Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Eerste keer Maastricht, info gevraagd :)

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Eerste keer Maastricht, info gevraagd :)

Korting op 420shop
    hallo iedereen,

ik ben gans nieuw op dit forum, dus ik weet niet precies of ik in de juiste topic bezig ben :s sorry hiervoor.
    Ik ga volgende week met de trein naar Maastricht vanuit belgië. ik heb geen auto ofzo en men vrienden zijn druk bezig :/.
    Kan er iemand mij vertellen of het best is om smorgensvroeg te gaan of tijdens de spits ?

Maar ik heb gelezen op het internet dat er nu pasjes in maastricht worden gevraagd om te zien of je 18+ bent & dat je x aantal grammen al gekocht hebt.
    bedoelen ze daarmee gewoon je ID-kaart of een echte wietpas ?

En ik zoek enkele goeie coffeeshops die dicht bij het station van Maastricht bevinden. Ik ga waarschijnlijk al naar de Easy Going en Smoky.

peace !

Re: Eerste keer Maastricht, info gevraagd

Met de trein? Zal niet veel uitmaken lijkt mij.
    In Maastricht maken ze nog geen gebruik van een wietpas en je kunt er dus gewoon met je ID-kaart naar binnen.

Ik raadt je aan om eens een bezoekje te brengen langs de coffeeshop "Slowmotion". Deze ligt heel kort bij het station. Loop het station uit, steek links het zebrapad over en ga dan na links. Vervolgens ga je eerst straat rechts en dan zie je de coffeeshop vanzelf wel liggen.
    Voor een gram Jackhaze betaal je maar €9,00/g maar laat je niet misleiden door de naam haze want je krijgt er ook Crystalwhite van dezelfde prijs en die is toch een stuk beter !

Smoky is wel een aparte coffeeshop (boot) waar je een bezoekje kunt brengen, ik ga er zelf ook vaker heen. Maar ik raadt je ook aan om langs de "Coolrunning" te gaan (deze ligt niet zo ver van de Smoky vandaan, raadpleeg Google maps). Hier krijg je ook zeer goede wiet en is ook de apartste coffeeshop in Maastricht i.m.o.

Als je echter voor luxe wilt gaan moet je eens langs coffeeshop "Heaven" gaan, de wiet is minder maar de coffeeshop is eerste klas luxe !

Hoop dat je hier wat aan hebt.
    When you smoke the herb it reveals you to yourself

Comment

Re: Eerste keer Maastricht, info gevraagd

Als ik de trein neem dan neem ik hem altijd op een zondag ochtend en blijf ik weg tot de avond, nog nooit controle gehad.

Overigs raad ik zeker coolrunning & smoky aan, altijd goede kwaliteit, bij de coolrunning betaal je makkelijker wel een euro of 2 duurder, maar eenmaal je de wiet hebt zal je er geen spijt van hebben
      & ja slowmotion zou ik ook nog zeker is langstgaan, alleen is er daar wel vaak veel volk

Comment

Bezig...
      X