Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Belgen toegelaten Maastricht?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Belgen toegelaten Maastricht?

    Korting op 420shop
    Hey people !

    Graag had ik geweten of er Belgen kunnen kopen in Maastricht?

    Thanks x

    Van een onwetend meisje die dit weekend een uitstapje plande

    #2
    Probeer met een Nederlands accent te spreken.

    Comment


    • Inked
      Inked commented
      Editing a comment
      & wat als ze dit niet aannemen Mijn geweldig NL accent

    #3
    Desnoods een optie om aan inwoner van NL te vragen ?

    Comment


      #4
      Maatje van mij is uit Maastricht maar woont tegenwoordig in Oostenrijjk. Onlangs, tijdens een bezoek aan NL, werd hij geweigerd in Maastricht omdat hij geen NL paspoort kon overleggen. Hij heeft ook wel eens te maken gehad met een politie controle, na een gesprekje met oom agent (op zijn Limburgs dialect :p ) was deze er wel van overtuigd dat mijn maatje oorspronkelijk uit NL kwam en bleef een boete uit.

      Misschien moet je ook geluk hebben, als het in Maastricht niet lukt kan je verder reizen naar Sittard of Roermond, de Duitsers die daar komen worden gewoon geholpen. Let wel op dat in deze steden Skunk een monopolie positie heeft met 2 shops in beiden steden, het is er niet bepaald gezellig zitten, meer een afhaal loket. Het kan er ook erg druk zijn (in Roermond tenminste, daar sta je tot buiten in de rij als de Duitsers in het land zijn). Met 4 of 5 loketten gaat het wel redelijk snel.

      Iets dichter bij in Heerlen moeten ook nog shops liggen, op de Heerlerbaan zeker 1 maar die ken ik niet. Van horen & lezen is deze niet denderend maar ik kan hierover geen persoonlijke mening vormen.
      Een dag zonder wiet kent Flip niet.

      Comment


      • Inked
        Inked commented
        Editing a comment
        Dank je Flipje x
        Laten we het dan maar eens proberen ☺️ & anders eens lief kijken met de mooie oogjes

      #5
      Nog verdere aanraders? x

      Comment


      • bushkabouter
        bushkabouter commented
        Editing a comment
        Tilburg all welkom toermalijn knaller

      #6
      Een andere stad proberen en wat meer inslaan?

      Comment


      • Inked
        Inked commented
        Editing a comment
        Zoals?

      #7

      Comment


        #8
        ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

        Comment


          #9
          Lijkt me wel maar ik kom daar nooit dus kan ik er geen uitspraken over doen.

          Comment


            #10
            Amsterdam is dichterbij
            ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

            Comment


              #11
              Tilburg, Breda?

              Comment


                #12
                In Eindhoven en Tilburg weet ik zeker dat je als belg wiet meekrijgt.
                Amsterdam natuurlijk ook.

                Grtz

                Comment


                • Inked
                  Inked commented
                  Editing a comment
                  Sorry voor het late antwoord!
                  Dank je
                  Morgen een bezoekje aan Amsterdam brengen

                  This girl thanks you! x

                #13
                Hallo,

                Ik kom zelf uit de buurt van Maastricht.
                Ik ben een Nederlander die in in Belgie woont en ik mag officieel geen enkele shop binnen in Maastricht, ook al heb ik een NL paspoort dat uitgegeven werd in Maastricht.
                Het grote probleem is dat ik geen i-criterium document kan voorleggen.
                Persoonlijk is dit voor mij discriminatie want ik mag dus als Nederlander niet met mijn Nederlandse vrienden in een coffeeshop gaan hangen in Maastricht.
                Anyways...

                In Sittard mag je niet meer binnen als buitenlander. Ook hier is een i-criterium van toepassing.
                Geleen ben ik niet zeker, maar volgens mij ook niet.
                Heerlen, magje kopen, maar niet blijven zitten (capricorn, als ze weten dat je Belg bent krijg je mindere wiet)
                Kerkrade mag je wel binnen (Down Under, duur, niet geweldig)
                Hoensbroek mag je ook binnen om te kopen, maar niet blijven zitten (Happy Days, duur, slechte kwaliteit)
                Eygelshoven mag je wel binnen (Quiam, ok prijzen, maar wiet valt wel tegen)
                Weert mag je ook binnen (Paradox en De Hobbit, redelijk ok qua prijzen, maar kwaliteit gaat van heel slecht tot best wel ok)
                Roermond mag je ook binnen (Skunk, ok kwaliteit, maar prijzig)
                Eindhoven: mag je binnen (afhankelijk van de shop slecht tot redelijk goede wiet)

                De kwaliteit in de bovenstaande shops gaat (naar mijn mening) van slecht naar goed, maar nergens geweldig tenzij soms bij hoge uitzondering.
                Het lijkt alsof de wiet in Limburg en net daarboven minderwaardig is aan de wiet die je bijvoorbeeld in Amsterdam kan vinden.

                Ik weet wel dat je erg goede wiet kan vinden in Maastricht (Club69, Cosbor, dit zijn shops die eigendom zijn van dezelfde eigenaar als een paar shops in Amsterdam).
                In CLub69 ben ik wel eens binnengeraakt, maar was niet van harte en moest ook meteen weer weg (snap ik ook wel want ze willen hun tent niet moeten sluiten hierdoor).

                Bottom-line: Limburg shops zijn over het algemeen mbt wiet niet echt geweldig, maar op sommige plaatsen kan je wel je ding doen.
                Note: bovenstaande heeft betrekking tot wiet. Ik ben geen echte fan van hasj, dus dat koop ik bijna nooit.




                Comment


                #14
                Nice, thanks voor de update.
                ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

                Comment


                  #15
                  Is het anders een idee om een Nederlander te vragen wat voor je te gaan halen?

                  Comment


                  • Funkadelic
                    Funkadelic commented
                    Editing a comment
                    Dat kan, maar dan ben je eigenlijk dus illegaal bezig en je kunt je afvragen of die persoon ook daadwerkelijk datgene voor je haalt dat je wilt hebben... maw.. "tuurlijk haal ik je wel ff 5 gram dikke wiet..." om dan 3,5 gr cheapo wiet te krijgen

                  • Pit
                    Pit commented
                    Editing a comment
                    Ja, daar zit wat in.
                Bezig...
                X