coffeeshop "RELAX" Sittard

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • CannaVis
    Banned
    • Jul 2009
    • 845

    #1

    coffeeshop "RELAX" Sittard

    Korting op 420shop
    voor iedereen die echt hele goeie wiet wil tegen goeie prijzen.ga naar de relax!
    hebben altijd hele goeie haze daar(3 soorten).de gewone wiet is ook altijd heel goed.

    cannalope haze ik geloof 10€
    super silver haze 12€ per gr
    amnesia(de echte) 12€ per gr
    white widow 8.5€
    santa maria 9.5€

    en dan nog een paar lekkere hasj soortjes.
  • hazesmoker
    Senior Stoner
    Member
    • Dec 2009
    • 31

    #2
    Re: coffeeshop "RELAX" Sittard

    cannalope haze voor 10 d gr?

    dat zou me verbazen :p in maastricht kost die wel 14 d gr :o

    Comment

    • CannaVis
      Banned
      • Jul 2009
      • 845

      #3
      Re: coffeeshop "RELAX" Sittard

      ga dan maar eens een kijkje nemen

      maastricht sucked hard!

      Comment

      • Deerriz
        Wicked Stoner
        MemberLucky Member
        • Jan 2008
        • 248

        #4
        Re: coffeeshop "RELAX" Sittard

        Tja, idd, maastricht sucked, daar lachen ze de droegstoeristen is goed uit..

        Wij gaan ook regelmatig naar de relax in zitterd, geen kwaad woord over. Vriendelijke uitbater, goede prijzen (toch voor een coffeeshop) en zotte opgefokte chemische wiet. "Daar ga je hard van".

        Nog een pluspuntje, als je er 5gram koopt krijg je gratis pakje blaadjes en tipjes. Mooi meegenomen.

        Ik koop er meestal de skunk, 8/g.

        Groetjes

        Comment

        • 84R7
          Senior Stoner
          Member
          • Feb 2009
          • 40

          #5
          Re: coffeeshop "RELAX" Sittard

          Ben de laatste tijd vaker bij de Relax langsgeweest en ben zeer tevreden over de qualiteit van de wiet en wat ze je meegeven.
          Heb gister nog de Hannaloeloe (spelfouten voorbehouden ;P) gehaald 11€/g.
          En de Amnesia van 12€/g.
          In vergelijking vondt ik de Hannaloeloe een krachtigere en meer fruitige geur hebben dan de Amnesia. Maar de Amnesia slaat je dan weer meer op de kop qua gaarheid dan de Hannaloeloe (maar daarom heet ie ook 'Amnesia').

          Heb drie dagen geleden ook nog de Cannalope gehaald 10€/g en eerder nog de Silverhaze (dacht 10€/g weet niet meer zeker).
          De Silverhaze was gister helaas al weer op.
          Als ik moest kiezen tussen de Cannalope en de Silverhaze zou ik toch gaan voor de Silverhaze.
          When you smoke the herb it reveals you to yourself

          Comment

          • MiStErO
            Retired
            • Aug 2010
            • 3

            #6
            Re: coffeeshop "RELAX" Sittard

            ja,sittard is goed en echt niet zo duur

            Comment

            • cheyenne
              Retired
              • Aug 2010
              • 2

              #7
              Re: coffeeshop "RELAX" Sittard

              leeftijd??

              Comment

              • monty
                Banned
                • May 2009
                • 11215

                #8
                Re: coffeeshop "RELAX" Sittard

                18 + Zoals elke shop natuurlijk. Neem aan dat je die zelf ook al bent of geweest bent anders hoor je hier namelijk niet thuis.

                Grtz

                Comment

                • Trix
                  Bong Master
                  MemberLucky Member
                  • Sep 2009
                  • 311

                  #9
                  Re: coffeeshop "RELAX" Sittard

                  Als ik in de buurt ben spring ik altijd wel eens de Relax binnen voor de cannalope, lekker wietje aan 10€/gr. Blaadjes en tipjes krijg je gratis bij als je 5gr koopt.
                  sigpic
                  Trixters kweekje

                  Comment

                  • Rokko
                    Retired
                    • Oct 2010
                    • 11

                    #10
                    Re: coffeeshop "RELAX" Sittard

                    Zekers te weten, ik heb hier 10 jaar van mijn leven achter elkaar nonstop altijd mijn blowtjes gehaald, voornamelijk deSanta was er goed, en de canaloupe uiteraard

                    Comment

                    • DarkSide
                      Big Bongmaster
                      Member
                      • Oct 2010
                      • 380

                      #11
                      Re: coffeeshop "RELAX" Sittard

                      ben vorige week even de shop binnengesprongen
                      je moet door een bezoekersteller stappen
                      en dan kom je bij de dealer toe waar je 2 grootte plasma schermen staan met aantal soorten op
                      de verkoper zak dat ik iets aant zoeken was en vroeg of hij kon helpen
                      en vroeg of hij geen super silver haze had want 1 van boven vermelde reacties zei dat ze die hadden
                      ma blijkbaar hebben ze dat nog nooit verkocht
                      en schoof de silver haze en amnesia onder men neus (beide 12,5eur)
                      en twijfelde niet en nam de amnesia de geur was zo fel dak de silver haze niet meer rook xP
                      ze wegen netjes voor je neus af...en steken het achteraf in een papieren zakje en verzegelen het met een sticker
                      vriendelijke mensen
                      goeie amnesia ( de echte )
                      <afgerond>Kweekverslag: 3 X "AK 47"(autoflower)
                      <huidig> Super Lemon Haze + Zambeza mix

                      Comment

                      • xxbkrawkxx
                        Stoner
                        Member
                        • Apr 2009
                        • 20

                        #12
                        Re: coffeeshop &quot;RELAX&quot; Sittard

                        haha geloof me
                        als de silverhaze aanwezig is , PAKKEN !!!

                        zowiezo beter

                        Comment

                        • Nairez
                          Ultra Stoner
                          MemberLucky Member
                          • Sep 2009
                          • 117

                          #13
                          Re: coffeeshop &quot;RELAX&quot; Sittard

                          Had even een vraagje, werken ze hier ook met het pasjes systeem?
                          Ben egt aan het twijfelen waar ik volgend weekend naartoe ga, het wordt tilburg, of hier naar toe dan, sinds dat ik
                          van die positieve reacties lees

                          gz

                          Comment

                          • markster
                            Ultra Grower
                            MemberLucky Member
                            • Jul 2008
                            • 2151

                            #14
                            Re: coffeeshop &quot;RELAX&quot; Sittard

                            nee geen pasjes,voorheen fingerprint,ma die doet t niet meer!!!!
                            id volstaat ,grtz

                            Comment

                            • Nairez
                              Ultra Stoner
                              MemberLucky Member
                              • Sep 2009
                              • 117

                              #15
                              Re: coffeeshop &quot;RELAX&quot; Sittard

                              Thx voor de snelle reactie
                              Is het ongeveer vergelijkbaar met Tilburg daar, de prijzen/kwaliteit?

                              gz

                              Comment

                              Bezig...