Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Coffeeshop "Easy Going" in Maastricht

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Coffeeshop "Easy Going" in Maastricht

    Korting op 420shop
    De Easy Going is meer een occassionele shop voor mij. De wiet is er meestal erg goed, maar de prijs is naargelang. In de Easy Going vind je geen grammetje onder de 8 euro, of ze moeten hem afgeprijsd hebben. De NLX die ik er al eens gekocht heb was echt fantastisch lekker en hij kostte toen 8,40 euro per gr.

    Over de shop: qua klantvriendelijkheid is dit de beste shop van Maastricht. Je gaat er binnen, vraagt om hun wiet eens te mogen bekijken en ze schuiven je zo een doos onder je neus. Ook kan je een praatje maken met de mensen die er verkopen. Die zijn meestal al erg sociaal van nature. Het is niet zo'n grote shop maar wel een gezellige. De dealer zit helemaal achteraan in de shop aan een toog die helemaal afgeschermd is van de rest van de shop. Zo is er enkel een persoonlijke interactie tussen de koper en de verkoper, zonder meekijkers.

    De prijzen staan afgebeeld op een plasmascherm, maar je moet er al vrij dichtbij geraken om ze te kunnen lezen (ik althans toch).
    Last edited by Jointjedraaien; 18 March 2009, 15:30.

    #2

    Comment


      #3

      Comment


        #4
        Re: Coffeeshop "Easy Going" in Maastricht

        Ja, ik wou daar graag wat aan toevoegen.
        Als inwoner van maastricht heb ik zelf zo mijn selecte keuze van shops.
        Een ervan is de "Easy" zoals hji hier in de volksmond wordt genoemd.
        De complete shop is vebouwd en verhuis naar het naast liggende pand.
        Dit komt door het coffeeshop beleid in maastricht. De enige stad waar
        je een echte pasjes controle krijg. Laat je hier door niet afschrikken!!!
        Het gaat momenteel alleen maar om het feit of de pas echt is of niet.
        Veder op in dit stadia zal men de gegevens van de klant voor 24 uur vasthouden,
        er wordt dan ook bij gehouden hoeveel de klant heeft gekocht.
        Dit is om te voorkomen dat men meer koopt dan is toegestaan.
        Voor de rest zijn al mijn opmerkingen meer aanmerkingen.
        Deze shop heeft een zeer gezllige sfeer en een rustige indruk.
        De wiet en de hasj wat daar te verkrijgen zijn, zijn over het algemeen
        van goede kwaliteit.
        Mijn lievelings soort van de Easy is toch wel de Jack Haze vanwege zijn
        volle smaak en effect

        Het is zeker de moeite waard om daar een tussenstop te maken als je toch hier bent

        Groetjes Bob

        Comment


          #5
          De easy going is inderdaad een gezellige shop.

          Ik vindt persoonlijk de santa maria en de amnesia het beste,ik vraag meestal aan de dealer voor lekkere wietjes en deze komen meestal uit de bus.
          Ik vindt de easy een van de betere shops dezer dagen.
          Me TippiE,U weed?

          Comment


            #6

            Comment


              #7
              Is een beetje vergroot ja.
              Het lijkt alsof de dealers meer naar voor staan en je kan nu ook langs de dealers zitten.
              De wiet is nog altijd top,daar gaat het tenslotte om
              Het is zonde om de easy niet meer te bezoeken,meestal ga ik kfc en daarna easy.
              Spijtig dat wij belgen dit niet kunnen in ons eigen land
              Me TippiE,U weed?

              Comment


                #8

                Comment


                  #9
                  Amnesia
                  Jack haze

                  13,50

                  Santa maria
                  White widow

                  8,50

                  Meer herinner ik mij niet meer,had amnesia gekocht
                  Me TippiE,U weed?

                  Comment


                    #10
                    De Verenigde Nederlanden, parel van het noorden
                    Belgium and The Netherlands stood as one...

                    Mother Europe born from your womb
                    Mother Europe on Your soil shall be my tomb

                    Comment


                      #11
                      Hey iedereen ik ben vrijdag naar maastricht gegaan naar de easy going en ik moet zeggen dat ik wel tevreden ben eerst om te beginnen heb ik een voorgerolde nlx Joint gekocht 3.50 € de joint op zicht was niet zo mooi gerold maar ze trok Heel goed dan heb ik mij ook nog 5 gram white widow gekocht 9.50 € de gram denk ik maar ik weet het niet meer zeker deze weed is echt een aanrader voor als je in de easy going gaat ! het is heel mooi vanbinnen en ze zijn er erg vriendelijk ! Peace

                      Comment


                        #12
                        Re: Coffeeshop "Easy Going" in Maastricht

                        Ik kom ook uit maastricht en kom eigenlijk alleen maar bij de Easy.

                        Erg gemoedelijke shop, aardige mensen en een relaxte sfeer. Ook een varieteit aan gasten.

                        Mensen die de wiet verkopen zijn aardig, indien er tijd is willen ze wel een praatje maken. Ik koop vaak voor een bedrag aan wiet ipv aantal gram, blijkt dat ik dan meer krijg

                        Ik heb overigens steevast de NLX in mijn broekzak zitten als ik buiten kom, erg lekker wietje.

                        heb wel eens andere shops bezocht, maar daar voelde ik een beetje ongure sfeer hangen, ik meen dat die shop reeds weg is..
                        Wil niet zeggen dat de shop onguur was, maar voelde me er niet op mn gemak zoals bij de Easy..

                        Comment


                          #13
                          When you smoke the herb it reveals you to yourself

                          Comment


                            #14
                            Re: Coffeeshop "Easy Going" in Maastricht

                            ze gaan trtouwens ook nog aquariums bouwen met schildpadden in en vissen en de wiet is tha bom de beste van heel maastricht zo wie zo ik kom zelf uit maastricht en vind de easy qua sfeer en wiet gewoon de beste

                            Comment


                              #15
                              Re: Coffeeshop "Easy Going" in Maastricht

                              Iemand die mij kan vertellen wat momenteel de betere prijs/kwaliteit wietjes zijn?
                              En is de hasj de moeite waard in den easy of toch elders gaan voor hasj?
                              http://i37.photobucket.com/albums/e1...len_feiss1.jpg

                              Comment

                              Bezig...
                              X