Vraagje i.v.m. Belg/coffeeshop
Collapse
X
-
Was dat in Maastricht? Iig weet ik nu meer en hou jullie op de hoogte.Last edited by QnQ; 29 March 2018, 18:12. -
Ben dus een shop binnengestapt (geen idee welke juist) en daar hebben ze me vriendelijk doorverwezen naar een shop waar je als Belg wel terecht kan.
In elk geval leuk dat ik niet voor niets ben gereden
Leave a comment:
-
Hmm toch drugtoerist. Het kan zijn dat ik gewoon binnenpiep.
het is niet de hoofdreden dat ik naar Maastricht ga, lekker shoppen.
lichtjes shopverslaafd.Leave a comment:
-
En als je naar een ander land gaat om wiet te kopen ben je drugstoerist, inderdaad. -
Zeg gewoon dat je een asielzoeker bent, krijg je meteen een VIP pas voor Maastricht.Leave a comment:
-
Ik ga voor het eerst naar Maastricht en snap wel dat ze drugstoeristen willen weren.
hoe heet je als je gewoon nieuwsgierig bent? Ben je dan een drugstoerist?Leave a comment:
-
-
Ik zal straks eens gewoon een shop binnenstappen en we zullen wel zien dan
Zelf kweken heb ikzelf niet het nodige engagement (te snel vergeten en/of afgeleid geraken) of budget...
Ik heb vorig jaar wel 4 zaadjes hun ding laten doen, waardoor ik toch wel 3 AK plantjes had. Hiermee kom ik spijtig genoeg geen heel jaar mee toe...Leave a comment:
-
Ik kom bijna nooit in Limburg dus antwoord heb ik eigenlijk niet.
Met 28 posts zou je nu wel op de chat moeten kunnen, toch ?
Leave a comment:
-
In de grote steden doen ze niet zo moeilijk.
Waarom niet niet zelf kweken, scheelt een hoop geld toch?Leave a comment:
-
Vraagje i.v.m. Belg/coffeeshop
Hey all
Had een vraagje... Hoe zit het nu eigenlijk met het toelaten van Belgen in coffeeshops? Zijn er dicht tegen de grens reeds mogelijkheden?
't is dat ikzelf de wiet gebruik (vooral) voor medische doeleinden, maar het feit dat ik deze telkens moet kopen via het illegale milieu begint me nogal m'n voeten uit te hangen... Waarom kan er hier nu niet gewoon normaal gedaan worden?!
Ik rij deze namiddag sowieso richting Maasmechelen uit Antwerpen, vandaar de vraag zodat er mss iets te combineren valt
Weet eerlijk gezegd niet of ik hier zo'n vraag mg stellen, maar op de chat kan ik nog niet op
thenk joe verie motsjTags: Geen

Leave a comment: