Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Coffeeshops Geleen

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Coffeeshops Geleen

    Korting op 420shop
    Als je snel wiet nodig hebt, maar je hebt geen zin om naar het drukke stad van Maastricht te rijden, of om parking daar te zoeken of je wilt snel terug: Er zijn 2 shops aan de rand van Maastricht (Geleen). Het is ideaal om naartoe te rijden, want je neemt de afrit van de snelweg en je bent er. Aan de op-en afrit is trouwens ook een McD gelegen, want het voor mij ook nog wat interessanter maakt. Zodra je de afrit neemt en naar links rijd richting stad, kom je aan je linkerkant de "Genesis" en "club 88" tegen, met een parking er recht tegenover.

    De shops zelf stellen niet veel voor qua producten. Meestal zijn er maar 2 of 3 soorten wiet/hasj. Het is er duur en de kwaliteit is pover. Het is een noodoplossing, als je weinig tijd hebt. Soms verkopen ze in de Genesis de 5gram mix voor 25 euro, dewelke best okee is, maar niet hoogstaand ook niet. Genesis verkoopt ook buitenkweek, maar die stelt niet veel voor. Al bij al de ideale shop&go, maar voor kwaliteit aan goeie prijs zal je toch door moeten naar Maastricht

    #2
    Re: Coffeeshops Geleen

    ja heb nog een tijd op de kermis gezeten. Stonden toen met de botsauto's in geleen. Ik ken die shops wel die je net opnoemt. Ik zou er mijn wiet niet halen dat weet ik wel maar zoals je al zei voor een noodoplossing is het voldoende
    brabantse nachten zijn lang

    Comment


      #3
      coffeshop relax in sittard

      hey ik zie hier geen coffeeshops uit sittard staan ,en dat is jammer want relax is zoals de naam al zegt relaxed.je hebt hier een stuk of 8 soorten wiet waarvan 3 haze soorten zijn en nog wat verschillende soorten hash.ik zelf heb de k2 ,santamaria en white widdow gehaden moet zeggen dat ze alle drie goed waren.mischien s t proberen waard

      Comment


        #4
        Vertel nog eens wat over de Genesis? ;P
        When you smoke the herb it reveals you to yourself

        Comment


          #5
          shop skunk aan station gelegen vind ik ook ni slecht..

          Comment


            #6
            Oorspronkelijk geplaatst door steven View Post
            shop skunk aan station gelegen vind ik ook ni slecht..
            Nja Skunk ligt eigenlijk in Sittard, net als de Relax die ook wel nice is.
            Skunk heeft 4 of 5 soorten wiet, wel goeie wiet.
            Hasj is wat minder

            When you smoke the herb it reveals you to yourself

            Comment


              #7
              de skunk lijkt me niet verkeerd, ik zou al een uur op de hoek naar die uitstekende stinkdier-poot kunnen kijken . bij deze weet ik ook hoe groot geleen wel degelijk is. ik wil zeker eens terug naar geleen en bij deze langsgaan (het is toch die versiering aan de muur die het doet voor mij :p)

              Comment


                #8
                Re: Coffeeshops Geleen

                Oorspronkelijk geplaatst door brammabis sativa View Post
                de skunk lijkt me niet verkeerd, ik zou al een uur op de hoek naar die uitstekende stinkdier-poot kunnen kijken . bij deze weet ik ook hoe groot geleen wel degelijk is. ik wil zeker eens terug naar geleen en bij deze langsgaan (het is toch die versiering aan de muur die het doet voor mij :p)
                Skunk is nog altijd is Sittard...

                Comment


                  #9
                  When you smoke the herb it reveals you to yourself

                  Comment


                    #10
                    Re: Coffeeshops Geleen

                    Zijn deze open op 1januari 2010??

                    Comment


                      #11
                      Re: Coffeeshops Geleen

                      de Skunk is geloof ik van naam verandert in Kick-x meen tot ze binnenkort ook naar een andere lokatie verhuizen.

                      Comment


                        #12
                        Re: Coffeeshops Geleen

                        "voor kwaliteit zal je door moeten naar maastricht"

                        Lol ben ik het niet roerend mee eens, vindt de prijzen / kwaliteit in maastricht ook allesbehalve. En vind er maar is je weg.

                        Neenee, als je langs de club 88 en genesis passeert, laat je ze gewoon letterlijk links liggen, en rijdt je rechtdoor. Gewoon rechtdoor rijden (10minuutjes), en je komt uit in sittard, vlakbij de shop relax. Ineens wel goede kwaliteit.

                        Groetjes

                        Comment


                          #13
                          Re: Coffeeshops Geleen

                          Ben laatste zomervakantie naar Maastricht geweest 1weekske in augustus en heb dan alle coffeeshops gedaan van't stad,overal goede kwaliteit Jack Herrer/12.5 gram da's DUUR!t.o.v. Rotterdam,daar 1weekendje geweest met de Heineken parade wel iets goedkoper dan in Maastricht en dan nog dat indentiteitskaarten-gedoe aan de ingang van de coffee'svind ik maar niks!

                          Comment


                            #14
                            Re: Coffeeshops Geleen

                            dit klopt wel niet vroeger wel maar ben vorige week geweest en er viel niet te klage het was egt lekker en zeer stonede weed
                            diesel:aanrader,de hasj van 9eur ook

                            Comment


                              #15
                              Re: Coffeeshops Geleen

                              Hallo. Iedereen weet van jou en er is niets veranderd tijdens de openingsuren? Ik bedoel coffeeshop Genesis. Het is open op zondag? Wat zijn er prijzen en kwaliteit? Ik ben niet Nederlands en de vertaler, ik schrijf op. Houd er rekening met ons Wachten op een antwoord en groeten aan iedereen.

                              Comment

                              Bezig...
                              X