Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Beste coffeeshop van Breda?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Beste coffeeshop van Breda?

    Korting op 420shop
    [Laat weten als dit niet mag, maar dacht kan proberen het hier te vragen]

    Ik zou graag willen weten welke shop jullie aanraden in Breda (rondom centraal station)
    Ik ben nu bij het Paradijs en Purple Rain geweest.
    Ik ben vooral opzoek naar redelijk/goede kwaliteit gruis en eventueel lekkere kush.
    Bij het Paradijs was de gruis pure poeder en daar was amper mee te draaien en bij Purple Rain zat er weinig smaak aan, maar was het beter te roken (niet ideaal)

    Morgen wil ik weer langsgaan en dan bij Majestic en De Baron proberen.

    #2
    20 jaar geleden was de Baron het beste in Breda Nu zijn wij zuiderlingen daar alweer een tijdje niet meer welkom ,,,, dus weet ik het niet meer.

    Vervelend racisme .... enkel ingezetenen. Allemaal de schuld van de Spanjaarden, anders was Antwerpen gewoon de hoofdstad van de Nederlanden geweest.

    Comment


      #3
      Als je wat lekkers wil roken moet je geen gruis kopen.
      ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

      Comment


        #4
        QnQ Nee dat snap ik, maar mijn vraag is dus waar ik redelijke kwaliteit kan kopen.

        Heb bij beide shops ook toppen gehaald en een lekkere smaak was ver te zoeken.

        Maar bedankt voor je input

        Comment


          #5
          kelderkastje Das erg jammer!
          Last edited by QnQ; 13 January 2020, 14:35. Reden: check de regels van het forum

          Comment


            #6
            Oorspronkelijk geplaatst door aamber21 View Post
            [Laat weten als dit niet mag, maar dacht kan proberen het hier te vragen]

            Ik zou graag willen weten welke shop jullie aanraden in Breda (rondom centraal station)
            Ik ben nu bij het Paradijs en Purple Rain geweest.
            Ik ben vooral opzoek naar redelijk/goede kwaliteit gruis en eventueel lekkere kush.
            Bij het Paradijs was de gruis pure poeder en daar was amper mee te draaien en bij Purple Rain zat er weinig smaak aan, maar was het beter te roken (niet ideaal)

            Morgen wil ik weer langsgaan en dan bij Majestic en De Baron proberen.
            Dat was de allereerste shop waar ik ooit geweest ben, de Purple Rain.

            De meest exotische hasj voor een appel en een ei, was wel in de jaren 80.

            Comment


              #7
              Ik ga altijd paradijs, baron maar als je dat niks vind dan kan je nog naar fly n high dat is vaak wel duurder maar misschien bevalt je daar de smaak wel ze hebben een kush soort maar welke naam dat precies was geen idee 10tje de gram.
              Majestic heb geen kush en geen gruis en wegen slecht af.

              je bent 1malig bij paradijs geweest maar ze varieren hier wel maandelijks met een paar soorten misschien ben je op een ongelukkig moment gekomen?

              Comment

              Bezig...
              X