Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Coffeeshop "Smoky" in Maastricht

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Coffeeshop "Smoky" in Maastricht

    Korting op 420shop
    Enkele wietsoortjes en hun prijs:

    - Skunk : € 7/gr
    - Orange Bud: € 7,5/gr
    - Santa Maria: € 8/gr
    - White Widow: € 8,5/gr (Mijn persoonlijke favoriet, prijs-kwaliteit is erg goed, wiet is altijd goed droog en hij teugt ook lekker)
    - Smoky Delicious: € 9/gr
    - Smoky Twister: € 10/gr
    - Amnesia: € 13/gr

    Deze shop is voor mij een vaste waarde om te bezoeken als ik in Maastricht ben. Ze hebben lekkere wiet aan relatief goedkope shopprijzen en ze staan bekend om hun goede kwaliteit. Het enige minpuntje aan deze shop is dat ze niet afwegen voor je neus, het gebeurt een beetje afgeschermd zodat je niet goed kan zien hoeveel ze je geven. Een tip hieromtrent: koop in het benedendek bij die logge kerel met z'n lang haar, hij geeft altijd correct. Heb soms al eens thuis afgewogen en bij andere verkopers in de smoky was het soms 4,5 of 4,6 ipv 5 gram.

    Voor de rest niet te klagen over deze shop, een echte aanrader!
    Last edited by Jointjedraaien; 18 March 2009, 14:36.

    #2

    Comment


      #3
      Re: Coffeeshop "Smoky" in Maastricht

      Tijdens mijn tripje naar Maastricht vorige week kon ik het niet laten om in de Smoky binnen te springen. Ik was benieuwd hoe de wietprijzen eruit zouden zien en wat er zoal verandert zou zijn. Toen ik aankwam, bleek er niet veel nieuws aanwezig te zijn, buiten een prijsverhoging van alle wietsoorten van + 0,5 euro en een elektronische identiteitskaartchecker.

      Ik was van de eerste keer dat ik 'm proefde al verkocht voor de White Widow van de Smoky. Ondanks zijn tegenwoordig hoge prijs van 9 euro/gr, moest en zou ik er 5gr van kopen. Ik kreeg een goed gevuld zakje met een rijkelijk overgoten laagje thc .



      Verder zijn, zoals ik al eerder gezegd heb, alle prijzen een halve euro opgeslagen. Enkel de Amnesia heeft een recordprijs bereikt van 14 euro/gr en is dus bijgevolg een euro opgeslagen.

      Nieuwe lijst:
      Last edited by Jointjedraaien; 27 May 2009, 18:52.

      Comment


        #4
        Re: Coffeeshop "Smoky" in Maastricht

        Ik ben vorige woensdag de Smokey ook binnengestapt, samen met Cannaboy. Die White widow moest ik volgens hem hebben. Ik her er dus 5gram van gekocht en was na de eerste joint, ter plaatse opgerookt, meteen tevreden.
        Ik heb 2 van de 5 gram bijgehouden en 3gram aan een vriend gegeven. Die zit waarschijnlijk nu apestoned op het GMM festival.
        Ik dacht een tijdje met men 2 gram te doen, maar heb ondertussen nog niet eens een halve gram over.

        Wel ben ik benieuwd hoe de Santa Maria en de Orange Bud zijn. De kans is groot dat ik, bij men volgende Maastricht trip, van elk een grammetje neem.

        Greetz,
        zion

        Comment


          #5
          Re: Coffeeshop "Smoky" in Maastricht

          Hier heb ik 3gram Orrange bud voor mij en 2 gram Santa Maria voor een vriend genomen.
          Beiden zien er zeer degelijk uit. De hoeveelheid is correct.
          Het is ook de eerste keer dat ik het benedendek zie. Een erg prachtige ruimte. grote tafels aan de zijkanten en een lange tafel die door de hele ruimte en evenweidig met de wanden loopt. Ik had spijtig genoeg geen tijd om een uurtje te chillen.

          Greetz,
          zion

          Comment


            #6
            Hey iedereen vrijdag ben ik naar maastricht gegaan .. eerst naar de easy going endan de smoky ! in de smoky heb ik mij eerst een voor gerolde superskunk gekocht 3.50€ denk ik deze was heel Mooi geplooid en trok heel goed deze is een aanrader . dan heb ik ook nog 3 gram chit gekocht van 9 € de gram deze was zo goed !

            Comment


              #7
              Re: Coffeeshop "Smoky" in Maastricht

              Oorspronkelijk geplaatst door Cannab0y View Post
              Enkele wietsoortjes en hun prijs:
              Een maat van mij is net voor hemzelf en ik 4gr White Widow gaan halen en moet helaas melden dat deze dan alweer 50cent duurder geworden is per gram, deze kost nu dus 9 euri de gram.

              Comment


                #8
                Ik ga altijd naar Smokey, de WW is een van de beste prijs/kwaliteit wiet die je in Maas kan vinden! De sfeer beneden is altijd goed en de gratis te gebruiken bongs maken het compleet!
                http://www.jointjedraaien.nl/wietfor...van-Sumo-Seeds

                Comment


                  #9
                  Re: Coffeeshop "Smoky" in Maastricht

                  Volgens een vriend scannen ze het passpoort niet meer in, is dit nog zo ?
                  Want ik zou graag is willen gaan maar ik wil niet dat mijn passpoort ingescanned word.
                  Ik wil gewoon niet dat ze weten dat ik hier ben geweest

                  Comment


                    #10
                    Re: Coffeeshop "Smoky" in Maastricht

                    Ze controleren je paspoort nog steeds, maar deze gegevens worden slechts 48 uur bewaard.
                    Er heeft niemand anders toegang tot die gegevens. Enkel de mensen die in de shop werken. (ik denk zelfs enkel de baas)
                    De politie of de overheid heeft dus absoluut GEEN toegang tot deze gegevens. Dit staat ook vermeld op bordjes in elke shop, dus vind ik het logisch dat ze hun aan die regels houden.

                    Geen zorgen dus, ga lekker chillen in de smokey

                    Comment


                      #11
                      Re: Coffeeshop "Smoky" in Maastricht

                      Amnesia-Haze is er nu 13 euro.

                      Comment


                        #12
                        Re: Coffeeshop "Smoky" in Maastricht

                        Die prijslijst is nog altijd min of meer hetzelfde en tov de andere coffeeshops in maastricht hanteert Smoky redelijke prijzen

                        gezellige coffeeshop zonder al te veel drukte en vriendelijk personeel ; er is ook een deftig uitgeruste accecoirekast of twee en je kan er ook royal queen zaadjes kopen. De mensen vertellen je wel als er enkel gruis is of als deze of die weed nog een beetje te nat is.

                        Wat mij betreft is dit de betere grenscoffeeshop

                        Comment


                          #13
                          Re: Coffeeshop "Smoky" in Maastricht

                          De smoky is qua wiet zeker mijn lievelingsshop in Maastricht, en dan ook altijd een vaste halte op m'n baan door de coffeeshops aan de Maas. Hier een overzicht van de volledige prijslijst (van 16 juni 2011):

                          WIET
                          Super Skunk: 7.5 eur/gr
                          Orange Bud: 8 eur/gr
                          Santa Maria: 8.5 eur/gr
                          White Widow: 9 eur/gr
                          Delicious: 9.5 eur/gr
                          Happy House Haze: 12 eur/gr (Aanrader!)
                          Amnesia Haze: 13 eur/gr

                          HASJ
                          Dubbel Zero: 4.5 eur/gr
                          Super Afgaan: 5 eur/gr
                          Polm: 8 eur/gr
                          Red Libanon: 8.5 eur/gr
                          Riffy: 13 eur/gr
                          Maroc-Ice: 22 eur/gr

                          De Happy House Haze is mijn absolute favo in de Smoky, dus als je eens wat meer wil uitgeven aan een degelijke soort, koop deze.
                          Peace
                          A friend with weed, is a friend indeed

                          Comment


                            #14
                            Re: Coffeeshop "Smoky" in Maastricht

                            Idd Smokey is een zeer degelijke shop!
                            Alleen moet je oppassen met parkeren daar. Als je langs die winkel parkeert aan het kanaal dan kan het zijn dat ze je een bekeuring geven! (Heeft iemand mij verteld..)

                            Comment


                              #15
                              Re: Coffeeshop "Smoky" in Maastricht

                              tjong tjonge die happy house haze..zaaalig

                              dikke aanrader
                              I know a place..where the grass is really greener

                              Comment

                              Bezig...
                              X