Coffeeshops open voor iedereen !

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • QnQ
    Godlike Grower
    Lucky Member
    • Sep 2010
    • 26093

    #1

    Coffeeshops open voor iedereen !

    Korting op 420shop
    Dertien coffeeshops in Maastricht en een onbekend aantal shops in andere Limburgse gemeenten openen zondag hun deuren voor iedereen, óók voor buitenlanders.

    Lees het hele bericht hier

    ---
    En dan wordt het ook nog mooi weer
    ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~
  • Tkief
    Wicked Stoner
    • Nov 2010
    • 225

    #2
    Re: Coffeeshops open voor iedereen !

    Dan gaan we daar maar is een bezoekje brengen !!!

    Comment

    • Rollingstoner
      Ultra Stoner
      MemberLucky Member
      • Sep 2011
      • 114

      #3
      Re: Coffeeshops open voor iedereen !

      & hopelijk kan Breda/Goes volgen ..
      #puffpuffpasstuesday

      Cannatuin '13

      Comment

      • Smowkie
        Elite Grower
        MemberLucky Member
        • Sep 2011
        • 2684

        #4
        Re: Coffeeshops open voor iedereen !

        Prachtig kommop zeeland

        Comment

        • Buizerd
          Advanced Grower
          MemberLucky Member
          • May 2008
          • 1161

          #5
          Re: Coffeeshops open voor iedereen !

          Let the cannalight shine!

          Good news.

          Comment

          • timmo
            Chronic Stoner
            MemberLucky Member
            • Feb 2013
            • 168

            #6
            Re: Coffeeshops open voor iedereen !

            mooi nieuws , gaat de goeie kant uit .

            greetz

            Comment

            • Sole mio
              Senior Grower
              MemberLucky Member
              • Oct 2012
              • 808

              #7
              Re: Coffeeshops open voor iedereen !

              Nu Belgie nog hé...
              Wie zijn gat verbrand...,heeft vuur.

              http://www.jointjedraaien.nl/wietfor...-Eerste-poging

              Comment

              • Skadril
                Chronic Stoner
                MemberLucky Member
                • Feb 2009
                • 181

                #8
                Re: Coffeeshops open voor iedereen !

                Ja ja ja!
                Gaan, Zeeland!

                Comment

                • General
                  Senior Grower
                  MemberLucky Member
                  • Apr 2012
                  • 919

                  #9
                  Re: Coffeeshops open voor iedereen !

                  Oorspronkelijk geplaatst door QnQ
                  Dertien coffeeshops in Maastricht en een onbekend aantal shops in andere Limburgse gemeenten openen zondag hun deuren voor iedereen, óók voor buitenlanders.

                  Lees het hele bericht hier

                  ---
                  En dan wordt het ook nog mooi weer
                  Is dat nu definitief of ging het enkel om afgelopen zondag als uitzondering???

                  mobile message

                  Comment

                  • roll
                    Expert Stoner
                    Member
                    • Jun 2012
                    • 76

                    #10
                    Re: Coffeeshops open voor iedereen !

                    Ik hoorde vanmorgen op radio 1 (België ) één of andere woordvoerder van één of ander verbond der coffeeshopuitbaters vertellen dat het NIET éénmalig was en dat hierover nogal wat misverstand heerst met gisteren giga drukte tot gevolg... Nergens voor nodig dus! :cool:

                    Comment

                    • Sole mio
                      Senior Grower
                      MemberLucky Member
                      • Oct 2012
                      • 808

                      #11
                      Re: Coffeeshops open voor iedereen !

                      De verkoop van kweektenten gaat instorten....
                      Wie zijn gat verbrand...,heeft vuur.

                      http://www.jointjedraaien.nl/wietfor...-Eerste-poging

                      Comment

                      • Soulbite
                        Stoner
                        Member
                        • Dec 2010
                        • 22

                        #12
                        Re: Coffeeshops open voor iedereen !

                        Ben vandaag (als belg) naar maastricht geweest..
                        De missi is gesloten net als de kosbor, 2 minuten na dat ik de smokey verlaten had kwamen 6 combi's binnegevallen.. en ik vrees ook voor de smokey, de sluiting..
                        Had een babbeltje met een persoon uit de easy going, maar ook hij wist weinig van 'juiste' regels en dergelijke, het is allemaal enorm onzeker, echt enorm jammer
                        Kreeg ook 2x straatdealers voor mijn neus vandaag...

                        Comment

                        Bezig...