Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Maastricht: beste coffeeshop gezocht!

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Maastricht: beste coffeeshop gezocht!

    Korting op 420shop

    #2
    Re: Maastricht: beste coffeeshop gezocht!

    Sinds de buitenlanders niet meer binnenmogen in de coffeeshops in Maastricht is de kwaliteit van de wiet sterk verbeterd. Ze verkopen niet veel rotzooi meer.
    En inderdaad, de Mississippi en Missouri (zelfde eigenaar) krijg je de beste en meeste Haze-soortjes in Maastricht. Als je gewoon voor een witsoort wilt gaan, kun je overal wel terecht.

    Om binnen te komen heb je wel een brief nodig waar je adres opstaat (van de gemeente, belasting of CJIB oid) zodat je een soort van wietpas meekrijgt. Een ID-kaart is niet voldoende, omdat er geen adres op staat. En je dus ook in Belgie zou kunnen wonen (sinds paar maanden). Ze zijn erg streng omdat ze al 2x zijn gesloten omdat er een buitenlander toch binnenkwam.

    Comment


      #3
      Re: Maastricht: beste coffeeshop gezocht!

      Oorspronkelijk geplaatst door Renhaze View Post
      Sinds de buitenlanders niet meer binnenmogen in de coffeeshops in Maastricht is de kwaliteit van de wiet sterk verbeterd. Ze verkopen niet veel rotzooi meer.
      En inderdaad, de Mississippi en Missouri (zelfde eigenaar) krijg je de beste en meeste Haze-soortjes in Maastricht. Als je gewoon voor een witsoort wilt gaan, kun je overal wel terecht.

      Om binnen te komen heb je wel een brief nodig waar je adres opstaat (van de gemeente, belasting of CJIB oid) zodat je een soort van wietpas meekrijgt. Een ID-kaart is niet voldoende, omdat er geen adres op staat. En je dus ook in Belgie zou kunnen wonen (sinds paar maanden). Ze zijn erg streng omdat ze al 2x zijn gesloten omdat er een buitenlander toch binnenkwam.
      Bedankt voor de tip m.b.t. het bewijzen van het woonadres: ik had hier niet op gerekend! Kan jij of iemand anders toevallig nog wat vertellen over de kwaliteit van de Black Widow anno 2015? Dan heb ik namelijk de belangrijkste kandidaten wel ongeveer afgetikt.

      edit: De Mississippi en Missouri zijn van dezelfde eigenaar. Is er ondanks dit gegeven een verschil tussen de kwaliteit bij beide shops? Dit lijkt me niet voor de hand liggend (zelfde eigenaar impliceert waarschijnlijk ook dezelfde leveranciers), maar het is mij niet helemaal duidelijk. De Missouri is namelijk voor mij wat dichter bij dan de Mississippi, maar als de shop welke verder ligt beter is dan moet het maar .
      Last edited by Parabellum; 5 October 2015, 18:55.

      Comment


        #4
        Re: Maastricht: beste coffeeshop gezocht!

        de beste shop is de cool runnings
        daar kwam ik in 2011 mexican sativa, acapulco gold, blue cheese en andere zeer lekker gekweekte strains tegen
        als je lekkere wilt hebben, dan kun je daar terecht

        wil je een goede amnees roken dan kun je bij kosbor terecht , hun AMG vangt al verschillende jaartjes cannabiscups in de hydro-sectie
        ligt op steenworp van die boot af
        Last edited by member16666; 5 October 2015, 19:48.

        Comment


          #5
          Re: Maastricht: beste coffeeshop gezocht!

          Black Widow was bekend om de Stinky Pinky, maar die is er maar heel af en toe te krijgen, moet je echt geluk hebben. Voor de rest zijn daar ook goede haze soortjes te krijgen, maar veel duurder dan bij Missouri en Mississippi. Beste prijs/kwaliteit is denk ik de Silver Haze die kost 8,50 bij de Missouri/mississippi.
          De Mississippi (de boot) hebben ze ingekort, je kunt nu dus niet meer helemaal achterin op die banken relaxen. Bij Missouri hebben ze een soort van rookhok gemaakt, maar het is niet meer zo gezellig als vroeger met al die buitenlanders erbij. Is precies dezelfde kwaliteit bij Missouri en Mississippi.

          De Cool Runnings, Kosbor en Easy Going zijn nog steeds gesloten sinds de invoering van de wietpas.

          Bij de Heaven kun je niet meer zo eten zoals vroeger. Dat was toen echt de meest relaxte shop om te zitten. Buiten op het dakterras.

          Voor de rest niet veel soeps meer in Maastricht. Je kunt nu over Marokkaanse koppen lopen op iedere straathoek, maar daar word je ook niet vrolijk van. Dat zijn sowieso geen cannabiscupjes, maar eerder peterselie of gras :p

          Meer informatie over de coffeeshops in Maastricht: http://www.vocm-online.nl/ (Een GBA is niet nodig, wel een recente brief met je naam en adres op van een officiele instantie).
          Last edited by Renhaze; 5 October 2015, 22:17.

          Comment


            #6
            Re: Maastricht: beste coffeeshop gezocht!

            Heaven 69 stak er altijd zowat bovenuit qua kwaliteit, wel duur.

            Comment


              #7
              Re: Maastricht: beste coffeeshop gezocht!

              Bedankt voor de antwoorden iedereen! Voel jullie ook vooral vrij om dit topic door te zetten als actuele inventarisatie van wat er zoal in Maastricht te koop is anno Q4 2015. Andere suggesties zijn natuurlijk nog steeds zeer welkom en op prijs gesteld: ik zal deze duidelijk meewegen bij mijn keuze. Dus laat maar komen.
              Last edited by Parabellum; 6 October 2015, 19:06.

              Comment


                #8
                Re: Maastricht: beste coffeeshop gezocht!

                de beste shops zijn

                mississippi, mississourri en kosbor.

                bij verre de beste prijs/kwaliteit van de 11 shops in maastricht die op dit moment zijn geopend.

                ook de verkopen ze bij elks +/- 10 verschillende soorten.

                Comment


                  #9

                  Comment

                  Bezig...
                  X