Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Coffee shop "Heaven 69" in Maastricht

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Coffee shop "Heaven 69" in Maastricht

    Korting op 420shop
    Ben vandaag nog eens naar de Heaven 69 in maastricht geweest en dacht dan maar een topic te starten

    De heaven 69 ligt tussen de fantasia en cool runnings (denk toch CR) vlak langs het rond punt. Het is zo 'n 10 minuutjes wandelen tot en van de grote markt.

    Als je binnen gaat moet je eerst langs de pas controle en zie je aan de rechterkant de toog voor eten en drinken. Als je hier komt moet je zeker ne milkshake neme

    Er hangt hier ook een tv met discovery chanel (wtf?)

    Dan kan je verder gaan naar beneden waar de toog voor wiet en hasj is.

    Hier ff een zeer kort samengevat lijstje
    Haze #1 Cannaloop - 14 Eu/gr. Deze heb ik gekocht en vond toch wel een super nice wietje. Ze gaven echter niet zo fantastisch vrijgevig en de prijs is toch niet echt laag. Maar het blijft natuurlijk Cannaloop en het was het beste wat ze hadden
    Haze #2 A5 - 10.5 Eu/gr. Men kameraad had deze gekocht en was toch wel heel nice qua smaak en qua geur. Mijn Cannaloop had eerder een echt zoete geur en smaak, maar niet zo doordringend als deze.
    White widow - 8.5 Eu/gr. (kon ook 9.5 zijn, weet nie meer zeker, maar volges mij toch 8.5) wat kan 'k hier meer vn zeggen, tis white widow...
    En dan was er nog de Mix van het huis, niet getest maar dacht dat de prijs ook rond 10.5 Eu/gr. lag.
    Jack Harrer - 10 Eu/gr. Aangenaam weedje, werd er zeer begaaid van, ma heb al toch al lekkerdere gehad..

    Hasj heb ik niet naar gekeken want ben niet echt een liefhebber.

    Langs de toog voor wiet is er een smoking area die bedoeld is voor tabak te roken. Hier konden we niet binnen omdat er werkzaamheden (of schoonmaak) bzig was. We besloten dan maar boven te gaan zitten waar leren zetels zijn. Dit is in een soort van semi-tent en hier was het erg koud (tenzij je op de zetels langs de verwarming zat).

    De coffee shop geeft eerder een stijlvolle indruk en heeft een uitstekende keuken. Ow, we hebben trouwens gewoon tabak gerookt boven en ze zeiden er niets van. Waarschijnlijk omdat de smoking area onder constructie was xD

    Als je opmerkingen hebt of prijzen wilt updaten; feel free to post

    peace
    Last edited by SaRs!; 24 January 2009, 20:14.

    #2
    white widow was 9.5 euro

    En is de mix zo duur opeens die was maand gelden nog 30eur voor 5gr ..


    grtz

    Comment


      #3
      Kan zijn da 'k me vergist heb

      Ik was wel best stoned. kan ook zijn dat de mix maar 6 was. nu je het zegt xD

      Ma de mix zijn gewoon alle 'overschotjes' gemixt denk'k, dus zal wel nie zo goed zijn.

      Peace

      Comment


        #4
        bwa viel wel mee kheb et een paar keer gepakt

        Comment


          #5
          ff dubbelposte :o:o tis lang gelden dus ^^

          Kheb nogmaal de heaven mix gekocht lkkr zacht wietje Rookverslagje : Lkkr zachte rook eerst steviga buzz ook al is het mix :o en daarna uberchill..
          Grte

          Comment


            #6
            Re: Coffee shop "Heaven 69" in Maastricht

            Oorspronkelijk geplaatst door SaRs! View Post
            Ben vandaag nog eens naar de Heaven 69 in maastricht geweest en dacht dan maar een topic te starten

            De heaven 69 ligt tussen de fantasia en cool runnings (denk toch CR) vlak langs het rond punt. Het is zo 'n 10 minuutjes wandelen tot en van de grote markt.

            Als je binnen gaat moet je eerst langs de pas controle en zie je aan de rechterkant de toog voor eten en drinken. Als je hier komt moet je zeker ne milkshake neme

            Er hangt hier ook een tv met discovery chanel (wtf?)
            Stonede mensen worden heel wetenschappelijk en gaan verstandige praat uitkramen, althans ik toch vaak hehe. Beetje denken aan het waarom van alles

            Comment


              #7
              Re: Coffee shop "Heaven 69" in Maastricht

              euhm aanrader jack herrer momenteel ^^

              Comment


                #8
                Re: Coffee shop "Heaven 69" in Maastricht

                De zeldzame keren dat ik er wiet gekocht heb waren vrij teleurstellend.
                Schandalig duur en de kwaliteit was zeer matig. Van de voorgedraaide haze-joint werd je even stoned als van een gewone sigaret...

                Comment


                  #9

                  Comment


                    #10
                    Re: Coffee shop "Heaven 69" in Maastricht

                    Oorspronkelijk geplaatst door Wailer View Post
                    Stonede mensen worden heel wetenschappelijk en gaan verstandige praat uitkramen, althans ik toch vaak hehe. Beetje denken aan het waarom van alles

                    hahaa, echt wel !! discovery channel in shop is genietee!!

                    Comment


                      #11
                      Re: Coffee shop "Heaven 69" in Maastricht

                      Jack Herrer is aan te raden !! is wel 10 de gr, maar echt de moeite waard!!

                      grtz

                      Comment


                        #12
                        Re: Coffee shop "Heaven 69" in Maastricht

                        De mix is idd gestegen van prijs en de canaloupe hebben ze meestal niet in de heaven, meestal noemt het Haze 1 en Haze 2, en Haze 1 is amnesia voor 12€ de gram en haze 1 schijnt canaloupe te zijn voor 11€ de gram, kom er nu toch al 2 jaar dusja weet prijzen ongeveer.

                        Jack herrer 10€ de gram
                        White Widow 9€ de gram
                        Heavenmix 15€ = 2(was vorig jaar nog 15€ voor 2.5gram) heb navraag gedaan, heavenmix is jack herrer met white widow gecrushed dusja gewoon hun 2 gemixed & goedkoper

                        Comment


                          #13
                          Re: Coffee shop "Heaven 69" in Maastricht

                          Qua interieur een van de chiquere shops van maastricht. Haze 1 gekocht (10 eur-0.7 gr), prijzig maar heel lekker. Was er ook zwaar begaaid van
                          Vriendelijke vrouwelijke bediening. Wat me nog eens extra gaar maakte, was dat er een horrorfilm opstond met het geluid af, met op de achtergrond reggae-muziek
                          Vette ervaring!
                          A friend with weed, is a friend indeed

                          Comment


                            #14
                            Re: Coffee shop "Heaven 69" in Maastricht

                            wat een gare zooi hier echt

                            laatste 5x datk er ben geweest 4x slechte weed gehad.

                            Ik koop er nix meer , behalve de burgers en drinken

                            Comment


                              #15
                              Re: Coffee shop "Heaven 69" in Maastricht

                              bn er gstr ng geweest..haze 2 (silver haze) gekocht en vond um zeker te pruime

                              goeie scherpe smaak en nice effectje

                              interieur is er super..heb er ook vrij lang gezete gwn omdat k het voor te zitte gwn de chilste shop in maastricht vind

                              milkshakes zijn er ook zalig

                              peace
                              I know a place..where the grass is really greener

                              Comment

                              Bezig...
                              X