Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Wietpas?

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Wietpas?

Korting op 420shop
    Hey,

ik vroeg me af hoe het nu zit met de wietpas? Hier in België merk ik recentelijk een schrijnend tekort aan lekkere wiet en al helemaal aan een correcte prijs/kwaliteit verhouding. 10€/gr voor wat gruis van onbekende origine is nu niet meteen wat ik voor ogen heb als ik ergens wat bestel.
    Vandaar de vraag, in afwachting van een geslaagde kweek, in welke steden dicht bij de grens kan 'n belg nog terecht? Breda? Maastricht?
    Onlangs ff tot in rotterdam gegaan naar de Nemo om wat haze maar daar was ik nogal wat teleurgesteld van.

Re: Wietpas?

Het komt erop neer dat je nu op dit moment als buitenlander in Nederland geen wiet meer kan kopen in een coffeeshop.
    Maar tussen de letter van wet en de geest van wet is er een groot verschil in Nederland zoals in België.

Kort samengevat in al de provincies van Nederland kan je nergens geen wiet meer kopen omdat je in Nederland moet wonen. De grensprovincies volgen dat strikt op, erbuiten niet. Dus moet je gaan kopen in Zuid Holland, Noord Holland, Utrecht, Flevoland en Friesland.
    https://www.jointjedraaien.nl/wietfo...croscoop-kopen

Comment

Re: Wietpas?

Hoi, ik woon in Belgisch LImburg. Mij laten ze binnen in paradox te weert, (was een goede shop ; maar heb de indruk dat er tegenwoordig verzwaard wordt. Zakjes worden kleiner en kleiner in ieder geval .. In deze shop mag je als belg niet binnen blijven om te koelen) genesis te geleen (lekkere maar veel te dure amnesia ; snowball is ok ), relax en skunk in sittard (lekkere silver haze, amnesia en snowball ; prijzen zoals overal nowadays navenant), quiam en the brothers in kerkrade ..

Ik rook geen hash ; dus geen idee op dat front ...

Comment

Bezig...
      X