Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

The Grass Company

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    The Grass Company

    Korting op 420shop
    Vorig jaar wat Hindu Kush gekocht in the Grass Company, lekkere smaak, goeie degelijke weed, relaxte en beetje trippy uitwerking, maar ook geen A+ zoals ik dat soms koop in de Toermalijn. Iemand nog ervaring met deze poepsjieke zaak recht tegenover het station?

    #2
    Re: The Grass Company

    In Tilburg bedoel je toch?
    in denbosch zit ie ook vlak bij het station.
    mrgoed, in tilburg in de grass kom ik geregeld.
    Happie eten, jointje roken, spelleke spelen.
    Top tent, enkel je betaalt er wel voor.

    Ciao TJ
    "Vier uur Jointjedraaien. Dat zouden meer mensen moeten doen!"

    Comment


      #3
      Re: The Grass Company

      Ja, in Tilburg. Wist niet dat er twee GCompany's waren. Bediening was best vriendelijk, ik haalde m'n Kush af. Met de hoge weedprijzen heb ik leren leven.
      Ik leg redelijk wat afstand af en koop dan ook liever iets duurder dan wat jullie in NL baggerweed noemen
      Al heb ik wel wat reviews gelezen over weedtoeristen die de weed van de GC maar niets vinden. Ach, er is altijd zoiets als persoonlijke smaak en je moet
      toch al heel wat keren iets kopen in een shop om over lange tijd een totaalbeeld te krijgen.
      Last edited by Bartman; 8 February 2011, 18:49.

      Comment


        #4
        Re: The Grass Company

        Toermalijn heeft sterkere kwaliteit tegen over de grass

        Comment


          #5
          Re: The Grass Company

          Ik was vandaag met een vriendin in The Grass Company aan het station; de Hindu kush en de NL hadden zo goed als dezelfde geur. Nog maar enkel de NL geproefd en deze smaakte niet echt overtuigend, het effect daar in tegen steeg maar heel langzaam, maar bereikte hoge toppen
          Wij hebben ook van hun culinaire kunsten geproefd, maar deze konden ons niet echt overtuigen; zo was bv. het begeleidende slaatje duidelijk niet meer vers ...

          Comment


            #6
            Re: The Grass Company

            als je ooit in de grasscompany komt zou ik een bananenmilkshake kopen.. dat is echt de de lekkerste milkshake die ik ooit heb gehad...

            Comment


              #7
              Re: The Grass Company

              TGC is heerlijk om te zitten, die in Tilburg thans. Idd gewoon zondag middag gaan zitten, spelleke, hap van de week naar binnen schuiven, milkshakes/smoothies..
              Wiet, tja. Vertrouw 't ook gewoon nie meer bij TGC, as is vaak knoerhart en pikzwart, vonken springen er zo nu en dan van af (Joint vat ineens vlam ofzo), uitwerking is daarentegen wel prima voor de jack en haze, rest vinnik maar so-so en vooral heel duur.

              Overigens heeft TGC 4 vestigingen, 2 in tilburg en 2 in den bosch, alleen is er volgens mij 1 van de 2 in tilburg dicht (tijdje terug wel iig).
              In Den Bosch zit er buiten het centrum ene waar je ook erg goed kunt zitten, maar (Weer tijd terug...) niet echt eten.

              conclusie pour moi: Wietje halen bij toer, gebruik maken van horeca bij tgc!
              Shmoking weed, shmoking wizz, doin' coke, drinkin' beers, drinkin' beers beers beers

              Comment


                #8
                Re: The Grass Company

                Milkshakes zijn zeker aan te raden bij TGC. Verder zou ik er niks halen. De wiet is belachelijk duur en kwaliteit echt belabberd.
                Ik ben een fanatieke northern light roker. Ik ging soms tot 2x per week nl halen bij TGC. Krijg je de ene keer mooi witte en lekkere wiet, kom je 3 dagen later en haal je dezelfde soort dan krijg je ineens groene niet te roken meuk.
                Ook altijd veel tak, bladeren en pluisjes.
                Pluisjes zijn vooral te vinden in voorgedraaide jointjes, maak die maar eens open
                Deze tent moet het echt hebben vd uitstraling (gevestigd in schitterend oud pand).
                Bediening vaak chagerijnig..
                Ik ben er al in geen tijden meer geweest, maar heb hier nog een hele zak met statiegeld doosjes staan dus zal er toch nog wel een keer komen om ze in te wisselen.
                Ze hebben trouwens wel een hele mooie website.
                Koop daar altijd mijn vloei ,tips en aanstekers. En krijg er altijd een goodiebag bij met vloei, tips en aanstekers. Laatste keer een doos tips gekocht en een hele doos tips er gratis bij Kunnen we weer ff vooruit..

                Comment


                  #9

                  Comment


                    #10
                    Re: The Grass Company

                    Ik ben er in november nog geweest en sluit me helemaal bij je aan.

                    Nog nooit zo'n catering gezien waar de shop en wiet bij zaak wordt.

                    Groot nadeel wat je al aangaf is de rare manieren om mensen geld uit de zakken te kloppen. Doosje en gramprijs als vb.

                    Zoals de onduidelijke gramprijs, onduidelijk (mapje) soorten, geen lijst zoals je gewent bent. Je raakt in verwarring en dat is de bedoeling.

                    Verstand van wiet hebben totaal niet. Wat voor een haze, dat is een diesel haze. Ja zie ik en ik heb tieten soort bestaat niet en had er nog nooit van gehoord.
                    Veel gestelde vragen over het forum
                    JOINTJEDRAAIEN.NL - Smoking Community
                    420Shop.NL
                    "Wat je kunt maken, kun je ook kraken."

                    Comment


                      #11
                      Re: The Grass Company

                      doosjes en dergelijke pfff nee bedankt Den Bosch
                      sigpic

                      Comment


                        #12
                        Re: The Grass Company

                        Ik heb zojuist een review geschreven over The Grass Company - Pistache & The Grass Company - Twins. Deze is hier te vinden .
                        [B][URL="https://420shop.nl"][COLOR=#008000][B]420Shop.NL: uw head- & seedshop!

                        Comment


                          #13
                          Re: The Grass Company

                          Ze hebben drie vestigingen, 1 in den Bosch Pistache, 2 in Tilburg, The Grass Company op spoorlaan en de andere in Tilburg, De Ochtendgloren, is een zeer relaxte shop,
                          je hebt er 2 photoplays, poolbiljart, open haard, wat lekker knus is rond deze tijd van het jaar en een klein gezellig tuintje waar je buiten kan zitten.
                          Je kan hier niet zo uitgebreid eten als op de spoorlaan en het is hier dus ook goedkoper als daar.
                          http://www.thegrasscompany.nl/vestiging/piusstraat
                          Enjoy life, it is to short.

                          Comment


                            #14
                            Re: The Grass Company

                            Ik heb er vandaag een bezoekje gebracht en wat foto s gemaakt om een impressie te krijgen.

                            Zoals gezegd is het hier goedkoper, niet zo n uitgebreide kaart om te eten, maar wel zo gezellig.
                            Attached Files
                            Enjoy life, it is to short.

                            Comment


                              #15
                              Re: The Grass Company

                              Ik rook al jaren wiet van grass company en tgc tegenover station tilburg is mijn favoriet. ik ben hier constante kwaliteit en uitstekende service gewend.. woon sinds korte tijd in leiden en er kan hier geen enkele shop qua kwaliteit of service tippen aan tgc! gisteren ben ik nog eens naar tilburg afgereisd om te genieten van hun jack herrer, alles was weer prima!

                              tgc heeft weer 4 vestigingen, een tijdje (1 jaar??) geleden moest er eentje in den bosch sluiten voor een bepaalde tijd. 2 in db en 2 in tb

                              Comment

                              Bezig...
                              X