Openingsdagen/uren coffeeshops Maastricht

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • Creezr
    Wicked Stoner
    MemberLucky Member
    • Jun 2008
    • 237

    #1

    Openingsdagen/uren coffeeshops Maastricht

    Korting op 420shop
    Dag mede-blowers,

    Ik ben redelikk nieuw op dit forum en zit met een klein vraagje .

    Mijn vraagje is: wanneer is welke coffeeshop open in Maasstricht? Daarmee bedoel ik zijn ze open op feestdagen en zo ja om wat uur. Want ik ben van plan om 11 november naar Maasstricht te gaan om het hemelse kruidje te gaan kopen. Ik heb namelijk geen auto en dus wil ik niet voor niets 2 uur op het openbaar vervoer doorbrengen. Ik hoop dat jullie mij begrijpen en mij kunnen helpen.

    MVG Creezr
    Witte Weduwe toch, waarom ben je zo hemels?
  • Jointjedraaien
    Admin
    Admin
    • Oct 2007
    • 4362

    #2
    Hey Creez, welkom op het forum

    Heb geen antwoord op je vraag want ik kom nooit in coffeeshops in Maastricht
    Maar iemand anders zal het vast wel weten

    Greetz
    Veel gestelde vragen over het forum

    JOINTJEDRAAIEN.NL - Smoking Community
    420Shop.NL - Headshop / Seedshop : Korting voor leden van Jointjedraaien.nl

    Comment

    • Creezr
      Wicked Stoner
      MemberLucky Member
      • Jun 2008
      • 237

      #3
      Fijn dat je antwoordt. Nu weet ik dat er leven is op het forum.
      Witte Weduwe toch, waarom ben je zo hemels?

      Comment

      • Creezr
        Wicked Stoner
        MemberLucky Member
        • Jun 2008
        • 237

        #4
        Hartelijk bedankt, weet je ook of ze open zijn op feestdagen? Zoals 11 november
        Witte Weduwe toch, waarom ben je zo hemels?

        Comment

        • Creezr
          Wicked Stoner
          MemberLucky Member
          • Jun 2008
          • 237

          #5
          Bedankt nu kan ik er met een gerust hartje naar toe
          Witte Weduwe toch, waarom ben je zo hemels?

          Comment

          • Jointjedraaien
            Admin
            Admin
            • Oct 2007
            • 4362

            #6
            veel plezier!

            Laat even weten hoe het is bevallen!
            Veel gestelde vragen over het forum

            JOINTJEDRAAIEN.NL - Smoking Community
            420Shop.NL - Headshop / Seedshop : Korting voor leden van Jointjedraaien.nl

            Comment

            • Creezr
              Wicked Stoner
              MemberLucky Member
              • Jun 2008
              • 237

              #7
              Zal ik zeker doen
              Witte Weduwe toch, waarom ben je zo hemels?

              Comment

              • Weedy
                Ultra Grower
                420 MemberLucky Member
                • Jul 2008
                • 2248

                #8
                Veel plezier in Maastricht. Ben er echter ook nog nooit geweest (in een shop).

                Enneh, Welkom op het forum
                [B][URL="https://420shop.nl"][COLOR=#008000][B]420Shop.NL: uw head- & seedshop!

                Comment

                • Creezr
                  Wicked Stoner
                  MemberLucky Member
                  • Jun 2008
                  • 237

                  #9
                  Bedankt mense
                  Witte Weduwe toch, waarom ben je zo hemels?

                  Comment

                  • tippie
                    Senior Stoner
                    Member
                    • Aug 2008
                    • 26

                    #10
                    Ik ga vaker op feestdagen naar Maastricht,shops zijn gewoon open.
                    Hou er wel rekening mee dat het zeer druk is daar als het in België feestdag is,je kan beter gewoon je auto in het q-park zetten dat je kan binnenrijden tegenover de mississippi en smokey,je bent dan snel in het centrum.

                    Ook zijn er de laatste tijd ongelooflijk veel controles.
                    Een opsomming van de controles die ik weet de laatste 2 weken.
                    2 weken terug donderdag,vorige week woensdag en donderdag en gisteren.
                    Dit zijn alleen nog maar de controles die ik heb opgevangen via via dus het is oppassen geblazen rond deze tijd
                    Me TippiE,U weed?

                    Comment

                    • Creezr
                      Wicked Stoner
                      MemberLucky Member
                      • Jun 2008
                      • 237

                      #11
                      Ik ben gisteren naar de Mississippi en de Smoky geweest. Daarvoor heb ik 4uur op het openbaarvervoer gezeten en ondertussen een irritante waal op men dak gehad die altijd over zijn eige bezig was. Maar dat was het allemaal waard. Eens aangekomen sprong ik de bus uit en ging ik de Smoky binnen daar kocht ik 5gr White Widow(mijn favo maar spijtig 9eur de gram). Daarna de Mississippi binnen gegaan en inderdaad je ID-kaart wordt gescand maar ik vond het niet zo erg, daar heb ik Magic Haze genomen (3gr 10,5eur per gr) en inderdaad veel politie op de weg toen ik terug ging. Eens bij een kameraad aangekomen begon ik te rollen de WW was machtig goed, MH was totaal anders maar ook heerlijk daarna een mixje van de 2 en BOEM een goddelijk gevoel juist daarna film gaan zien (Meet The Spartans). En daarna nog eens 4 jongetjes gerookt en mijn hasjpijpje goed gevuld. En toen ging alles mis mijn maag begon zich te keren en daar zag ik mijn avond eten vloeien langs de weg waar het erin ging. Dit was het enige niet leuke en smorgens het kater gevoel. Maar voor de rest heb ik mijn verjaardag hemels gevierd.
                      Witte Weduwe toch, waarom ben je zo hemels?

                      Comment

                      • weedlover
                        Banned
                        • May 2008
                        • 975

                        #12
                        Gelukkige verjaardag dan, jammer dat je achteraf misselijk bent gekomen.

                        grtz

                        Comment

                        • MR GROEN
                          Wicked Stoner
                          MemberLucky Member
                          • Sep 2008
                          • 251

                          #13
                          easy going en missisipie blyven langste open tot 2 uur .. rest sluit op 12-1 uur gelijk de heaven ..


                          Kben vaste klant in maas
                          om de week sta ik voor de deur

                          om dit moment raad ik de white widow van heaven aan

                          straffe boel


                          Grtz Dr.Green

                          Comment

                          • tippie
                            Senior Stoner
                            Member
                            • Aug 2008
                            • 26

                            #14
                            De heaven geeft altijd maar kleinere en kleinere grammetjes.
                            De wiet is van goede kwaliteit en de shop is netjes en je kan er ook lekker eten maar je krijgt er zeer weinig.

                            Ik zat er vroeger vaak,nu ga ik altijd fantasia als ik daar in de buurt ben.
                            Me TippiE,U weed?

                            Comment

                            • zion
                              Advanced Grower
                              • Feb 2008
                              • 1056

                              #15
                              Laatste keer dat ik maastricht ben geweest zijn we ook de Heaven binnen geweest.
                              Ik heb eerst gewacht tot mijn vrienden hadden gekregen wat ze wouden.
                              Na het zien van het zakje heb ik me maar snel bedacht.
                              We zijn gaan zitten in de rokersruimte, lekker chill daar btw.
                              Beide vrienden hebben een chilli con carne besteld die heerlijk was.
                              Zalige shop, maar je krijgt heel erg weinig voor je geld.

                              Greetz
                              zion

                              Comment

                              Bezig...