Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Beste Hasj Limburg

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Beste Hasj Limburg

    Korting op 420shop
    Ik ben op zoek naar een lekker brokje hasj.
    Kan iemand mij vertellen waar ze in omgeving limburg de beste hasj verkopen?

    #2
    Beetje laat... maar beter laat dan nooit, haha. Ik woon in Zuid-Limburg ennn ik rook bijna alleen maar hasj, heel zelden koop ik wiet. Hier in Zuid-Limburg kom ik bijna nooit zwarte hasj tegen - charas of goeie afghan - in de coffeeshop in Heerlen - Capricorn is alle hasj rotzooi.... ze hebben afghan, maar dat spul is niet te roken. Ik heb de helft aan iemand anders gegeven... totaal geen effect en het smaakte naar plastic... daar haal ik dus nooit meer iets. De shops waar ik goeie hasj tegen ben gekomen zijn - Happy Days in Hoensbroek en Quiam in Eygelshoven.
    Happy Days - was vroeger echt goed! Nu is alles daar duurder en naar mijn meining is de kwaliteit van de hasj minder...helaas dus daar ga ik nu ook zelden - ze hebben Maroc voor 5 euro 1gr - ik vond hem niet zo lekker, maar het deed zn werk - een lichte milde high! Polm voor 7,50 euro 1gr - vroeger was die 6 euro en nu is de kwaliteit naar mijn meining minder - het is donkerder dan vroeger en het bubbelt bijna niet - vroeger wel! Hiya 10 euro 1gr - goeie spul! Bubbelt - het is donker, zacht en plakt goed. Af en toe lijkt het alsof die uitgedroogd is... dus de kwaliteit verschilt van keer tot keer als ik daar ga.
    Quiam - Ketama - 5 euro 1,4gr - zelfde als de maroc in happy days, maar ik vind hem lekkerder. Effect is zelfde - mild lichte high die een uur tot anderhalf duurt. ZeroZero - 10 euro 1,2gr - donker, zacht en plakkerig. Het bubbelt - prima hasj. Je wordt er goed stoned van - stoned... bedoel echt stoned - gewoon zitten en niks willen doen, haha. Ze hebben ook Shira - 10 euro 1,0gr - heel licht (als zand) plakkerig en zacht! Echt top spul... zeer sterke en intensieve high (niet zo stoney als ZeroZero) die 2 tot 3 uurtjes duurt... wanneer het afgewerkt is wil je het liefst even gaan slapen, haha! Het smaakt echt ongelooflijk... al uit het zakje kun je bijna ruiken hoeveel verschillende soorten wiet gebruikt zijn om die hasj te maken... zeer kruidig/bloemerig/zoete geur! Als je met de aansteker gaat zie je de hasj meteen bubbelen en smelten... echt mooi! Ik woon dichtbij Eygelshoven dus ik rook 90% van de tijd alleen Ketama en Shira, waarvan 80% van de tijd Ketama - overdag een mild, licht high. Het jointje smaakt prima! En in de avond een jointje Shira...

    Buiten de shops heb ik helaas geen connecties om aan hasj te komen, dus daar kan ik weinig over vertellen. In het verleden heb ik een keer buiten de shop gehaald van iemand die ik nooit meer heb gezien - die verkocht gewoon goedkope maroc - lekker, maar geen top spul, wel lekker. Ik heb ook een tijdje ook van een marokaans jongen hasj gehaald, maar dat was ook geen top spul en wel duur.
    Shops waar ik nog niet geweest ben - Down Under in Kerkrade en Brothers in Heerlen.

    Comment

    Bezig...
    X