Coffeeshop 'Black Widow' Maastricht

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • xxbkrawkxx
    Stoner
    Member
    • Apr 2009
    • 20

    #16
    Re: Coffeeshop 'Black Widow' Maastricht

    kvind de wiet hier nix

    duurste 16eu

    Comment

    • tippie
      Senior Stoner
      Member
      • Aug 2008
      • 26

      #17
      Re: Coffeeshop 'Black Widow' Maastricht

      Ik zou verder het centrum inrijden naar de smokey bvb, mijn persoonlijke mening : in de black heb ik namelijk al vaak weed gehad die de prijs echt niet waard was en kom er al maanden niet meer nu

      Btw fantasia verkoopt soms master kush maar vind kush niet echt zijn geld waard
      Me TippiE,U weed?

      Comment

      • Stickie
        Wicked Stoner
        • Dec 2011
        • 209

        #18
        Re: Coffeeshop 'Black Widow' Maastricht

        BW is een top shop

        Comment

        • Genieterke
          Retired
          • Feb 2012
          • 1

          #19
          Re: Coffeeshop 'Black Widow' Maastricht

          Gelden de openingsuren ook op een zondag? of is dat geen verschil?

          edit: Voor mensen die twijfelen de shop was gewoon open

          update: Vandaag naar Black widow gereden. Was wat vroeg, gaat open om 10u in de morgen.

          MENU:
          White widow €9
          Santa maria €10

          Amnesia haze €14
          Kush haze €14
          C5 haze €16

          nog 2 soorten joints en de rest weet ik niet meer.
          (Ik kan de soorten altijd verkeerd onthouden, verbeter me als er een fout in zit )
          Last edited by Genieterke; 16 March 2012, 11:07.

          Comment

          • dhtanja
            Retired
            • Jan 2013
            • 1

            #20
            Re: Coffeeshop 'Black Widow' Maastricht

            Hey

            Heb een vraag is de coffee shop nog gewoon open?
            ik reed gister langs maar oen was die dicht
            wand heb gehoord dat de wietpas niet meer geld en je met NL ID gewoon je wiet weer kan halen maar was langs verschillende shops geweest maar waren allesmaal gesloten

            hierbij dan ook de vraag en zo ja wat zijn de tijde

            Gr

            Comment

            • TheWolf
              Chronic Stoner
              MemberLucky Member
              • Aug 2012
              • 189

              #21
              Re: Coffeeshop 'Black Widow' Maastricht

              Ben er een paar keer voorbijgereden maar nooit binnengeweest, heb er altijd goede commentaren over gehoord van kwaliteit/prijs verhouding, hoop dat handhaving in Maastricht dringend wordt veranderd en dan eens hier een bezoekje kan brengen.

              Greetz!

              Comment

              • Renhaze
                Son of the Bong
                MemberLucky Member
                • Jun 2011
                • 441

                #22
                Re: Coffeeshop 'Black Widow' Maastricht

                Black Widow is volgens mij gewoon open. Je hoeft in Maastricht inderdaad geen wietpas meer te hebben. Een Nederlandse(!) ID-kaart is wel nodig. Ze laten de andere Europeanen nog steeds niet binnen.

                Shops die open zijn in Maastricht:

                Black Widow
                Maxcy's
                Missouri
                Mississippi
                Club 69
                Heaven
                Slow Motion
                Rastafari Boni

                Comment

                Bezig...