Coffeeshop "Easy Going" in Maastricht

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • Agaron
    Plantje
    Nieuw Lid
    • Oct 2009
    • 12

    #46
    Re: Coffeeshop "Easy Going" in Maastricht

    Nee want dan gaat de deur weer dicht voor een maand bij de eerste controle. Op 5 juni is de uitspraak van de rechter die de eigenaar heeft aangespannen tegen de gemeente. Dan word er meer duidelijk hierover.
    Nu verkopen de enkele shops die open zijn alleen aan de lokale bevolking die zich geregistreerd hebben en dat zal zo blijven mocht de uitspraak niet positief zijn of de politiek moet de wietpas van tafel vegen.

    Comment

    • Frodo
      Zaadje
      Nieuw Lid
      • Jan 2010
      • 4

      #47
      Re: Coffeeshop "Easy Going" in Maastricht

      Oorspronkelijk geplaatst door Agaron
      Nee want dan gaat de deur weer dicht voor een maand bij de eerste controle. Op 5 juni is de uitspraak van de rechter die de eigenaar heeft aangespannen tegen de gemeente. Dan word er meer duidelijk hierover.
      Nu verkopen de enkele shops die open zijn alleen aan de lokale bevolking die zich geregistreerd hebben en dat zal zo blijven mocht de uitspraak niet positief zijn of de politiek moet de wietpas van tafel vegen.
      Is er al wat meer duidelijkheid hierover? De uitspraak van de rechter zou gisteren geweest zijn dan?

      Comment

      • Renhaze
        Son of the Bong
        MemberLucky Member
        • Jun 2011
        • 441

        #48
        Re: Coffeeshop "Easy Going" in Maastricht


        en de rechter doet maandag 11 juni uitspraak. Op die dag zou de sluitingstermijn van Eays Going sowieso verlopen. Dat was voor de rechter ook een reden om vraagtekens bij het spoedeisend belang te zetten.

        Comment

        • Serpico6
          Senior Stoner
          Member
          • Oct 2009
          • 35

          #49
          Coffeeshop "Easy Going" in Maastricht

          Is er al iets meer bekend over de rechtszaak van easy going, en die bodemprocedure? Het is stil de laatste tijd ...

          Comment

          • jahi
            Retired
            • Jan 2013
            • 4

            #50
            Re: Coffeeshop "Easy Going" in Maastricht

            Kom je er nu terug in als buitenlander ?

            Comment

            • 84R7
              Senior Stoner
              Member
              • Feb 2009
              • 40

              #51
              Re: Coffeeshop "Easy Going" in Maastricht

              Oorspronkelijk geplaatst door jahi
              Kom je er nu terug in als buitenlander ?
              Helaas, zowel allochtonen als autochtonen komen de coffeeshop niet meer binnen want hij is gesloten
              When you smoke the herb it reveals you to yourself

              Comment

              • Renhaze
                Son of the Bong
                MemberLucky Member
                • Jun 2011
                • 441

                #52
                Re: Coffeeshop "Easy Going" in Maastricht

                Check anders effe:

                Coffeeshop overzicht

                Comment

                Bezig...