Expert Stoner
            MemberLucky Member
            • Mar 2018
            • 79

            #6
            Ik ga voor het eerst naar Maastricht en snap wel dat ze drugstoeristen willen weren.

            hoe heet je als je gewoon nieuwsgierig bent? Ben je dan een drugstoerist?
            Eerst CBD/weed, de rest komt later.
            Wette wa gij zaai, nen echten apsjaar.

            Comment


            • ganjagast
              ganjagast commented
              Editing a comment
              Nee, gewoon nieuwsgierig

            • QnQ
              QnQ commented
              Editing a comment
              En als je naar een ander land gaat om wiet te kopen ben je drugstoerist, inderdaad.
          • ganjagast
            Elite Grower
            420 MemberMemberLucky Member
            • May 2016
            • 2881

            #7
            Zeg gewoon dat je een asielzoeker bent, krijg je meteen een VIP pas voor Maastricht.
            Ad usum proprium!

            Comment


            • QnQ
              QnQ commented
              Editing a comment
              Kijk maar uit daarmee.
              Zometeen krijg je ook nog een huis en een uitkering.

            • ganjagast
              ganjagast commented
              Editing a comment
              Alleen maar een huis en uitkering? Ze hadden meer beloofd -waar is menschrecht!?
          • Kuikie1979
            Expert Stoner
            MemberLucky Member
            • Mar 2018
            • 79

            #8
            Hmm toch drugtoerist. Het kan zijn dat ik gewoon binnenpiep.

            het is niet de hoofdreden dat ik naar Maastricht ga, lekker shoppen.

            lichtjes shopverslaafd.
            Eerst CBD/weed, de rest komt later.
            Wette wa gij zaai, nen echten apsjaar.

            Comment

            • Medihigh
              Senior Stoner
              Member
              • Feb 2018
              • 36

              #9
              Ben dus een shop binnengestapt (geen idee welke juist) en daar hebben ze me vriendelijk doorverwezen naar een shop waar je als Belg wel terecht kan.
              In elk geval leuk dat ik niet voor niets ben gereden
              Een mens is een mens, geld is de duivel, Liefde is...... Petatjes

              Comment

              • Kuikie1979
                Expert Stoner
                MemberLucky Member
                • Mar 2018
                • 79

                #10


                Was dat in Maastricht? Iig weet ik nu meer en hou jullie op de hoogte.
                Last edited by QnQ; 29 March 2018, 18:12.
                Eerst CBD/weed, de rest komt later.
                Wette wa gij zaai, nen echten apsjaar.

                Comment

                • Flip Hasjkip
                  Wicked Grower
                  420 MemberMemberLucky Member
                  • Sep 2008
                  • 3595

                  #11
                  Wanneer wil je gaan ? Zal vanavond maatje eens vragen, die is oorspronkelijk uit Maastricht maar tegenwoordig buitenlander, die weet vast wel waar je terecht kunt..
                  Een dag zonder wiet kent Flip niet.

                  Comment

                  • Kuikie1979
                    Expert Stoner
                    MemberLucky Member
                    • Mar 2018
                    • 79

                    #12
                    12 april
                    Eerst CBD/weed, de rest komt later.
                    Wette wa gij zaai, nen echten apsjaar.

                    Comment


                    • belladonna
                      belladonna commented
                      Editing a comment
                      Tis niet zo heel erg slim om met je eigen foto op een wiet forum te zitten aan gezien het nog steeds verboden is enz dus als ik jou was zou ik even je profiel foto verwisselen Kuikie
                  • Kuikie1979
                    Expert Stoner
                    MemberLucky Member
                    • Mar 2018
                    • 79

                    #13
                    Beter zo? Zoals ik eerder postte is dit geen prior hoor.

                    Maar ik dacht, ik wil mezelf tonen. Wist niet dat het niet mocht.

                    moest ik toch nog ergens komen waar ik binnen mag, ik probeer wietjes.
                    Last edited by Kuikie1979; 29 March 2018, 11:11.
                    Eerst CBD/weed, de rest komt later.
                    Wette wa gij zaai, nen echten apsjaar.

                    Comment

                    • Flip Hasjkip
                      Wicked Grower
                      420 MemberMemberLucky Member
                      • Sep 2008
                      • 3595

                      #14
                      Je mag jezelf best tonen maar het is niet handig als je wilt kweken. Als iemand jou herkent weten ze je gelijk te vinden. Ik heet in het echt ook niet Flip Hasjkip, en woon ook niet in een kippenhok

                      Heb maatje gevraagd, officieel kom je als buitenlander nergens meer binnen, mocht dit wel het geval zijn dan heb je geluk gehad eentje te vinden die zich niet aan de regels houdt.

                      Ik zou gewoon een willekeurige shop binnen stappen en proberen.
                      Een dag zonder wiet kent Flip niet.

                      Comment

                      • Kuikie1979
                        Expert Stoner
                        MemberLucky Member
                        • Mar 2018
                        • 79

                        #15


                        Kweken is niet de bedoeling. Gewoon eens proberen.

                        Ik ga wachten tot ik geopereerd ben aan mijn neus (wonde en vergroeiing)

                        hou jullie op de hoogte

                        Zonnige groetjes
                        Last edited by QnQ; 29 March 2018, 18:12.
                        Eerst CBD/weed, de rest komt later.
                        Wette wa gij zaai, nen echten apsjaar.

                        Comment

                        Bezig...