coffeeshop "RELAX" Sittard

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • treesbeautycase
    Retired
    • Nov 2012
    • 1

    #31
    Re: coffeeshop "RELAX" Sittard

    Weet iemand of zij nu nog steeds uittreksels vragen of dat een Nederlands paspoort voldoende is na het afschaffen van die wietpas?
    Thanks alvast!

    Comment

    • poepzak200
      Cronic Grower
      MemberLucky Member
      • Apr 2011
      • 3081

      #32
      Re: coffeeshop "RELAX" Sittard

      nee je kan daar gewoon binnen met je id die hebben trouwens ook super chille hasj
      Poepzak 2015 - Amnesia, AK47, Red Purps, Auto Bubble & Sweet Mango Autoflower

      Comment

      • Josje1
        Retired
        • Dec 2012
        • 1

        #33
        Re: coffeeshop "RELAX" Sittard

        Is ie dicht? Ik reed er vandaag langs zo rond tweeën en er hingen metalen blinden voor.
        Toch raar, in het weekend, 's middags....

        Comment

        • 84R7
          Senior Stoner
          Member
          • Feb 2009
          • 40

          #34
          Re: coffeeshop "RELAX" Sittard

          Oorspronkelijk geplaatst door Josje1
          Is ie dicht? Ik reed er vandaag langs zo rond tweeën en er hingen metalen blinden voor.
          Toch raar, in het weekend, 's middags....
          Ik heb gehoord dat de Skunk tot 16:00 open is en vanaf 16:00 gaat dan de Relax open.
          When you smoke the herb it reveals you to yourself

          Comment

          • stompie41
            Retired
            • Jan 2013
            • 2

            #35
            Re: coffeeshop "RELAX" Sittard

            is ie open op nieuwjaarsdag?

            Comment

            • Eramar
              Retired
              • Jul 2012
              • 7

              #36
              Re: coffeeshop "RELAX" Sittard

              Kom je er nog steeds niet binnen als buitenlander?

              Comment

              • 84R7
                Senior Stoner
                Member
                • Feb 2009
                • 40

                #37
                Re: coffeeshop "RELAX" Sittard

                Oorspronkelijk geplaatst door Eramar
                Kom je er nog steeds niet binnen als buitenlander?
                Buitenlanders worden nog steeds geweigerd...
                When you smoke the herb it reveals you to yourself

                Comment

                • knnth
                  Retired
                  • Dec 2011
                  • 1

                  #38
                  Re: coffeeshop "RELAX" Sittard

                  even tussendoor... buitenlanders mogen wel terug binnen voor als sommigen het nog niet zouden weten
                  alleen vraag ik me af wat de openingsuren zijn... had vorige week keer niet gekeken toen ik er was...

                  Comment

                  • HR83
                    Advanced Grower
                    MemberLucky Member
                    • May 2011
                    • 1046

                    #39
                    Re: coffeeshop "RELAX" Sittard

                    spring op je fiets en je weet het
                    __________________________________________________ ______________

                    When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.


                    sigpic

                    Comment

                    • Primithras
                      Stekje
                      Nieuw Lid
                      • Jul 2012
                      • 8

                      #40
                      Re: coffeeshop "RELAX" Sittard

                      Vandaag een tripje naar de Relax gemaakt, de naam zegt het al helemaal zelf, enorm relaxe shop. Wel duur maar dat moet je er voor over hebben als Belg.
                      Heb ook precies lekkere wietjes gekregen, enkel dikke toppen. Zo maar eens eentje rollen.
                      Last edited by Primithras; 7 June 2013, 19:13.

                      Comment

                      • TheWolf
                        Chronic Stoner
                        MemberLucky Member
                        • Aug 2012
                        • 189

                        #41
                        Re: coffeeshop "RELAX" Sittard

                        Iemand die weet welke soortjes ze nu verkopen? (+prijzen)

                        greetz

                        Comment

                        • CannaVis
                          Banned
                          • Jul 2009
                          • 845

                          #42
                          Re: coffeeshop "RELAX" Sittard

                          white widow en critical 10.5€ p/g
                          amnesia en nog een apar haze soortjes dacht ik maar daar weet ik de precieze prijs niet van!
                          de white widow is echt supergoed daar!!

                          Comment

                          • Lovis
                            Senior Grower
                            420 MemberMemberLucky Member
                            • Jul 2012
                            • 912

                            #43
                            Re: coffeeshop "RELAX" Sittard

                            Weet iemand toevallig de openingsuren?
                            - 1m² Tuin

                            Comment

                            • CannaVis
                              Banned
                              • Jul 2009
                              • 845

                              #44
                              Re: coffeeshop "RELAX" Sittard

                              elke dag van 16.00u tot 23.00u
                              en de skunk in sittard(zelfde eigenaars en wiet) is geopend van 10.00u s'morgens tot 17.00u s'avonds

                              Comment

                              • Dopadex
                                Retired
                                • Aug 2013
                                • 1

                                #45
                                Re: coffeeshop "RELAX" Sittard

                                Ik kan de amnesia haze aanraden bij coffeeshop skunk.
                                Het is een wietje van 13 euro maar het is zeker de moeite waard onder de haze rokers.

                                Comment

                                Bezig...