Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

waar white widow gaan halen

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    waar white widow gaan halen

    Korting op 420shop

    #2
    Re: waar white widow gaan halen

    Bij een normale controle gaan ze echt niet "visiteren of toucheren". Dan moet je mee naar het bureau en moet er een vrouwelijke agent van stal worden gehaald. Ik hoop dat je hieruit kunt opmaken hoe de wiet te vervoeren.

    Comment


      #3
      Re: waar white widow gaan halen

      Mijn optie zou zijn:
      Naar Amsterdam gaan, daar je wiet/drank halen, naar een shisha-bar gaan, en ..... naar de kloten!

      Fijn weekendje Amsterdam!

      Comment


        #4
        Re: waar white widow gaan halen

        Oorspronkelijk geplaatst door Xtreme View Post
        Bij een normale controle gaan ze echt niet "visiteren of toucheren". Dan moet je mee naar het bureau en moet er een vrouwelijke agent van stal worden gehaald. Ik hoop dat je hieruit kunt opmaken hoe de wiet te vervoeren.
        Ja daaruit kan ik wel iets afleiden maar daarmee ga ik de geur niet kunnen verbergen he ...
        En ik wil men wiet niet verkloten door die vol deo te spuiten,...

        Iemand idee waar ik goedkoop maar ook kwaliteit white widow kan gaan halen ?
        En anders ga ik wel weer naar de easy

        x

        Comment


          #5
          Re: waar white widow gaan halen

          Zonder triviaal te willen zijn: er bestaan "ballon-achtige" attributen, waar je een knoop in kunt leggen.

          Comment


            #6

            Comment


              #7
              Re: waar white widow gaan halen

              Steek het in een grote zak chips onderaan onder de chips bij controle ben je gewoon een chipske aan't eten...

              Comment


                #8
                Re: waar white widow gaan halen

                Je kan altijd eens bij de smoky langs gaan, die hebben redelijk goede wiet. En bij de black widdow maar die ligt iets uit het centrum. Ik weet niet of de 45 daar ergens in de buurt stopt, maar ik neem aan van wel..

                Comment


                  #9
                  Re: waar white widow gaan halen

                  Ik zou ze in de smoky halen, de WW is daar nog goed, voor de rest vind je in de smoky ook nog lekkere soortjes die niet langst de dure kant zijn, over die controles:
                  ik heb een vriend die op school zit in hasselt en geregeld daar de bus pakt tot maastricht, wat betreft controles, ze houden de bus tegen, kijken rond voor verdachte mensen, pikken ze een paar mensen uit en dan dacht ik dat je buiten gefouilleerd werd of langst de drugshond moest (als die aanwezig is).
                  Ook een tip als je die wilt : pak de trein naar luik en dan daar de trein naar maastricht (stop trein), die zit meestal wel vol. & Ga anders is op een zondag ? Alle winkels zijn open op een zondag in maastricht & er is hoogstwaarschijnlijk ook geen controle als je niet te laat terugkomt !

                  Comment


                    #10
                    Re: waar white widow gaan halen

                    Oorspronkelijk geplaatst door Jonco View Post
                    Je kan altijd eens bij de smoky langs gaan, die hebben redelijk goede wiet. En bij de black widdow maar die ligt iets uit het centrum. Ik weet niet of de 45 daar ergens in de buurt stopt, maar ik neem aan van wel..
                    smoky weet ik allesins liggen kzal daar ook is binnenspringen !

                    Comment


                      #11
                      Re: waar white widow gaan halen

                      Hey

                      Het ding is dat ik er denk ik echt niet verdacht ga uit zien met een groep meisjes (die ook juist zijn gaan shoppen) + dat iedereen mij 16 schat
                      Ik ga morgen gaan want dan kunnen mijn vriendinnen ook en we gaan ook vrij vroeg gaan ...

                      Dankje voor de tips !!! En ik zal is in de smoky binnenspringen, die ligt toch naast de missisipi he ?

                      groetjes x

                      Comment


                        #12
                        Re: waar white widow gaan halen

                        Oorspronkelijk geplaatst door lola View Post
                        Hey

                        Het ding is dat ik er denk ik echt niet verdacht ga uit zien met een groep meisjes (die ook juist zijn gaan shoppen) + dat iedereen mij 16 schat
                        Ik ga morgen gaan want dan kunnen mijn vriendinnen ook en we gaan ook vrij vroeg gaan ...

                        Dankje voor de tips !!! En ik zal is in de smoky binnenspringen, die ligt toch naast de missisipi he ?

                        groetjes x
                        Jezz, die ligt langs de Mississippi, maar Mississippi zelf zou ik niet gaan maar dat weet ge mss wel :p.
                        Ik moet dees week ook es gaan, maar eerst die stomme herexamens.. Woensdag eindelijk gedaan
                        Amusement!

                        Comment


                          #13
                          Re: waar white widow gaan halen

                          Hey iedereen,

                          ben dus 2 weken geleden ongeveer geweest en ik ben zowel in de smokey als in de easy 5 gram gaan halen,
                          ik heb nog alleen maar die van de smokey geprobeerd maar ben er allesins heel tevreden over ,
                          geen controle gehad, er liep wel veel politie in maatricht rond die dag ...

                          Mocht iemand zich de prijzen afvragen; in beide coffeeshops 9 euro de gram ...

                          x

                          Comment


                            #14
                            Re: waar white widow gaan halen

                            Er loopt altijd veel politie rond in maas, gewoon niet teveel op letten

                            Comment


                              #15
                              Re: waar white widow gaan halen

                              Ben blij voor jouw dat het goed is gelukt.
                              Aangezien je 10grammetjes maastrichtse WW hebt zul je wel niet gauw terugkeren of wel?

                              Comment

                              Bezig...
                              X