Coffeeshop "Easy Going" in Maastricht

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • stoner1984
    Retired
    • May 2011
    • 1

    #31
    Re: Coffeeshop "Easy Going" in Maastricht

    een hele dure shop! 13 euro voor amnesia?? en de tai koste daar 9 euro!!!! 9 euro voor zulke troep!? dieven zijn het!!

    Comment

    • tipke
      Retired
      • May 2011
      • 8

      #32
      Re: Coffeeshop "Easy Going" in Maastricht

      Amnesia kost toch in heel maastricht rond de 13€ hoor.
      Ik ben eersgisteren nog eens geweest naar de black widow, 4 gram dessert haze gekocht, zeer lekkere wiet, ruikt heel goed en enorm stoned van

      Comment

      • SmokingSjilder
        Advanced Stoner
        Member
        • Jun 2010
        • 51

        #33
        Re: Coffeeshop "Easy Going" in Maastricht

        Het is een dure shop, maar ik vind de kwaliteit van de producten hoog en onveranderd. Chill om te zitten, nooit een onvriendelijk contact gehad met het personeel.
        A friend with weed, is a friend indeed

        Comment

        • lola
          Retired
          • Aug 2011
          • 7

          #34
          Re: Coffeeshop "Easy Going" in Maastricht

          Ik ga der redelijk vaak en ben heel tevreden over de bediening,
          ik maak ook meestal een klapje met de dealer ...

          Ik ben er al nlx en ww gaan halen en ik ben over beide altijd tevreden.
          Een paar keer heeft de dealer zelfs een beetje meer gegeven.
          Kwaliteit is volgens mij altijd goed daar !

          Comment

          • Russ
            Retired
            • Oct 2011
            • 2

            #35
            Re: Coffeeshop "Easy Going" in Maastricht

            Kan je er als Belg nog altijd kopen?
            Als niet, kent er iemand dan een shop in maastricht waar je wel nog terecht kan als Belg?

            Comment

            • 84R7
              Senior Stoner
              Member
              • Feb 2009
              • 40

              #36
              Re: Coffeeshop "Easy Going" in Maastricht

              Oorspronkelijk geplaatst door Russ
              Kan je er als Belg nog altijd kopen?
              Als niet, kent er iemand dan een shop in maastricht waar je wel nog terecht kan als Belg?
              Volgens mij kunnen Belgen nog steeds alle coffeeshops in?
              Alleen Nederlanders, Belgen en Duitsers krijgen nog toegang.

              Ik ben zelf nog in coffeeshop geweest en er waren gewoon Belgen en Duitsers daar.
              Bron: http://www.spitsnieuws.nl/archives/b...tse-coffeeshop
              When you smoke the herb it reveals you to yourself

              Comment

              • Russ
                Retired
                • Oct 2011
                • 2

                #37
                Re: Coffeeshop "Easy Going" in Maastricht

                perfect bedankt voor de uitleg!

                Comment

                • Serpico6
                  Senior Stoner
                  Member
                  • Oct 2009
                  • 35

                  #38
                  Re: Coffeeshop "Easy Going" in Maastricht

                  Easy Going is weer duurder geworden, €9,5 voor WW en Santa Maria, kwaliteit is er wel top maar toch jammer dat ze maar blijven opslaan.
                  En in januari mogen er geen Belgen meer binnen?

                  Comment

                  • Luke
                    Retired
                    • Jun 2011
                    • 6

                    #39
                    Re: Coffeeshop "Easy Going" in Maastricht

                    Is het echt zo dat er geen Belgen meer binnen mogen sinds januari, of is dit onwaar?
                    Ben van plan om volgende week naar Maastricht te gaan.
                    Indien dit inderdaad waar zou zijn, welke shop raden jullie dan aan waar Belgen wel nog binnen mogen?

                    Bedankt,

                    Luke

                    Comment

                    • Serpico6
                      Senior Stoner
                      Member
                      • Oct 2009
                      • 35

                      #40
                      Re: Coffeeshop "Easy Going" in Maastricht

                      Je kan er nog gewoon kopen als Belg hoor..

                      Comment

                      • Luke
                        Retired
                        • Jun 2011
                        • 6

                        #41
                        Re: Coffeeshop "Easy Going" in Maastricht

                        Inderdaad, vorige week dan toch gegaan.
                        Al heerlijk genot van gehad, heel vriendelijke mensen.
                        Wel vrij duur, maar ik heb niet te klagen over kwaliteit.

                        Cheers

                        Comment

                        • Serpico6
                          Senior Stoner
                          Member
                          • Oct 2009
                          • 35

                          #42
                          Wat verkopen ze er tegenwoordig en aan welke prijzen. Laatste maanden dat wij belgjes er nog binnenmogen.

                          Comment

                          • Soulbite
                            Stoner
                            Member
                            • Dec 2010
                            • 22

                            #43
                            Re: Coffeeshop "Easy Going" in Maastricht

                            Laatste keer dat ik er was verkochten ze:
                            Santa Maria (vriend kreeg leuk zakje, prijs weet ik niet meer)
                            Candy kush (13 euro)
                            Black temple (hash) (10 euro)
                            meer weet ik niet

                            Comment

                            • nvkkcl
                              Zaadje
                              Nieuw Lid
                              • Apr 2012
                              • 1

                              #44
                              Re: Coffeeshop "Easy Going" in Maastricht

                              Normaal gesproken erg tevreden over deze shop. Vriendelijk personeel, grote menu kaart met hapjes en drankjes. Schone toiletten. En normaal gesproken (ik weeg het niet altijd, maar je merkt vaak wel of je veel of weinig krijgt) krijg je waar je om vraagt.

                              Maar ik stond net aan de kassa, vroeg om een grammetje NLX, kreeg een zakje wat al gevuld was, leek al een beetje weinig, maar je gaat niet lopen zeuren in de shop vind ik. Kom thuis en blijkt inderdaad 0.75 gram te zijn. Betaal nu dus €9.50 voor 0.75 gram.. is dus €12.66 per gram. Niet echt een goeie prijs als je t mij vraagt (ben gewoon afgezet)

                              Comment

                              • Serpico6
                                Senior Stoner
                                Member
                                • Oct 2009
                                • 35

                                #45
                                Begin juni zijn ze terug open? Weet iemand of ze dan terug aan buitenlanders gaan verkopen?

                                Comment

                                Bezig...