Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Vragen Hasselt - Maastricht en terug

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Vragen Hasselt - Maastricht en terug

    Korting op 420shop
    Dag iedereen!

    Ik had enkele vragen. Ik zou vrijdag naar Maastricht gaan met mijn vriendin om dan van de locale groenten te proeven. Ik had enkele vragen hier over:

    * Heeft iemand ervaring met deze route? Ik zag dat de bus het kortste is, maar wat te doen met de controles? Zijn er veel? Word je sowieso gecontroleerd of is het at random? Wat gebeurt er als ze je tegenhouden met 3 gram? En wat als je meer hebt? (bv 5+ per persoon, natuurlijk niet meer dan 10, het is sowieso voor eigen gebruik.). Zijn er ook uren waar je minder gecontroleerd wordt? Krijg je een zware boete of mag je 3 gram over de grens meenemen of geldt dit als "smokkelen"?

    * Zijn er wietpasjes nodig of kan iedere buitenlander kopen?

    Alles wat je hierover weet is welkom aangezien ik geen ervaring heb bij het over de grens aankopen van wiet.

    Alleszins al zeer vriendelijk bedankt!
    Last edited by SolidPhoeniX; 10 August 2010, 21:55.

    #2
    Re: Vragen Hasselt - Maastricht en terug

    zodra je wiet de grens over brengt ben je aant smokkelen en ja daar word flink op gestraft. in de treinen zijn steekproeven met schrik en drughonden met de bus weet ik dat zo niet meteen maar ook daar al zeker op gecontroleerd worden zo hier en daar, pasjes is nog niet erdoor maar zit er wel aan te komen. maar bedenk zodra je de grens over gaat al is een halve gram ben je grens overschrijdend bezig en kan men je zwaar straffen (boete 400 euro) ook voor een halve gram.

    Comment


      #3
      Re: Vragen Hasselt - Maastricht en terug

      Dan moet ge wel rap zijn, binnenkort mogen we er niet meer binnen.

      http://www.hbvl.be/limburg/xl/maastr...ffeeshops.aspx

      Comment


        #4
        Re: Vragen Hasselt - Maastricht en terug

        er zullen toch nog wel gastvrije hollanders zijn waar je op de koffie mag komen?

        Comment


          #5
          Re: Vragen Hasselt - Maastricht en terug

          ik ga al enkele maanden met die route 20a is het veiligst 45 ietjes riskanter ivm smeermaasen als er honden zijn blijf kalm, en zorg dat u hartslag niet te hoog gaat die hond merkt da angst enzo da zijn geen echt, er zijn maar 3 drugshonden in belgie
          dusja veel succes, en als je echt zeker wil zijn duw je wiet in je onderbroek en als politie komt kijk je die man gwn aan doen ze meestal niks, uit mijn ervaringen toch niet


          grtz Skunker
          Niet geblowd, Niet geleefd

          Comment


            #6
            Re: Vragen Hasselt - Maastricht en terug

            er zijn maar 3 drugshonden in belgie

            Burgemeester Sauwens van Bilzen heeft vorig jaar een drugshond gekocht (of besteld) voor zijn lokale politie. En aangezien die aankoop zal moeten renderen, denk ik dat je best uit het grondgebied van Bilzen wegblijft.

            Comment


              #7
              Re: Vragen Hasselt - Maastricht en terug

              Easy, pak de bus maar, de 20a is geen probleem, zorg gewoon dat je niet op donderdag's gaat en 's avonds in de weekends zou ik ook vermeiden (vrijdag/zaterdag/zondag).

              Ben zelf van in de buurt maar blijf liever anoniem en Sauwens heeft al langer een drugshond in bezit. En er zijn 7 totaal honden in het land waarvan 4 in limburg, 2 brussel en 1 luik.

              Comment


                #8
                She gives me the Blues ...

                Comment

                Bezig...
                X